Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 03/19/19 in all areas

  1. 6 points
    Dzieło jednego z naszych kolegów który po zmianie ośrodka również się wybiera na zlot
  2. 4 points
    Dla mnie ma znaczenie stała ekipa i spoty oraz porównanie do poprzedniego zlotu nie zachęcają na 500km drogi tak więc zmiana lokalizacji zapewni i moją obecność ale pewnie nie tylko.
  3. 3 points
    Raczej pomyśl o porzadnej diagnostyce a nie tylko czytaniu błędów. Bo inaczej będziesz wymieniać podzespoły wydasz tysiące a efekt będzie zerowy. Chłopaki źle nie podpowiadają i na pewno nie chcą Ci zrobić krzywdy .
  4. 3 points
    VAL szkoda że nie ma statusu ma forum zrzeda klubowa:P
  5. 3 points
    To ty byłeś pierwszy który podnosił fakt standardu ośrodka wielokrotnie, to ty zarzucałeś, że nie ma wyżywienia. Kiedyś to było. Kiedyś ludzie chodzili pieszo bo nie było samochodów.
  6. 3 points
    @SLAVIOtakie czerwony oczojebne info?
  7. 2 points
  8. 2 points
  9. 2 points
    W filmiku staram się wyjaśnić jak można samemu wyregulować mechanizm zmiany biegów w vectrze c, ze skrzynią F40 na linki. Jeżeli nie są uszkodzone inne elementy jak sam mechanizm, wybierak lub luz na jabłku, to można na początek spróbować wyregulować biegi, może pomoże a na pewno nie zaszkodzi. W VC reguluje się w miarę szybko i nie potrzeba do tego specjalistycznych narzędzi.
  10. 2 points
    Może wstawili Ci jakie mieli pod ręką. Załóż bosch FQR8LEU2
  11. 2 points
    A no tak, natomiast faktycznie cena w kamieniu śląskim mnie zabiła 😉 20 000 EUR za dzień lub 1000 EUR za godzine z zapleczem to jednak trochę przegięcie.
  12. 2 points
    Czyli wszystko na dobrej drodze 🙂 tak jak rozmawialiśmy ze Sławkiem - to nie jest nasza opieszałość, nasze niechcenie - w przypadku organizacji nasuwa się wiele pytań i wiele problemów które trzeba wyjaśnić i ogarnąć. W niedzielę kończy się ankieta i zaraz po niej ruszają zapisy i rezerwacje nowego ośrodka. A tutaj jeszcze Przemek z njusami 😁
  13. 2 points
    no miałem podobnie zamontowane i gitara świat bez trytytki by nie istniał
  14. 2 points
    również jestem za. niestety to nie przejdzie. Już widzę aferę - zarząd rozje*ał kasę klubową na wódę a składka nie ulega zmianie. Niestety za mało klubowiczów na zlot jedzie żeby składki przewalić na alko. Chyba, że zrobimy kolejną ankietę. Ja proponowałem takie coś na zeszłoroczny zlot, żeby kupić alko z pieniędzy klubowych i zrobić imprezę integracyjną i niestety nie miałem poparcia u reszty. A pomysł uważam za dobry - bo do tego można by dobrać jakiegoś dj'a ze sprzętem + wyżerka i to byłby na prawdę gruby zlot. Oczywiście jeżeli mówimy o zlocie bez atrakcji w postaci rajdu. Zostawiamy tylko konkursy dla dzieci (one na to zasługują i trzeba je zachęcić czymś skoro mają przyjechać) oraz konkursy moto - tylko moto, typowe naj felga itp. Nagrody mam zapewnione. wszystko kwestią dogadania
  15. 2 points
    Ja mogę mówić tylko za siebie, ew. za śląską ekipę - nie będzie to żadnym problemem, a nawet na plus
  16. 2 points
    Ja tam widzę że domki są 6 osobowe a cennik jest w zależności od ilości osób ile tam śpi. Ceny normalne , miejsce super nic tylko robić zlot. I jeśli chodzi o frekwencję. Może jakby info na czerwono biło po oczach ma na głównej stronie tak jak jest na innych forach A nie gdzieś tam na czarno w rogu to wiecej osób by się zainteresowało raczej już forumowiczów co nie śledzą tak dokładnie forum od A do Z.
