Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 03/18/19 in all areas

  1. 6 points
    Dzieło jednego z naszych kolegów który po zmianie ośrodka również się wybiera na zlot
  2. 4 points
    Dla mnie ma znaczenie stała ekipa i spoty oraz porównanie do poprzedniego zlotu nie zachęcają na 500km drogi tak więc zmiana lokalizacji zapewni i moją obecność ale pewnie nie tylko.
  3. 3 points
    Raczej pomyśl o porzadnej diagnostyce a nie tylko czytaniu błędów. Bo inaczej będziesz wymieniać podzespoły wydasz tysiące a efekt będzie zerowy. Chłopaki źle nie podpowiadają i na pewno nie chcą Ci zrobić krzywdy .
  4. 3 points
    VAL szkoda że nie ma statusu ma forum zrzeda klubowa:P
  5. 3 points
    To ty byłeś pierwszy który podnosił fakt standardu ośrodka wielokrotnie, to ty zarzucałeś, że nie ma wyżywienia. Kiedyś to było. Kiedyś ludzie chodzili pieszo bo nie było samochodów.
  6. 3 points
    @SLAVIOtakie czerwony oczojebne info?
  7. 3 points
    Specjalnie dla niektórych - mocowanie trójkąta w VC / Signum: sedan, hatchback: RM 2002-2003: 2 uchwyta na klapie (dla szerokiego trójkąta) RM 2004-2008: pionowo po lewej stronie lewego schowka w bagażniku (jest znaczek na klapce) - przy czym jest możliwość włożenia zarówno szerokiego trójkąta (takiego, jak do uchwytów) jak i wąskiego (jest specjalna klapka blokująca) kombi: RM 2003-2008: poziomo w lewym schowku w bagażniku (jest znaczek na klapce) Signum: RM 2003-2008: po prawej stronie prawego schowka w bagażniku (jest znaczek na klapce)
  8. 2 points
  9. 2 points
  10. 2 points
    W filmiku staram się wyjaśnić jak można samemu wyregulować mechanizm zmiany biegów w vectrze c, ze skrzynią F40 na linki. Jeżeli nie są uszkodzone inne elementy jak sam mechanizm, wybierak lub luz na jabłku, to można na początek spróbować wyregulować biegi, może pomoże a na pewno nie zaszkodzi. W VC reguluje się w miarę szybko i nie potrzeba do tego specjalistycznych narzędzi.
  11. 2 points
    Może wstawili Ci jakie mieli pod ręką. Załóż bosch FQR8LEU2
  12. 2 points
    A no tak, natomiast faktycznie cena w kamieniu śląskim mnie zabiła 😉 20 000 EUR za dzień lub 1000 EUR za godzine z zapleczem to jednak trochę przegięcie.
  13. 2 points
    Czyli wszystko na dobrej drodze 🙂 tak jak rozmawialiśmy ze Sławkiem - to nie jest nasza opieszałość, nasze niechcenie - w przypadku organizacji nasuwa się wiele pytań i wiele problemów które trzeba wyjaśnić i ogarnąć. W niedzielę kończy się ankieta i zaraz po niej ruszają zapisy i rezerwacje nowego ośrodka. A tutaj jeszcze Przemek z njusami 😁
  14. 2 points
    no miałem podobnie zamontowane i gitara świat bez trytytki by nie istniał
  15. 2 points
    również jestem za. niestety to nie przejdzie. Już widzę aferę - zarząd rozje*ał kasę klubową na wódę a składka nie ulega zmianie. Niestety za mało klubowiczów na zlot jedzie żeby składki przewalić na alko. Chyba, że zrobimy kolejną ankietę. Ja proponowałem takie coś na zeszłoroczny zlot, żeby kupić alko z pieniędzy klubowych i zrobić imprezę integracyjną i niestety nie miałem poparcia u reszty. A pomysł uważam za dobry - bo do tego można by dobrać jakiegoś dj'a ze sprzętem + wyżerka i to byłby na prawdę gruby zlot. Oczywiście jeżeli mówimy o zlocie bez atrakcji w postaci rajdu. Zostawiamy tylko konkursy dla dzieci (one na to zasługują i trzeba je zachęcić czymś skoro mają przyjechać) oraz konkursy moto - tylko moto, typowe naj felga itp. Nagrody mam zapewnione. wszystko kwestią dogadania
  16. 2 points
    Ja mogę mówić tylko za siebie, ew. za śląską ekipę - nie będzie to żadnym problemem, a nawet na plus
  17. 2 points
    Ja tam widzę że domki są 6 osobowe a cennik jest w zależności od ilości osób ile tam śpi. Ceny normalne , miejsce super nic tylko robić zlot. I jeśli chodzi o frekwencję. Może jakby info na czerwono biło po oczach ma na głównej stronie tak jak jest na innych forach A nie gdzieś tam na czarno w rogu to wiecej osób by się zainteresowało raczej już forumowiczów co nie śledzą tak dokładnie forum od A do Z.
