Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Tablica liderów


Popularna zawartość

Pokazuje zawartość z najwyższą reputacją 2017.04.20 we wszystkich miejscach

  1. 1 punkt
    Witam Silnik benzynowy 3.2l . Mam pilot do webasto, Chyba do tego Dość spory dwa klawisze włącz wyłącz , po kliknięciu załącza sie nadmuch powietrza , lecz nie leci ciepło . Leci tylko jeśli w nagrzewnicy coś jest ciepła jeszcze. Nie słychać żadnych dzwięków pracy webasto . Ktoś coś podpowie jak to ma działać ? na minusowych temp tylko ? czy może trzeba w środku ustawić coś ? a może długo poczekać ? W komputerze też jest opcja parking coś tam ... i godziny do ustawienia
  2. 1 punkt
    No jezeli ustawial na opcji zawieszenia sport a Ty masz siga na zwyklym zawieszeniu to mogl kat sie nie zmiescic w normie.Przyczyna moze byc tez jakis luz na tulejkach wachaczy np. na bananie.
  3. 1 punkt
  4. 1 punkt
    I tak juz jezdze dlugo, 2 dni temu autko przeszlo przeglad, gosciu wybujal zawieszenie w te i we wte i luzow nigdzie nie ma. wiec teoria o luzach odpada. W ramach przegladu standardowy test "Prosze szybkimi ruchami krecic kierownica w prawo i w lewo" tez nic gosiu nie zobaczyl zeby bylo nie tak. A ja powiem co ja widze. Jak jezdze i wykonuje skrety powoli (autko ma mala predkosc) to kierownica po wykonaniu skretu jak jade potem prosto to jest prosto. A jesli wejde w zakret np w prawo z duza predkoscia i potem wyprostuje i jade prosto to kierownica zostaje w pozycji lekko obrocona w prawo. Identycznie jest przy skrecaniu przy wiekszych predkosciach w lewo - kierownica zostaje skrecona lekko w lewo a autko juz jedzie prosto. Plynu w ukladzie wspomagania nie ubywa. Ma ktos jakis pomysl czemu tak jest?
  5. 1 punkt
    Przyznam że nie pamiętam musisz spróbowć sciągnąć tą czarną gume na klamce,ona powinna zejsc ale trudno nią założyc póżniej można ściągnąć poszycie bagażnika i wtedy łatwiej założyc tą gume bo całą klamkę wyciągniesz na wierzch.ale mniej rozbierania jak zejdzie guma i podłożysz coś co bedzie odbijało tą klamkę i uda sie założyć gume musisz pokombinować.
  6. 1 punkt
    ja akurat spotkałem się z mostkowanie na wiązce w nogach kierowcy, ale to w sumie szczegół, miło mi w każdym razie że mogłem w jakiś sposób pomóc
  7. 1 punkt
    wiTam mam podobnie wymieniłem jedną rzecz(tzn. wąż wychodzący ze zbiorniczka od płynu do chłodnicy, a wchodzący do termostatu i chłodnicy - fakt, faktem nie ma to nic z tym wspólnego) a tu nagle, inny dźwięk i tak jak u ciebie przy skręcaniu w prawo jak i w lewo, jak do oporu skręcę już nic nie słychac przy końcu, na trasie ledwo co słychać ...... chyba jestem skłonny wymienić pompę od wspomagania choć nie jestem pewny.... a POMOCY NIE OTRZYMAŁEM A PORADĘ TYLKO JEDNĄ ODNOŚNIE PŁYNU lipa
  8. 1 punkt
    Miałeś fart, bo musiałem do auta zejść i przypadkiem aparat miałem w schowku. Zwróć uwagę, że dźwignia jest podniesiona. Przy opuszczonej (zwolnionym ręcznym) ciężko cokolwiek zrobić. Pozdro.
×
×
  • Utwórz nowe...