Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/10/19 in all areas

  1. 2 points
    ina duzo lepsze o niewiele drozsze
  2. 1 point
    Jeżeli dużo jezdzi to się nie opłaca zakładać czegoś taniego bo rok i będzie musiał zrobić na nowo. Zawsze może kupić same gumy do wachacza z lemfordera i dac do przeprasowania i ma spokój na lata
  3. 1 point
    Osobiście nie odważył bym się założyć takiego wahacza, co będzie jak podczas jazdy wyskoczy sworzeń ? będzie wypadek !
  4. 1 point
    Tez mi sie tak wydaje. Pozyjemy zobaczymy co nam te barany wymysla.
  5. 1 point
    U mnie też jest to samo co u Kolegi. Nie mam katalizatora/pochłaniacza
  6. 1 point
    Takie miałem w swojej VC nie ma żadnych problemów.
  7. 1 point
    Ja mam 215/50/R17 więc myślę, że ten 1 cm nie będzie Ci przeszkadzał.
  8. 1 point
    Witam kolegę - ja posiadam z30dt od roku. Wiadomo , każdy właściciel będzie zachwalał swój silnik to oczywiste. Mity i bajki na temat tego silnika na ogól opowiadają osoby , które go nie posiadały - ktoś słyszał od kogoś , kolega kolegi miał , wujek mi mówił itp. Prawda jest taka , że na 20 użytkowników 1.9cdti albo 2.0t przypada 1 3.0 cdti i stąd taka opinia ... Myślę , że z30dt jest mało popularny ponieważ wszelkie naprawy , części są dużo droższe niż u innych wersji silnikowych ( pomijam 2.8t) - komora silnika cała zapchana - drobne naprawy to wybebeszenie połowy silnika i demontażu masy osprzętu co wiąże się z większymi kosztami u mechaników. Brak dostępu do większości zamienników w częściach więc zostaje aso na zamówienie ( min tydzień na dostawę ) tudzież zakup używek z demontażu od osób które sprowadzają z30dt na swap 2.0t ( jak wiadomo wersje 3.0 cdti miały praktycznie full opcje - sam posiadam w swojej wszystko łącznie z tylnymi grzanymi siedzeniami , webasto , klapa elektryczną , szyber dachem , hakiem elektrycznym , wentylowanym fotelem z pamięcią itp.. ). Prawdą jest im więcej elektroniki tym więcej problemów w najmłodszym już 10 letnim aucie... Za samochód dałem 19 tys włożyłem lekko 14 tys - jedni mogą się śmiać inni pukać w głowę i jeśli zajdzie potrzeba będę inwestował dalej ... Listę napraw i modyfikacji jest długa natomiast wiem jedno w tej cenie auta z v6 z takim wyposażeniem u konkurencji bym nie kupił dlatego został opel vectra - klasa wyższa dla "ubogich"
  9. 1 point
    Od kilku dni VC Z20NET jest moim wodzidłem. Wiadomo zestaw startowy zrobiony obowiązkowo, olej w silniku, filtry powietrza, kabiny, oleju, paliwa i świecie. Od dłuższego czasu nie robię nic tylko siedzę i czytam forum. No i trafiłem na temat oleju w skrzyni... obejrzanych wiele filmików na YT z wypowiedziami specjalistów i setki postów na forum, podsumuje tak że mam mętlik w głowie nie z tej ziemi... ile zalać ? 2.4 a może 2.5 a może 2.8, przecież nie będę się bawił w eksperymenty i co chwiał upuszczał i dolewał, w żeglowności że jadę z tym zabiegiem do warsztatu bo mechanik by patrzył na mnie jak na idiotę..... baa ale jaki olej ?! nie ma co oszczędzać bo często tego nie będę robił. To co, zalać Motul, Fuchs a może Millers.. masakra czemu nie może być tylko jednej poprawnej wiadomości ..
×
×
  • Create New...