Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/07/15 in all areas

  1. 3 points
    Ale się ruszyło z tymi lewarkami. Sprecyzuje wypowiedź z mojego tematu. Linki rzeźbiłem bo zostawiłem Vectrowe z F40 (cieńsze końcówki przy lewarku). Linki od benzyn z Astry J pasują pod kątem długości i mocowania na skrzyni F40, jedyny psikus to ten odwrócony przepust przez ścianę grodziową. Linki z Astry J 1.4T montowałem u Matt01 podczas swapu na z20net z F40. W prosty sposób można sprawdzić czy linki podejdą do skrzyni którą mamy, patrząc na wspornik mocujący linki do skrzyni tak jak to widać na fotce z katalogu: Linki nr 9 (758002, 758017) (lewy prostokąt) - skrzynie F17 linki nr 13 (758001, 758016) (środkowy prostokąt) skrzynie M32 (pasuje też do F40) linki nr 16 (758000, 758015) (prawy prostokąt) skrzynie F40 Ps, A plastik pod mieszkiem z Astry J da się zdjąć bez uszkadzania go.
  2. 2 points
    Zubek jak nie jak tak Mają zupełnie inne wtyczki więc różnicę widać gołym okiem
  3. 1 point
    Najnowszy elektroniczny poradnik znajduje się pod tym linkiem http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/187624-projekt-elektronicznego-poradnika/?p=2816998 Uwaga na te opcje w opcomie Pikanie po przekroczeniu 120 km/h po aktywacji tej funkcji tylko techem to da się wyłączyć ************************************************************************************************ Dezaktywacja przeciwmgielnych z przodu niszczy uec i tylko wymiana na nowy albo kumaty elektryk (tech w tym przypadku sobie nie poradzi) ************************************************************************************************ Wylogowanie czujnika deszczu powoduje że opcomem nie zalogujecie go ponownie i tylko tech sobie z tym poradzi XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Przetestowane opcje które można zmieniać zamieszczam pod spodem XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Aktywacja Funkcji awaryjnego hamowania ************************************************************************************************ Aktywacja lusterka fotochromatycznego ************************************************************************************************ Kasowanie inspekcji serwisowej ************************************************************************************************ Aktywacja świateł dziennych UEC (przód) REC (tył) ************************************************************************************************ Aktywacja tempomatu Silnik Cim Zestaw wskazników ************************************************************************************************ Aktywacja kompa pokładowego ( w celu wyświetlania spalania na wyświetlaczu musicie też zaprogramować index instrukcja poniżej ) I index ************************************************************************************************ Korekta Spalania paliwa według kompa pokładowego (pożyteczne gdy komp przekłamuje spalanie) ************************************************************************************************ Testowanie wtryskiwaczy w silnikach cdti ************************************************************************************************ Aktywacja informacji na kompie typu spalona żarówka (tył/przód/prawa/lewa/itp) przy aktywacji trzeba zamontować czujnika spryskiwaczy albo zmostkować kable co idą do czujnika bo będzie wyświetlana informacja o niskim poziomie płynu w spryskiwaczach ************************************************************************************************ Programowanie obwodu koła (np. przy zmianie kół na inny rozmiar) ************************************************************************************************ aktywacja włącznika wyświetlacza informacyjnego zadziała po zamontowaniu manetki z takim bajerem pod warunkiem że mamy radjio CND (włącznik wyświetlacza ten znajduje się w manetce od wycieraczek przyciski umieszczone są tak jak w manetce tempomatu) ************************************************************************************************ Wyłączanie upierdliwego czujnika zajętości fotela ************************************************************************************************ Zdarza się że po zabawie op-comem rolki na kierze zamiast działać prawidłowo to trąbią tu jest rozwiązanie ************************************************************************************************ Sprawdzanie prawdziwego przebiegu (mogą być małe rozbieżności) Porównujemy z tym ************************************************************************************************ Automatyczne Sprawdzanie błędów wszystkich centralek ************************************************************************************************ Zdarza się że na liczniku po otwarciu drzwi zamiast pokazywać że lewe drzwi są otwarte pokazuje prawe tu jest rozwiązanie tego problemu ************************************************************************************************ Programowanie i wylogowywanie licznika ************************************************************************************************ Programowanie nowych i używanych kluczy ************************************************************************************************ Programowanie ECU (sterownika komputera) Programowanie modułu przyczepki (przepalonych żarówek w zestawie wskazników i rec) 1) zestaw wskazników 2) REC EDIT : Doklejam poradę Xpirata odnośnie programowania CIMa, bo sporo osób szuka i nie widzi tego w tym gąszczu . Pamiętajcie, że zaprogramować można używany CIM (opcomem), nowy CIM chyba tylko Techem2... PROGRAMOWANIE CIM
