Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Tablica liderów


Popularna zawartość

Pokazuje zawartość z najwyższą reputacją 2016.12.13 we wszystkich miejscach

  1. 1 punkt
    Jak okaże się, że to czujnik to wymień go tylko na oryginał bo zamienniki nie chodzą, a nawet jak tak to nie za długo.
  2. 1 punkt
    Na YT są filmy gdzie w Vectrach 1.9 cdti ludzie wyciągają rozrusznik od góry, z za silnika. w astrze to niemożliwe i sam nurkowałem pod autem. Możesz spróbować tylko od góry. Nigdy nie wchodź pod samochód który stoi na lewarku. Kup na allegro dwie kobyłki po 1,5T na początek będzie wystarczająco. Odkręcasz 3 sruby przytrzymujące rozrusznik do skrzyni biegów, potem odkręcasz masę, 12v i napięcie ze stacyjki. Rozrusznik wyjdzie. Rozkręcasz rozrusznik po podgrzaniu go (na gorąco). Przez korpus rozrusznika idą takie długie, cienkie śruby który lubią pękać, trzeba rozgrzać. Jak już ortwrzysz będzie z górki, szczotki kosztują 25zł, tulejki 3 sztuki koło 10żł i powinno hulać. Możesz potestować rozrusznik na sucho czy kręci i potem z powrotem do auta. Jest to gdzieś na forum wątek o rozruszniku włącznie z wymiarami tulejek. Robota raczej prosta.
  3. 1 punkt
    Masz prawie że dobrze bo zauważ masz podniesioną dawkę paliwa dlatego potrzebuje więcej powietrza, a pare kilogramów nie robi żadnych problemów.
  4. 1 punkt
    Wkleiłem dane w temacie o klekotaniu pompy po wymianie.
  5. 1 punkt
    Wartości przepływomierza wg producenta Pedał gazu nie przyciśnięty 105 ... 135 kg/h 1,00 ... 2,00 V Wartość zmienia się krótkoterminowo Początek dostawy Silnik pracuje na biegu jałowym, w temperaturze roboczej Wszystkie odbiorniki wyłączone Wskazówka: Ten parametr listy danych znajduje się w liście danych 2 . 15 ... 21 °OWK Rzeczywista dawka paliwa Silnik pracuje na biegu jałowym, w temperaturze roboczej Wszystkie odbiorniki wyłączone Wskazówka: Ten parametr listy danych znajduje się w liście danych 2 . 4 ... 10 mg/suw
  6. 1 punkt
    mój op com wywalał choinke i nie łączył sie z samochodem. Zrobiłem tak jak kolega radził wyżej i teraz działa także plus dla kolegi
  7. 1 punkt
    Witam, może już był taki temat ale chce mieć czarno na białym co muszę zrobić. Mam dość tego NCDC2015 i na dodatek przestał wysuwać się magazynek. Mam Vectre C GTS z 2003 roku. Mam sterowanie BC z radia. Chciałby zmienić radio na jakieś nie fabryczne 1 din co zapewne poprawni znacznie jakość dzwięku - będzie miało MP3 oraz wejśćie USB. Mam związku z tym pare pytań 1. Żeby to zrobić i zostawić sterowanie BC to muszę TYLKO dokupić manetkę z obsługą BC i ją aktywować? 2. Czy na ekranie komputera będzie wyświetlane cokolwiek z radia 1 din nie fabrycznego? Czy tylko będzie cały czas komputer pokładowy? 3. Ile +/- kosztuję wygłuszenie drzwi ? Pozdrawiam i proszę o pomoc.
  8. 1 punkt
    Ma sie te oko Szczerze powiedziawszy to wydawało mi się, że dałem duży zapas.... Ale to w końcu Siiiiiiiiiiiiignum Celowo. Ponieważ dorabiany kabelek miał tylko dwie żyły przez co był jeszcze cieńszy a masy wszędzie w bród. O zaletach cienkich przewodzików już wiecie.
×
×
  • Utwórz nowe...