Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/12/17 in all areas

  1. 1 point
    Nie. Tak samo jak z rozrządem. Generalnie tak jak piszą pozostali trzeba sprawdzić w samochodzie,a nie w internecie :).
  2. 1 point
    peknieta dolna lyzwa daje calkiem inny odglos bo cykanie z czestotliwoscia mniej wiecej co sekunda, tutaj ewidentnie jest problem z gornym lancuchem
  3. 1 point
    Nie napisałeś o co Ci dokładnie chodzi. 3 diody + rezystor w szeregu czy 1 dioda + rezystor w szeregu? Przy trzech zostaje spadek napięcia na rezystor ok. 3-5V. Trzy diody to pobór prądu 0,1-0,2A (i tak mocno zawyżyłem) to moc rezystorka max 1W. Przy jednej spadek napięcia na rezystorze 9-12V. 1 dioda to ok 0,05A więc rezystorek też max 1W. W praktyce pewnie starczyłby 0,5W Ale to wszystko zależy od rodzaju diod.
  4. 1 point
    nie są to oryginalne ale może pomoże ta fotka w Twojej wizji
  5. 1 point
    Daro 40 na tej stronie wpisujesz vin i masz jak jest u ciebie. http://ecat.autodevel.com/opel/catalog/models/1/. Dlatego ta strona jest taka fajna :). Jeśli chodzi o przewody to chyba wszędzie były tak samo puszczane, bo nie widać rozpiski o zmianach ułożenia w programie.
  6. 1 point
    Już było kilka razy. Wystarczy przeczytać to co już napisane. Znajdź najpierw gazownika który ci dobrze założy instalację
×
×
  • Create New...