  18. 2 points
    Chciałem wszystkich przeprosić za przedstawioną ofertę... fatycznie Prymula ma rację ośrodek wygląda kiepsko... dziś dostałem kolejną ofertę ośrodka wg o wyższych standardach. Na dany termin posiadają 120 wolnych miejsc. Przygotowali wycenę oraz dodatkowo opcje z wyżywieniem która nie musi być przez nas wybrana;) ośrodek https://www.ptaszyniec.com/ ośrodek znajduje się woj. świętokrzyskim dokładnie Bocheniec 55 C28-366 Małogoszcz ośrodek ma dobre opinie i blisko jest kilka atrakcji;) https://www.ptaszyniec.com/to-co-w-pobliu Bocheniec 55 C 28-366 Małogoszcz OFERTA INTEGRACJA ZABAWY.pdf
  19. 2 points
    Moja VA była '91, kompletny golas. Moduł komfortu to było radio z Media Markt, o jakichś ABS-ach czy nawet wspomaganiu to zapomnij. Nawet parkowanie na studzience to było wyzwanie. Zjeździłem tym całe wybrzeże, Słowację, Niemcy, Francję i Wyspy też. Maskę otwierałem, żeby płynu do sprysków dolać. Sentyment pozostał, chociaż na swoją VC złego słowa nie powiem, zgrzeszyłbym. Jeden uraz pozostał, wszędobylska a pod koniec wręcz niebezpieczna rdza. Teraz to wsiadam, jadę i przy okazji odpoczywam a auto prawie pełnoletnie...
  20. 2 points
    Witaj w klubie Kolego A myślałem, że mi czasem odbija :D
  21. 2 points
    Zacytuję sam siebie... Dodam jeszcze, że mimo wieku, potrafi mi się załączyć "mamo ja wariat" i jechać na obrotach pod 5k (prędkość sobie wylicz) i zwiększonego zużycia brak. Napiszę tak po krakowsku, weźże nie cuduj. No chyba, że dzięki egzorcyzmom będziesz spać spokojniej.
