Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Tablica liderów


Popularna zawartość

Pokazuje zawartość z najwyższą reputacją 2017.12.16 we wszystkich miejscach

  1. 1 punkt
    To jeszcze nie masz auta a już go modernizujesz?
  2. 1 punkt
    Mialem podobny objaw , u mnie byl padniety przegub wewnetrzny długiej polosi wraz z lozyskiem podpory. Na stacji nke wyszlo nic zero luzow dopiero po zdjeciu polosi
  3. 1 punkt
    Zobacz czy guma nie jest popekana, odksztalcona itd.. Gornych powinienes sie doszukac podnoszac maske, a zeby sprawdzic dolne trzeba podniesc auto. Jedz najlepiej do jakiegos dobrego, znajomego mechanika. Ciekawostka jest, ze przy wyjechanych poduszkach moze ale nie musi silnik wydawac nierowny dzwiek na biegu jalowym, poniewaz jego wibracje nie sa wlasciwie tlumione.
  4. 1 punkt
    Sprawdz rowniez poduszki silnika.
  5. 1 punkt
    Sprawdzałeś czy nie masz gdzieś luzów z przodu ? Wewnętrzny przegub sprawdź. Rzadko się zużywa ale jak już, to mogą być wibracje.
  6. 1 punkt
    u mnie po przejechaniu 10 km wskazowka podniesie sie do 50 stopni a pozniej spadnie na zero czy to wina termostatu???
  7. 1 punkt
    Pozwoliłem sobie zacytować większy kawałek, ale u mnie właśnie okazało się że pęknięty w połowie tego zgięcia jest ten wąż gumowy (tak jakby nacięcie wzdłuż ok 1cm długości od wewnątrz łuku). Ma specyficzny kształt, ale założenie jakiegokolwiek innego olejo odpornego tylko w minimalnie dłuższym kawałku tak żeby szło z niego wyprofilować pętlę załatwiło sprawę. Objawy u mnie: - nieregularne problemy z odpalaniem, na zimnym 1x na 10 nie odpalał, na ciepłym 7-8x na 10 nie odpalał - z tym ze w ciągu ostatniego tyg tych nieudanych odpaleń przybywało; - po odpaleniu jeżeli załapał po dłuższym kręceniu przez kilka sek obroty 300-500, bez względu na temp silnika, dopiero po chwili wchodził na 1200 lub 800; - na wolnych obrotach jak już złapał 800 lub 1200 to mimo to było czuć wibracje silnika; - nie mam waku ale ciśnienie dużo niższe niż 3bary, praktycznie nie psikało z zaworu jak silnik pracował przy delikatnym naciskaniu, jak był zgaszony to po kilku sek już tez ledwo co pryskało; - o dziwo mocy mu nie pracowało, na obrotach 2-6,5 tyś szedł normalnie, jednak niekiedy szarpnęło, ale to naprawdę sporadycznie.
×