  17. 2 points
    Chciałem wszystkich przeprosić za przedstawioną ofertę... fatycznie Prymula ma rację ośrodek wygląda kiepsko... dziś dostałem kolejną ofertę ośrodka wg o wyższych standardach. Na dany termin posiadają 120 wolnych miejsc. Przygotowali wycenę oraz dodatkowo opcje z wyżywieniem która nie musi być przez nas wybrana;) ośrodek https://www.ptaszyniec.com/ ośrodek znajduje się woj. świętokrzyskim dokładnie Bocheniec 55 C28-366 Małogoszcz ośrodek ma dobre opinie i blisko jest kilka atrakcji;) https://www.ptaszyniec.com/to-co-w-pobliu Bocheniec 55 C 28-366 Małogoszcz OFERTA INTEGRACJA ZABAWY.pdf
  18. 2 points
    Moja VA była '91, kompletny golas. Moduł komfortu to było radio z Media Markt, o jakichś ABS-ach czy nawet wspomaganiu to zapomnij. Nawet parkowanie na studzience to było wyzwanie. Zjeździłem tym całe wybrzeże, Słowację, Niemcy, Francję i Wyspy też. Maskę otwierałem, żeby płynu do sprysków dolać. Sentyment pozostał, chociaż na swoją VC złego słowa nie powiem, zgrzeszyłbym. Jeden uraz pozostał, wszędobylska a pod koniec wręcz niebezpieczna rdza. Teraz to wsiadam, jadę i przy okazji odpoczywam a auto prawie pełnoletnie...
  19. 2 points
    Witaj w klubie Kolego A myślałem, że mi czasem odbija :D
  20. 2 points
    Zacytuję sam siebie... Dodam jeszcze, że mimo wieku, potrafi mi się załączyć "mamo ja wariat" i jechać na obrotach pod 5k (prędkość sobie wylicz) i zwiększonego zużycia brak. Napiszę tak po krakowsku, weźże nie cuduj. No chyba, że dzięki egzorcyzmom będziesz spać spokojniej.
  21. 2 points
    Podświetlenie drzwi po ich otwarciu Zobacz plik Cześć, o tej porze roku wcześnie robi się ciemno, wszędzie pełno błota, mokro a wdepnięcie w psią kupę nie należy do najprzyjemniejszych Otwieramy drzwi i mamy tak ( auto należy do Adiplus). Można to zrobić na dwa sposoby: PIERWSZY SPOSÓB: Do 2004 roku możemy podpiąć się pod fabrycznie zamontowaną na drzwiach lampkę boczną. Jeśli bierzemy się za auto po 2004 roku (wyposażone w 2 moduły drzwiowe, można to sprawdzić odchylając boczek pasażera) robimy tak: Odpinamy koĹÄ od modułu i szukamy 23 pinu zarówno w drzwiach kierowcy jak i pasażera (zaznaczyłem na czerwono) Rozpinamy gniazdo, odbezpieczamy zatrzask, wyjmujemy gumkę i uzupełniamy PIN nr 23. Pin jest taki sam jak przy uzupełnianiu pinu wyłącznika ESP. PIN pchamy do końca, aż zaskoczy... Od kiedy odkryłem SZYBKOZłĄCZKI SAMOCHODOWE życie stało się prostsze Wpinam się zatem w brązowy gruby kabel (masa od 2 pinu) Plus podaję z uzupełnionego 23 pinu / WARTO ZASTOSOWAĆ BEZPIECZNIK 5A (są takie gotowe na kabelku) Sprawdzamy czy jest napięcie po otwarciu drzwi - JEST !!!!! DZIAŁA !!!! Bierzemy się zatem za umieszczenie taśmy led. Jako łącznika używam innej szybko złączki na kablach (całe 1 zł brutto na allegro). Spinamy, skręcamy i czekamy na nadchodzące ciemności. Oczywiście należy pamiętać, że TECH2 aktywujemy funkcję lampek aktywnych po otwarciu drzwi. Lampki te występowały do końca 2004 roku (wg TIS2000). DRUGI SPOSÓB: Ten sposób można zastosować w każdej VC/SIGNUM po 2002 roku. Należy zaczerpnąć napięcia tam gdzie się ono pojawia po otwarciu drzwi. Do podłączenia stosujemy SZYBKOZŁĄCZKĘ, zawsze można porozpinać jak zajdzie taka potrzeba. Tniemy na pół i lutujemy Możemy już wracać do auta i tam działamy dalej. Od lampki schodzimy słupkiem pasażera (jest tam specjalna