  22. 2 points
    Podświetlenie drzwi po ich otwarciu Zobacz plik Cześć, o tej porze roku wcześnie robi się ciemno, wszędzie pełno błota, mokro a wdepnięcie w psią kupę nie należy do najprzyjemniejszych Otwieramy drzwi i mamy tak ( auto należy do Adiplus). Można to zrobić na dwa sposoby: PIERWSZY SPOSÓB: Do 2004 roku możemy podpiąć się pod fabrycznie zamontowaną na drzwiach lampkę boczną. Jeśli bierzemy się za auto po 2004 roku (wyposażone w 2 moduły drzwiowe, można to sprawdzić odchylając boczek pasażera) robimy tak: Odpinamy koĹÄ od modułu i szukamy 23 pinu zarówno w drzwiach kierowcy jak i pasażera (zaznaczyłem na czerwono) Rozpinamy gniazdo, odbezpieczamy zatrzask, wyjmujemy gumkę i uzupełniamy PIN nr 23. Pin jest taki sam jak przy uzupełnianiu pinu wyłącznika ESP. PIN pchamy do końca, aż zaskoczy... Od kiedy odkryłem SZYBKOZłĄCZKI SAMOCHODOWE życie stało się prostsze Wpinam się zatem w brązowy gruby kabel (masa od 2 pinu) Plus podaję z uzupełnionego 23 pinu / WARTO ZASTOSOWAĆ BEZPIECZNIK 5A (są takie gotowe na kabelku) Sprawdzamy czy jest napięcie po otwarciu drzwi - JEST !!!!! DZIAŁA !!!! Bierzemy się zatem za umieszczenie taśmy led. Jako łącznika używam innej szybko złączki na kablach (całe 1 zł brutto na allegro). Spinamy, skręcamy i czekamy na nadchodzące ciemności. Oczywiście należy pamiętać, że TECH2 aktywujemy funkcję lampek aktywnych po otwarciu drzwi. Lampki te występowały do końca 2004 roku (wg TIS2000). DRUGI SPOSÓB: Ten sposób można zastosować w każdej VC/SIGNUM po 2002 roku. Należy zaczerpnąć napięcia tam gdzie się ono pojawia po otwarciu drzwi. Do podłączenia stosujemy SZYBKOZŁĄCZKĘ, zawsze można porozpinać jak zajdzie taka potrzeba. Tniemy na pół i lutujemy Możemy już wracać do auta i tam działamy dalej. Od lampki schodzimy słupkiem pasażera (jest tam specjalna droga kablowa, wepchnięcie kabla na ODWAL SIĘ może zablokować kurtynę powietrzną). Schodzimy za schowek i tam dajemy kolejną szybkozłączkę , jedna strona leci w prawo druga w lewo. Złączem w drzwiach bez problemu przeprowadzimy 2 żyłowy cienki przewód. Jest tam kilka wolnych przejść, więc rozpięcie złącza w drzwiach i puszczenie kabelka dalej nie stanowi problemu. Dla bardziej wymagających można wykorzystać wolne piny (uzupełnię kostkę - tak będzie u mnie). Od strony kierowcy trzeba zdjąć skrzynkę bezpieczników / no jest przy tym troszkę roboty. Jesteśmy już w drzwiach, więc pora zmodernizować boczki. Cienkim wiertłem robimy 2 otwory będzie jeden większy i ponownie stosujemy szybkozłączkę gniazdo zostaje w środku. Proszę zwrócić uwagę, że otwory są na końcu boczków a nie pod głośnikiem... łatwiej będzie przymocować złączkę do czarnego wypełnienia. Lutujemy końcówkę taśmy (koniecznie IZOLOWANEJ), kleimy taśmę / klej na taśmie trzeba wspomóc lepszym/ Barwa ciepła lub zimna i.... mały test DZIAŁA !!!! Jak to działa? Ledy zapalają się zawsze wtedy jak zapala się lampka nad głową Ręczne zapalenie lampki na zamkniętych drzwiach sprawia, że mamy podświetlony obszar pod nogami... a 2 funkcje w jednym (dotyczy tylko rozwiązania nr 2). !!! UWAGA !!! Auto, które macie na pierwszym zdjęciu miało TYLKO 1 MODUŁ model JT !!! widać zastosowałem rozwiązanie numer 2. W skrajnym przypadku można zainstalować czujniki otwarcia drzwi / a mam już przygotowane / i podciągnąć 12V z wiązki obok drzwi. Dodatkowo można podłączyć małe diody w obudowie lusterka zewnętrznego... już zrobił to he_niu . Wszystkie możliwe rozwiązania (na jakie wpadnę zamieszczę w tym temacie). P.S. Podoba się porada? Klikając + POMÓGŁ MI na dole porady zmobilizujecie mnie do tworzenia kolejnych. Dodający SIG_MAN Dodano 2012.11.04 Kategoria VC - elektryka  