  4. 1 point
    Wersja RTM 0.2 1) Aktywacja komputera pokładowego 2) Korekta zużytego paliwa na wyświetlaczu 3) Aktywacja przełącznika wyświetlacza informacyjnego 4) Aktywacja usterek graficznych 5) Aktywacja migającego stopu podczas nagłego hamowania 6) Aktywacja Tempomatu 7) Aktywacja świateł dziennych Aktywacja wstecznego przyciemnianego lusterka 9) Włączanie/wyłączanie brzęczyka pasa bezpieczeństwa 10)Programowanie obwodu kuł 11) Programowanie sterownika silnika 12)Programowanie kluczyka 13) Sprawdzanie oryginalnego przebiegu 14) Aktywacja przednich przeciwmgielnych 15) Aktywacja czujnika klocków hamulcowych 16) Aktywacja lampek w tylnych drzwiach 17) Aktywacja czujnika deszczu/zmierzchu 18) Aktywacja podświetlania zapalniczki 19) programowanie czasu odryglowania bagarznika 20) Logowanie/wylogowywanie wyświetlacza z radia 21) Aktywacja/dezaktywacja spryskiwacza reflektorów poprawiono sprawdzanie aktualizacji (teraz za pomocą domyślnej przeglądarki otwiera się aktualizacja) http://www25.zippyshare.com/v/80855684/file.html lub http://bayfiles.net/file/1hbhu/l69493/Project.exe Najnowsze aktualizacje [emoji3] Wersja1 22) Wymiana rec 23) Wymiana licznika 24) Wymiana modułów drzwiowych 25) Wymiana bcm (Wersja 1 jak i dalsze aktualizacje tylko dla kolegów ) Wersja 2 26) Ustawiania częstotliwości przeglądów serwisowych 26) Wymiana cima wersja 3 27) Aktywacja kompa pokładowego w przed liftach 2002-2004 28) Wyłączanie kontrolki CDC po wywaleniu amortyzatorów 29) Aktywacja otwarcia szyb z pilota w kluczyku !!!Świeży działający link do poradnika!!! https://drive.google.com/file/d/1AJuv8yJcPw-ylZ7G1vtAXC4UszwvcQhD/view?usp=drivesdk
  5. 1 point
    Poza dyskomfortem nic Ci nie grozi.
  6. 1 point
    W dyzlu to raczej tylko padniętą zmieniać. Liczy się od rozrządu, czyli "od pasażera".
  7. 1 point
    Zubek mówisz i masz To są zwykłe A to z czujnikiem Jak wyglądają świece pokazał Duke_
  8. 1 point
    Znalazlem na ebay.de Swieca z czujnikiem cisnienia: Swieca zwykla:
  9. 1 point
    Ale czy instalowałeś stery z katalogu Drivers?? Klikasz w menadżerze urządzeń na sterownik FTDI (wcześniej podłącz fejsa) dajesz aktualizuj sterownik, dalej wybierz z dysku i wskaż folder drivers z vaux-coma. Acha, jeżeli masz system 64 bitowy, to możliwe, że katalog amd64, ale nie jestem pewien, który ja wgrywałem.
  10. 1 point
    Jak dla mnie jest idealnie minimalnie niżej tylko jest od podłokietnika, ale dobrze się tak podróżuje
  11. 1 point
    Czekaj skocze do auta:) Wrzucilem na 4 i jest mozna pow poziom;)Lewarek jest dokładnie tej samej wysokości co podlokietnik no ciut nizej tak patrzac na oko;) ręką swobodnie się wspiera na podlokietniku i lewarku więc to kolejny plus w tej zmianie:)
  12. 1 point
    http://ecat.autodevel.com/opel/catalog/part/1/41/422/4350/41547,41549,41550,41546/ pozycja 20. Sa dwie wielkosci tych izolatorow.
  13. 1 point
    Tutaj sobie zobacz: http://dixi-car.pl/doc/Wheel_Cat_2007_2.pdf http://ecat.autodevel.com/opel/catalog/parts/1/41/525/4042/
  14. 1 point
    wzory każdemu podobają się inne, więc dobierz taki jak Tobie się podoba, w 17 calach szukaj szerokości 7-7,5 i et między ok 41 (+-1) do ok 35, żeby to wyglądała w porządku, pamiętając oczywiście o otworze centrującym i rozstawie śrub
  15. 1 point
    Moim zdaniem niezbyt dobry pomysł. Lepiej wymienić to co masz na lepszy zestaw bo skoro chcesz coś więcej kombinować to znaczy, że wcale nie jest tak do końca zadowalająco
  16. 1 point
    Myślę że w tunelu środkowym jednak nie znajdziesz miejsca, a jak już to pod względem akustycznym będzię to totalna porażka. Nie stworzysz tam odpowiedniego pudła rezonansowego, druga sprawa wkładanie głośnika który ma tylko tłuc po nogach raczej mija się z celem, no chyba że to ma być pokaz lansu i balansu to wtedy ok, można montować.
  17. 1 point
    Nie da rady. Mieszek z Astry jest za mały do ramki od VC.
  18. 1 point
    Jak nie jak tak ale na nie róbcie ze mnie infolinii bo właściwie to
  19. 1 point
    Witam.A u mnie takiego rodzaju katastrofa że zablokowały się wszystkie drzwi - rygle chodzą ale niczego to nie zmienia klucz w drzwiach nawet nie drgnie jedynie klapę bagażnika udało mi się otworzyć kluczem (kombi) i wszedłem do środka . Jak wciskam przyciski na pilocie to w centralce coś cyka ale nic się nie dzieje Pomocy Problem rozwiązany . Wyszedłem na głupka - walcząc z drzwiami po prostu je zaryglowałem choć nie wiem jak i kiedy - dlatego pilot nie działał a klucza w zamku nie mogłem przekręcić bo coś się przycięło ale wd40 czyni cuda pryśnięcie do zamka i kluczem otwarte wszystkie drzwi.
×
×
  • Create New...