droga kablowa, wepchnięcie kabla na ODWAL SIĘ może zablokować kurtynę powietrzną). Schodzimy za schowek i tam dajemy kolejną szybkozłączkę , jedna strona leci w prawo druga w lewo. Złączem w drzwiach bez problemu przeprowadzimy 2 żyłowy cienki przewód. Jest tam kilka wolnych przejść, więc rozpięcie złącza w drzwiach i puszczenie kabelka dalej nie stanowi problemu. Dla bardziej wymagających można wykorzystać wolne piny (uzupełnię kostkę - tak będzie u mnie). Od strony kierowcy trzeba zdjąć skrzynkę bezpieczników / no jest przy tym troszkę roboty. Jesteśmy już w drzwiach, więc pora zmodernizować boczki. Cienkim wiertłem robimy 2 otwory będzie jeden większy i ponownie stosujemy szybkozłączkę gniazdo zostaje w środku. Proszę zwrócić uwagę, że otwory są na końcu boczków a nie pod głośnikiem... łatwiej będzie przymocować złączkę do czarnego wypełnienia. Lutujemy końcówkę taśmy (koniecznie IZOLOWANEJ), kleimy taśmę / klej na taśmie trzeba wspomóc lepszym/ Barwa ciepła lub zimna i.... mały test DZIAŁA !!!! Jak to działa? Ledy zapalają się zawsze wtedy jak zapala się lampka nad głową Ręczne zapalenie lampki na zamkniętych drzwiach sprawia, że mamy podświetlony obszar pod nogami... a 2 funkcje w jednym (dotyczy tylko rozwiązania nr 2). !!! UWAGA !!! Auto, które macie na pierwszym zdjęciu miało TYLKO 1 MODUŁ model JT !!! widać zastosowałem rozwiązanie numer 2. W skrajnym przypadku można zainstalować czujniki otwarcia drzwi / a mam już przygotowane / i podciągnąć 12V z wiązki obok drzwi. Dodatkowo można podłączyć małe diody w obudowie lusterka zewnętrznego... już zrobił to he_niu . Wszystkie możliwe rozwiązania (na jakie wpadnę zamieszczę w tym temacie). P.S. Podoba się porada? Klikając + POMÓGŁ MI na dole porady zmobilizujecie mnie do tworzenia kolejnych. Dodający SIG_MAN Dodano 2012.11.04 Kategoria VC - elektryka  
  22. 2 points
    Cześć, Jeżeli Twoja VC przy ustawieniu temperatury przykładowo 20*C gdy za oknem jest 30*C wieje ciepłym powietrzem z nawiewu to konieczna jest wymiana bądź naprawa czujnika temperatury. Cały czujnik to Termistor NTC110 10k w plastikowej obudowie, nie ma potrzeby szukania używanych (często już uszkodzonych) czujników, a koszt nowego w ASO zwala z nóg Na słynnym portalu aukcyjnym można zakupić Termistor NTC110 10k 5% za ok 50gr/szt, koszt używanego czujnika to ok 20zł więc rachunek jest prosty, całą sprawę trzeba zacząć od diagnozy. 1. Diagnoza (wymagany opcom/tech) Podłączamy się opcomem lub techem (jeżeli ktoś dysponuje), wybieramy rok > model auta > nadwozie > ECC (klimatyzacja) > bloki pomiarowe > diagnostyczna lista danych 4 Następnie ustawiamy temperaturę nawiewu na HI lub LO i obserwujemy odczyt, jeżeli jakiś czujnik pokazuje głupoty (potrafi pokazywać -30*C w lato ) to kierujemy się w jego stronę i wymieniamy - u mnie wadliwy był czujnik "po prawej stronie wewnątrz" czyli w nawiewie pasażera (już raz wymieniany na używkę), efekt: z nawiewu leci gorące a czujnik pokazuje 7*C, w upalne dni potrafi podgrzewać pasażera. 