  23. 2 points
    Cześć, Jeżeli Twoja VC przy ustawieniu temperatury przykładowo 20*C gdy za oknem jest 30*C wieje ciepłym powietrzem z nawiewu to konieczna jest wymiana bądź naprawa czujnika temperatury. Cały czujnik to Termistor NTC110 10k w plastikowej obudowie, nie ma potrzeby szukania używanych (często już uszkodzonych) czujników, a koszt nowego w ASO zwala z nóg Na słynnym portalu aukcyjnym można zakupić Termistor NTC110 10k 5% za ok 50gr/szt, koszt używanego czujnika to ok 20zł więc rachunek jest prosty, całą sprawę trzeba zacząć od diagnozy. 1. Diagnoza (wymagany opcom/tech) Podłączamy się opcomem lub techem (jeżeli ktoś dysponuje), wybieramy rok > model auta > nadwozie > ECC (klimatyzacja) > bloki pomiarowe > diagnostyczna lista danych 4 Następnie ustawiamy temperaturę nawiewu na HI lub LO i obserwujemy odczyt, jeżeli jakiś czujnik pokazuje głupoty (potrafi pokazywać -30*C w lato ) to kierujemy się w jego stronę i wymieniamy - u mnie wadliwy był czujnik "po prawej stronie wewnątrz" czyli w nawiewie pasażera (już raz wymieniany na używkę), efekt: z nawiewu leci gorące a czujnik pokazuje 7*C, w upalne dni potrafi podgrzewać pasażera. 2. Wymiana czujnika (wymagany Torx T20, lutownica, cyna, izolacja/koszulki termokurczliwe, nożyk) *** Tutaj prośba do osób które będą wymieniały pozostałe czujniki o zrobienie kilku fotek w celu uzupełnienia porady *** Wymianę czujnika nawiewu pasażera zaczynamy od demontażu schowka, otwieramy schowek i płaskim śrubokrętem lub ostrożnie nożykiem wyciągamy zaślepki śrub. Po zdjęciu zaślepek odkręcamy 5 śrubek trzymających schowek - 3 są pod zaślepkami które zdjęliśmy, pozostałe 2 pod schowkiem Wyciągamy schowek i odkładamy w bezpieczne miejsce, szukamy dwóch szarych przewodów które idą do nawiewu (u mnie zaizolowane niebieską izolacją bo czujnik był wymieniany) Aby pomóc sobie z wyjęciem czujnika zdejmujemy ozdobną listwę konsoli środkowej (ciągniemy od prawej strony) i odkręcamy śruby kratki nawiewu Po wyjęciu kratki świecimy latarką w głąb gdzie znajduje się czujnik Czujnik można próbować wyjąć na dwa sposoby, z białą podstawką lub próbować wypchnąć go z niej. Proponuje drugą opcję, wystarczy wsadzić rękę do nawiewu i pchać czujnik pod kątem od góry aż wyskoczy pierwszy zaczep, później drugi i czujnik na wierzchu. Zaczepy wyglądają tak: Teraz pozostało tylko uciąć przewód od czujnika (pamiętając aby zostawić sobie potrzebny zapas), przylutować nowy lub naprawiony (naprawa opisana niżej), zaizolować przewody (proponuję użyć termokurczy) i wsadzić czujnik na swoje miejsce - jeżeli wyciągnęliśmy sam czujnik bez podstawy a mamy drugi, pamiętajmy aby zdjąć z niego białą podstawę Wsadzamy czujnik na miejsce, odpalamy auto, ustawiamy klimę i sprawdzamy czy z nawiewu leci powietrze odpowiednie do ustawień i temperatury w kabinie, można podłączyć opcoma (w przypadku używanych nawet trzeba) i sprawdzić na LO i HI czy czujnik pokazuje poprawne temperatury. U mnie po wymianie na naprawiony czujnik wszystko wróciło do normy Składamy auto i kończymy robotę. 