Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Tablica liderów


Popularna zawartość

Pokazuje zawartość z najwyższą reputacją 2016.04.25 we wszystkich miejscach

  1. 1 punkt
  2. 1 punkt
    Mój OFF egr dotyczy tylko egr pneumatyczny i klapki. Diode dałem jedną i jest ok przepływomierz mam 5 pinowy . Kupujemy przekaźnik samochodowy 561 12V/30A z takimi stykami to ważne żeby działało. Budujemy przekaźnik na podstawce że w razie awari przekaźnika szybka wymiana. Wyłączenie klapek. Opornik 1 kohm / 1W ja miałem 1 kohm / 5W ten biały i taki dałem ale starcza 1W. W razie awari np przekaźnika wyjmujemy go i wkładamy zworkę w podstawke przekaźnika 30 do 87a i podłanczamy podciśnienie i układ jest jak orginał ale lepiej mieć zapasowy przekaźnik 8zł ale na razie nie miałem wiadomości o usterce przekaźnika. Proste jak drut i zapominamy o czyszczeniu dolotu z mazi a silnik dostaje świeże powietrze. Tu do elektrycznego egr schemat. Tu elektryczny symulator do podciśnieniowego egr. A tak go stroimy do swojego silnika. https://www.youtube.com/embed/K41v9u2ZXyg?rel=0 A tak podłączają zasilanie z wtyku przepływomierza mała uwaga mierzymy czy tam mamy napięcie.
  3. 1 punkt
    Ja zamawiałem ten czujnik o nr 0 263 003 208 tak samo jak Slavio ...zresztą widać po zdjęciach z tym numerem się nie spotkałem ....
  4. 1 punkt
    Ja brałem stąd http://www.opel-sklep.com/pl/p/Termostat-oryginalny-z-obudowa-Z16XEP-Z16XER-Z18XER-1338178-OPEL-GM/1232 Poczytaj, bo gdzieś chyba w tym temacie czytałem o tym, że pasuje też termostat od chevroleta i jest dużo tańszy.
  5. 1 punkt
    tak kolektory przedliftowe różnią się od poliftowych mocowaniem samych klap i klapami, jeśli kupujesz nowy kolektor to w sprzedaży są już tylko poliftowe
  6. 1 punkt
    W innym aucie miałem taki przypadek. Czujnik położenia wału okazał się sprawcą. Błędu na kompie nie było i ponoć rzadko pokazuje błąd wału więc jak Ci pokazali to na 99% będzie to
  7. 1 punkt
    Na 100 proc koło pasowe. Ile auto ma przebiegu ? Wg wskazań powinno się go co 150k km wymieniać. Jedź i zrób to bo jak spadnie to tylko hol i modlitwa by nie po uszkadzało nic. Co do długiego kręcenia to sprawdź świece ew rozrusznik.
×
×
  • Utwórz nowe...