2. Wymiana czujnika (wymagany Torx T20, lutownica, cyna, izolacja/koszulki termokurczliwe, nożyk) *** Tutaj prośba do osób które będą wymieniały pozostałe czujniki o zrobienie kilku fotek w celu uzupełnienia porady *** Wymianę czujnika nawiewu pasażera zaczynamy od demontażu schowka, otwieramy schowek i płaskim śrubokrętem lub ostrożnie nożykiem wyciągamy zaślepki śrub. Po zdjęciu zaślepek odkręcamy 5 śrubek trzymających schowek - 3 są pod zaślepkami które zdjęliśmy, pozostałe 2 pod schowkiem Wyciągamy schowek i odkładamy w bezpieczne miejsce, szukamy dwóch szarych przewodów które idą do nawiewu (u mnie zaizolowane niebieską izolacją bo czujnik był wymieniany) Aby pomóc sobie z wyjęciem czujnika zdejmujemy ozdobną listwę konsoli środkowej (ciągniemy od prawej strony) i odkręcamy śruby kratki nawiewu Po wyjęciu kratki świecimy latarką w głąb gdzie znajduje się czujnik Czujnik można próbować wyjąć na dwa sposoby, z białą podstawką lub próbować wypchnąć go z niej. Proponuje drugą opcję, wystarczy wsadzić rękę do nawiewu i pchać czujnik pod kątem od góry aż wyskoczy pierwszy zaczep, później drugi i czujnik na wierzchu. Zaczepy wyglądają tak: Teraz pozostało tylko uciąć przewód od czujnika (pamiętając aby zostawić sobie potrzebny zapas), przylutować nowy lub naprawiony (naprawa opisana niżej), zaizolować przewody (proponuję użyć termokurczy) i wsadzić czujnik na swoje miejsce - jeżeli wyciągnęliśmy sam czujnik bez podstawy a mamy drugi, pamiętajmy aby zdjąć z niego białą podstawę Wsadzamy czujnik na miejsce, odpalamy auto, ustawiamy klimę i sprawdzamy czy z nawiewu leci powietrze odpowiednie do ustawień i temperatury w kabinie, można podłączyć opcoma (w przypadku używanych nawet trzeba) i sprawdzić na LO i HI czy czujnik pokazuje poprawne temperatury. U mnie po wymianie na naprawiony czujnik wszystko wróciło do normy Składamy auto i kończymy robotę. 3. Naprawa czujnika (wymagana: lutownica, cyna, Termistor NTC110 10k 5%) Opis skrócony: Bierzemy wyciągnięty z auta czujnik na stół, odcinamy jak najbliżej niebieskiej główki nóżki termistora, tak abyśmy mieli do czego przylutować nowy termistor. Przylutowujemy nowy termistor do nóżek starego zachowując jako tako estetykę i mając na uwadze fakt aby nie wystawał poza obudowę, nadmiar nóżek obcinamy i gotowe. Fotostory: Bierzemy naszego pacjenta na stół Odginamy termistor wraz z nóżkami, z jednej strony nóżki są nieosłonięte plastikiem - ułatwi nam to jego wycięcie i wymianę - ucinamy stary termistor przy samej główce tak jak zaznaczyłem na zdjęciu. CIach, i po problemie - jeżeli zostanie kawałek farby ze starego termistora możemy zeskrobać nożykiem Bierzemy nowy termistor NTC110 10k, porównanie wielkości stary - nowy Przykładamy nowy termistor, możemy wspomóc się taśmą izolacyjną aby nie przesuwał się podczas lutowania, wyginamy nóżki tak aby główka była jak najbliżej odciętych nóżek Widok z boku Odpalamy lutownice, dwa szybkie przyłożenia grota i termistor na swoim miejscu Odklejamy izolację, odcinamy nadmiar z nóżek nowego termistora uważając aby nie uciąć za dużo prostujemy nóżki i gotowe - czujnik znowu sprawny - pozostało już tylko zamontować w aucie. Mam nadzieję że pomogłem, na dzień pisania porady na słynnym portalu aukcyjnym znajduje się jeden używany czujnik za 39zł, za 11zł 70gr kupiłem 8 termistorów wraz z kosztami wysyłki do naprawy 8 czujników, warto podjąć się próby naprawy bo kupując w necie nigdy nie ma pewności czy czujnik będzie 100% sprawny i ile czasu podziała. Jak już wcześniej pisałem, prośba do wszystkich, którzy będą wymieniali pozostałe czujniki o zrobienie kilku fotek w celu uzupełnienia porady a Administrację proszę o podpięcie porady aby nie zginęło.