3. Naprawa czujnika (wymagana: lutownica, cyna, Termistor NTC110 10k 5%) Opis skrócony: Bierzemy wyciągnięty z auta czujnik na stół, odcinamy jak najbliżej niebieskiej główki nóżki termistora, tak abyśmy mieli do czego przylutować nowy termistor. Przylutowujemy nowy termistor do nóżek starego zachowując jako tako estetykę i mając na uwadze fakt aby nie wystawał poza obudowę, nadmiar nóżek obcinamy i gotowe. Fotostory: Bierzemy naszego pacjenta na stół Odginamy termistor wraz z nóżkami, z jednej strony nóżki są nieosłonięte plastikiem - ułatwi nam to jego wycięcie i wymianę - ucinamy stary termistor przy samej główce tak jak zaznaczyłem na zdjęciu. CIach, i po problemie - jeżeli zostanie kawałek farby ze starego termistora możemy zeskrobać nożykiem Bierzemy nowy termistor NTC110 10k, porównanie wielkości stary - nowy Przykładamy nowy termistor, możemy wspomóc się taśmą izolacyjną aby nie przesuwał się podczas lutowania, wyginamy nóżki tak aby główka była jak najbliżej odciętych nóżek Widok z boku Odpalamy lutownice, dwa szybkie przyłożenia grota i termistor na swoim miejscu Odklejamy izolację, odcinamy nadmiar z nóżek nowego termistora uważając aby nie uciąć za dużo prostujemy nóżki i gotowe - czujnik znowu sprawny - pozostało już tylko zamontować w aucie. Mam nadzieję że pomogłem, na dzień pisania porady na słynnym portalu aukcyjnym znajduje się jeden używany czujnik za 39zł, za 11zł 70gr kupiłem 8 termistorów wraz z kosztami wysyłki do naprawy 8 czujników, warto podjąć się próby naprawy bo kupując w necie nigdy nie ma pewności czy czujnik będzie 100% sprawny i ile czasu podziała. Jak już wcześniej pisałem, prośba do wszystkich, którzy będą wymieniali pozostałe czujniki o zrobienie kilku fotek w celu uzupełnienia porady a Administrację proszę o podpięcie porady aby nie zginęło.
  24. 1 point
  25. 1 point
  26. 1 point
    można zamieniać stronami , najlepiej wyciągnij rozkręć i zobacz czy luty nie popękały od tranzystora , mają taką przypadłość , u mnie tak było wziąłem polutowałem i hula bez problemu
  27. 1 point
    Fajny i latwy sposob na odpowietrzanie hamulcow samemu. https://www.youtube.com/watch?v=Af0SYcbzIbo
  28. 1 point
    Więc tak: W VB jest zaworek zwrotny to raz. Dwa to problem był dwojaki. Pompka była już zbyt słaba a dodatkowo zatkany był jej filtr. Po przeczyszczeniu filtra oraz włożeniu nowej pompki spryskiwacze działają prawidłowo, Szyba jest już mokra zanim wycieraczka zdąży ruszyć, wręcz tryskają na dach, więc wszystko cacy. W ASO za pompke chcieli 271 zł, ja kupiłem z Febi Bilstein za 36 - więc szkoda przepłacać. Dzięki za sugestie, mam nadzieję że rozwiązania się komuś przyda. Pozdrawiam
  29. 1 point
    albo nowy nr 317335
  30. 1 point
    Ja mam ryglowanie w signum i normalnie się otwiera kluczem. Chyba , że zapiekł się bębenek zamka to wtedy się nie da.
  31. 1 point
    Po prawej to nic nie ma .ja sobie wyłorzylem filmem wizę czteropak.płyny do auta .jakieś klucze. I takie tam.Po lewej masz zdjecie podesle Wysłane z mojego tel.
  32. 1 point
    Trzeba postukać żeby odkręcić pierścień. Chodzi o wężyk pod deklem
  33. 1 point
    Nie chodzi o błąd tylko jakie są parametry sond, przepływomierza, wstrysków etc Jakie ?
