Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Tablica liderów


Popularna zawartość

Pokazuje zawartość z najwyższą reputacją 2017.02.10 we wszystkich miejscach

  1. 1 punkt
    Czy ktoś może mi jasno i precyzyjnie odpowiedzieć na pytanie jakie powinnno być napięcie ładowania aku w Z19DTH? Mój znajomy twierdzi, że około 14,4V na wolnych obrotach. U mnie w Signumie jest 13,4V!!! Mechanik twierdzi, że 13,5 V jest dopuszczalne. Na postoju moje aku ma napięcie 12,485 V, jak uruchomię silnik na zaciskach pojawia się 13,4V Kolega również twierdzi, że aku powinien mieć na postoju koło 13,5 - 13,8 V, mechanik mówi, że około 13V Akumulator skończył w te wakacje 4 lata. NIgdy nie miałem żadnych problemów z odpalaniem nawet przy -20 stopniach zimą. Czy takie napięcie ładowania (13,4V) kwalifikuje alternator do regeneracji? - Przebieg 179 000km!
  2. 1 punkt
    Ważna kwestia, sprawdź czy jak nie możesz go odpalić to jest komunikacja z ECU, np za pomocą op-com. Czy temperatura na wyświetlaczu nie jest wtedy F zamiast normalne wartości? U mnie były takie objawy, że nie chciał kręcić i nie dało się zdiagnozować czemu. Okazało się, że uszkodzony był sterownik silnika
  3. 1 punkt
    Tutek dla a16xer, z16xer, a18xer, z18xer Astra, Insignia, Vectra, Zafira, Mokka,
  4. 1 punkt
    Po zaślepieniu egr i wrzuceniu emulatora, przestał szarpać i co najważniejsze nie musze juz czyścic. Śmigam juz ponad 10 tys, zero błędów.
  5. 1 punkt
    Nic nie wgrywasz. Zdejmij klemę z aku na parę minut.
  6. 1 punkt
    No i przyszła pora na zawieszenie z tyłu i u mnie. Tak od tych dużych wahaczy aluminiowych wymieniam 4 tulejki i spokój. teraz chodzi mi o te wahacze 13 i 22 one maja wymienne tulejki czy nie?
×