  23. 1 point
    Ponieważ tylne ograniczniki mają inną budowę, rolki są wykonane z metalu i na dodatek producent zaleca ich smarowanie. Raz na kilka lat warto je wyjąc na stół dobrze wyczyścić i nasmarować
  24. 1 point
    Info o komunikatach możesz wyłączyć op com
  25. 1 point
    Trzeba postukać żeby odkręcić pierścień. Chodzi o wężyk pod deklem
  26. 1 point
    @szwejo88 temat powszechnie znany i te odpowiedzi znajdziesz na forum, nie trzeba od razu zakładać nowego tematu. @Pabis1979 jak odpowiadasz, to staraj się pisać precyzyjnie, bo z tej odpowiedzi można wywnioskować, że wystarczy zamienić radia i będzie hulać. A tak dobrze to nie ma (dvd90 musi być wylogowane, swój zestaw trzeba wylogować, zalogować całość i wtedy ewentualnie ustawić warianty konfiguracji).
  27. 1 point
    Jeżeli to jest to, to tak jakby jeździć z nogą opartą na pedale sprzęgła. Systematyczne zarzynanie jak w autach "panie, tym to tylko kobieta do sklepu jeździła". Też bym od tego jak najszybciej zaczął.
  28. 1 point
    Nie chce mu się zobaczyć kilka stron tematu jak wygląda 2.2 z XJ2 na odpowiednio dobranej sprężynie (RH3526 305mm) lub 993 034 to daj mu spokój @Cretux Ja tam naciskalem na wklejanie fotek i relacji żeby unikać takich dyskusji
  29. 1 point
    Ta górna kostka, to jeśli się nie mylę, niech mnie ktoś poprawi, to do wyświetlacza i sterowania. Te dwie podobne, to głośniki i zasilanie. Jak Kolega wyżej pisał, zamień miejscami kable i włóż te 2 wtyczki. Sterowania i na wyświetlaczu nie będzie działać.
  30. 1 point
    Wszystkie auta jakimi jeździłem tak się zachowywały na szerszym i niższym profilu szczególnie opony letnie gdzie mieszanka jest twardsza,więc chyba szukacie dziury w całym
  31. 1 point
    Jaki kur...a debil z tego mechanika
  32. 1 point
  33. 1 point
    dokładnie a wokół ośrodka jest kilka atrakcji i nie potrzeba rajdu;) - zamek -skansen -aqua park -jaskina itd dla dzieci jak i dużych dzieci jest wiele atrakcji
  34. 1 point
    O nie ma lotniska A przyczepka sprzedana to może klub zazponsoruje 1 dzień integracji na zlocie jubileusz Gold VKP. Było kiedyś coś nawet wspominane dawno temu o czymś takim "integracja dotacja"
  35. 1 point
    Ja tego nie ogarniam tylko administracja forum, w tym przypadku SEMPIK, ja tylko mogę ładnie poprosić 😉
  36. 1 point
    W pierwszej chwili pomyślałem, że jakaś awaria serwera :D
  37. 1 point
    @SLAVIO zarząd ma chęci i odwagę, spokojnie. Natomiast co do zaliczki i tego, że "tak to nie działa" to chodzi o fakt że poszłoby to z pieniędzy klubowych a jak sam widzisz ile osób jest tutaj aktywnych w temacie to zaraz byłaby afera że kasa klubowa przepadła. Tylko tyle. To nie chodzi o naszą opieszałość tylko ludzi którzy rozliczają wydatki klubu co do każdej złotówki, dla mnie to żaden problem, ale za chwilę jeden z drugim będzie się rzucał. Oferta jak dla mnie spoko.