  34. 1 point
    Dobrze, że już działa 👍
  35. 1 point
    Zapytaj Kolegi @Curtis Więcej Ci powie o OPC
  36. 1 point
    W dzisiejszym odcinku Wymiana listwa ozdobnych ramy szyby drzwi (czarne elementy na drzwiach). Zawsze może się przydarzyć, że z jakiegoś powodu listwa ulegnie uszkodzeniu, warto wiedzieć jak ją wymienić. Robota łatwa lekka i przyjemna U mnie wymiana spowodowana była wymianą list na listwy z naklejkami Irmschera Co potrzebujemy: - listwy drzwi - klucze torx - lubrykant (czyt. wazelina techniczna, smar) Wymiana przód Czas: 20 minut na stronę. 1. Opuszczamy szybkę. 2. Wyciągamy wewnętrzną uszczelkę drzwi 3. Odkręcamy trzy śruby torx i zdejmujemy listwę 4. Zakładamy nową listę i przykręcamy śruby 5. Część uszczelki która wchodzi środek drzwi smarujemy lubrykantem i układamy uszczelkę w kanale. 6. Sprawdzamy czy szybka bez oporów otwiera się i zamyka. 7. Koniec Wymiana tył - listwa główna Czas: 30 minut na stronę 1. Opuszczamy szybę. 2. Odczepiamy uszczelki a. Po zewnętrzne stronie drzwi b. Wewnętrzną (wyciągamy całą) c. Podważamy uszczelkę pod szybą (u mnie ze srebrnym wykończeniem) 3. Odkręcamy trzy śruby torx i zdejmujemy listwę (trzeba robić to ostrożnie, bo listwa zahacza o szybę i trzeba delikatnie szybę odsunąć, żeby wyszła). 4. Montujemy nową listwę i przykręcamy. 5. Smarujemy lubrykantem cały fragment uszczelki który siedzi w prowadnicy szyby wewnątrz drzwi i układamy uszczelkę. 6. Montujemy uszczelkę pod szybą i na zewnątrz drzwi. 7. Testujemy czy szyba zamyka się i otwiera bez przeszkód 8. Koniec Wymiana listwy szyby stałej - dotyczy: kombi, sedan, signum Czas: 30 minut na stronę 1. Opuszczamy tylną szybę 2. Zdejmujemy boczek drzwi 3. Wykręcamy śrubę 4. Demontujemy listwę w kolejności jak pokazane na zdjęciu, zgodnie z kierunkiem strzałek 5. Montujemy nową listwę, trochę z tym zabawy jest bo uszczelka trzymająca stałą szybkę wchodzi bardzo ściśle na szybę. Montaż w kolejności od 3 do 1 6. Sprawdzamy położenie listwy, dopychamy maksymalnie do stałej szyby i wkręcamy śrubę 7. Sprawdzamy czy szyba zamyka się i otwiera bez przeszkód 8. Montujemy boczek 9. Koniec.
  37. 1 point
    Pompę masz pod zbiornikiem płynu hamulcowego. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  38. 1 point
    Zgadza się. Ale nic nie mówiłem o lokalizacji. Ale nie o tym w tej chwili mówimy. Chcesz mi powiedzieć że to ośrodek jest przyczyną tak małego zainteresowania zlotem? Na NFZ dalej są plomby do zęba szare z rtęcią. Widzę że nikomu się nie da dogodzić. Jeden chce tanio, drugi z wyżywieniem, trzeci w centrum, czwarty chce zwiedzać... Coś mi się wydaje że nic z tego nie będzie. A może po prostu zrobimy zlot z werwą? W końcu jubileuszowy! Np. w https://www.tropical-islands.de/pl/. Często tam bywam i polecam - tam jest naprawdę fajnie.