  38. 1 point
    Musiał byś zmienić jarzmo ale i tak konstrukcja zacisku pod tarcze 314 jest nieco inna chociaż wyglądają identycznie
  39. 1 point
    @SLAVIO do fb jestem sam. Wydarzenie udostępniłem w wielu grupach. Co do zatwierdzenia postów od razu jak dostaje powiadomienie to zatwierdzam, no może po za 3 a 6 w nocy, gdzie z reguły śpię. Posty są zatwierdzane bo co drugi to sprzedaż części, której akurat na grupie nie prowadzimy. Na grupie Oddziału Śląskiego też nie zatwierdzam postów, ale na głównej grupie jest to potrzebne. Przynajmniej w mojej ocenie. Ale dzisiaj podwieszę info wszędzie gdzie się da. Jeżeli to jest powód dla którego nie ma chętnych to tak zrobię.
  40. 1 point
    No nie było by źle hehe z tego co czytam 😛
  41. 1 point
    zadnego resetowania ecu czy cim... wchodzisz w ddm wpisujesz pin ktory masz od nich. klikasz reset i potem programujesz pod swoj pin i swoj vin. z pdm to samo.
  42. 1 point
    Oslona trzyma się na plastikowych spółkach z metalową blaszką. Nie trzeba zdemontować fotela.Jedyne co to trzeba odchylic osłonę słupka środkowego i ten trójkąt przy nogach kierowcy 2x torx. Gumę w słupku jest na wąsik. Trzeba ja scisnąć i wyjdzie że słupka.
  43. 1 point
  44. 1 point
    Ja zalewam od zakupu i nie widzę powodów do zmiany, lepsze jest wrogiem dobrego. Egzorcyzmy to przy myciu i sprzątaniu uprawiam, taka moja mała odchyła😊
  45. 1 point
    Jeśli odkręciłeś wszystkie śruby to już tylko uszczelka ją trzyma.Możesz delikatnie podważyć śrubokrętem żeby nie uszkodzić powierzchni gdzie przylega uszczelka. Pokombinuj trochę i puści.
  46. 1 point
    Przeceniasz nasze zdolnosci.Panowie na zywo nic nie znalezli a my mamy znalesc problem on line? Moze to lozysko pada a moze cos innego. Chcesz wymieniac na pale prosze bardzo mozemy Ci dobierac kolejne czesci.
  47. 1 point
    Myślisz, że jak ktoś poda Ci parę tematów, to nie traci czasu na szukanie ? Włóż sam trochę wysiłku.
  48. 1 point
    No tak to właśnie koledzy jest:). Człowiek chce dobrze sam a tu wychodzą takie problemy. U siebie chciałem wyprogramować EGR. Zgrałem mapę MPPS'em, wysłałem kolesiowi, który mi ją przerobił za 100zł. Podczas wgrywania padł ECU i musiałem jeszcze dołożyć 400zł:). Dałbym kolesiowi auto na wyprogramowanie EGR za 300zł, no ale zrobiłem sam za 500zł:). Błędem było zaznaczenie o sczytaniu całej mapy zamiast domyślnie. Tutaj ten AUX z lekkimi szumami samemu za 25zł. Następnym razem wysłałbym radio specowi, który za 150zł to ogarnia w 100% :). . Ps. Następnym razem zakupiłbym wygodną Vectrę zamiast skaczącej Astry:) pozdrawiam
  49. 1 point
    Proszę o wpisywanie na listę dzieci które będą na zlocie Dzieci w wieku do 3 lat chłopcy: Wojtek (na zlocie będzie miał rok) dziewczynki: Lidka 2 lata Dzieci w wieku od 4 do 6 lat chłopcy: Mateusz 5 lat dziewczynki: Dzieci w wieku od 7 - 10 lat chłopcy: Kuba 8 lat, Michał 8 lat, Franek 6,5 roku dziewczynki: młodzież powyżej 10 lat chłopcy : Olek 11 lat dziewczęta :  Ps. Wpisując na listę dziecko proszę wpisać wiek, proszę również kopiować wcześniejsze wpisy.
  50. 1 point
    a wymieniałeś tez tulejke pod piastą?ja ostatnio sam gumy stabilizatora wymieniałem nawet łatwa robota amorki też prosta 2 śruby i po sprawie gorzej z tulejkami bo prasa potrzebna badz sciagacz do tulejek
×
×
  • Create New...