  39. 1 point
    O nie ma lotniska A przyczepka sprzedana to może klub zazponsoruje 1 dzień integracji na zlocie jubileusz Gold VKP. Było kiedyś coś nawet wspominane dawno temu o czymś takim "integracja dotacja"
  40. 1 point
    @SLAVIO zarząd ma chęci i odwagę, spokojnie. Natomiast co do zaliczki i tego, że "tak to nie działa" to chodzi o fakt że poszłoby to z pieniędzy klubowych a jak sam widzisz ile osób jest tutaj aktywnych w temacie to zaraz byłaby afera że kasa klubowa przepadła. Tylko tyle. To nie chodzi o naszą opieszałość tylko ludzi którzy rozliczają wydatki klubu co do każdej złotówki, dla mnie to żaden problem, ale za chwilę jeden z drugim będzie się rzucał. Oferta jak dla mnie spoko.
  41. 1 point
    No to ptaszyniec lux
  42. 1 point
    Witam ponownie Udało się rozwiązać problem, przełącznik świateł był spalony po czyszczeniu klimy przez poprzednika, w pozycji środkowej [postojówki] pobierał prąd, co rozładowywało akumulator jeżeli nie ustawiałem pokrętła w pozycji 0, zakup nowego 9 PLN, wymiana 30 sekund - problem braku światła w pozycji środkowej i rozładowywania akumulatora rozwiązany
  43. 1 point
  44. 1 point
    Cretux nigdzie nie pisał że to nie jest wina sondy. Ja w sumie też bo jej uszkodzenia wykluczyć nie można. Dziwne jest to że zamiast wymienić coś co napewno jest do wymiany, szukasz problemu tam gdzie raczej napewno go nie ma. Przynajmniej 2 razy w tym temacie pisałem że falowanie sondy to jej prawidłowa praca. Uważasz że nie powinna falować? Jak podejrzewam, nie jesteś mechanikiem i nie musisz się znać, ale jeśli tak twierdzi ten twój pseudo fachman to już jest problem. Jak chcesz to wymieniaj sondę. Najwyżej zobaczysz że druga pracuje tak samo
  45. 1 point
    Można samemu zrobić smarowanie :D
  46. 1 point
    Przeceniasz nasze zdolnosci.Panowie na zywo nic nie znalezli a my mamy znalesc problem on line? Moze to lozysko pada a moze cos innego. Chcesz wymieniac na pale prosze bardzo mozemy Ci dobierac kolejne czesci.
  47. 1 point
    Masz tam podane numery zamienników, to poszukaj. Może coś znajdziesz
  48. 1 point
    Bardzo fajna porada, a postami typu nie podoba mi się bo ... się nie przejmuj. Nie wiem po co w ogóle takie komentarze, przecież nikt nikogo nie zmusza.
  49. 1 point
    Witam, w tej skrzynce bezpieczników i przekaźników gdzie znajduje się przekaźnik pompy paliwa pozycja 11 i ma oznaczenie K3_X97, jaki to powinien być dokładnie przekaźnik (kolor (bo widziałem na allegro w skrzynkach różne kolory: zielone, żółte i czerwone) i kod przekaźnika), bo u mnie jest włożony jakiś żółty od forda i ma takie oznaczenia: G1UHD 93BG 14N089 B1B V23136-B1-X33 12V 40A
  50. 1 point
    Ten "grzybek" w pozycji spoczynkowej jest właśnie wciśnięty. Cewka powoduje jego "wypchnięcie" (jak dobrze się przyjrzysz zaworowi, to zauważysz, że ma to sens). Ja swój EGR sprawdzałem zasilaczem 12V. Gdzieś na forum znalazłem do których pinów przyłożyć napięcie i wtedy grzybek odskoczył. Niestety robił to bardzo niemrawo i miałem "check engine". Przyrdzewiał trochę i czyszczenie nie poskutkowało. Zaślepiony też sypał błędami (ma wbudowany potencjometr i mierzy, czy odskakuje tak, jak powinien) i w końcu wymieniłem. /jayu
×
×
  • Create New...