Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/17/11 in all areas

  1. 1 point
    A spróbuj to podgrzać, np suszarką czy opalarką. I wtedy ściągać delikatnie
  2. 1 point
    Nie chodzi abyś sprawdził aku w domu tylko po podpięciu do samochodu, teraz może być różnie może Ci pokazać 5 a nawet 12 V zależy od jego kondycji i rozładowania. Naładuj akumulator a później sprawdź pobór prądu w instalacji samochodowej, w sposób opisany w tym temacie: Pozdrawiam
  3. 1 point
    Napięcie 12 V prąd ok 5 A i wszystko, skąd wiesz że aku padł, być może masz zwarcie i prąd Ci ucieka, jak to sprawdzić jest opisane na forum, ostatnio nawet robiłem instrukcję z podpięciem miernika
  4. 1 point
    u siebie wypełniłem mikro szczeliny, które były na łączeniach ćwiartki z dachem i pod listewkami dachowymi masą uszczelniającą BOLL http://allegro.pl/boll-masa-poliuretanowa-klejaco-uszczelniajaca-i1399342982.html w sklepie z lakierami samochodowymi i wyposażeniem lakierni dostaniesz od ręki, ja zapłaciłem 12zł, także alledrogo sobie odpuść. odklej/oderwij listwy dachowe, dobrzy wyczyść, osusz, odtłuść i zaklej - listwy przykleisz na tą masę. Ja robiłem ten zabieg przed zimą, wszystko ładnie wypełnione i uszczelnione
  5. 1 point
    ma znaczenie bo nie o tych drzwiach pisze, pisales drzwi pasazera od kierowcy myslalem ze chodzi o pasazera od strony kieroiwcy czyli tył a chodzi normalnie o pasazera przod. zrob jak pisalem wczesniej, porada kolegow z VU jak krok po kroku zrobic i co polutowac http://forum.vectra-unlimited.pl/showthread.php?t=33915
  6. 1 point
    najprawdopodobniej zimne luty. masz pilot odobny nie w kluczyku. popraw luty na plytce w pilocie, czesta przyczyna w tych pilotach. zimne luty powoduja brak styku i co za tym idzie rozkodowywanie sie pilota. drzwi pasazera od strony kierowcy rozumiem chodzi o tyl, najprawdopodobiej: przetarty kabel i nie dochodzi prad do zamka albo styki w samym zamku centralnym spalony silniczek w c.z. bez sciagania boczku raczej sie nie obejdzie jezeli chodzi o niedzilajacy jeden zamek co do calego centralnego to popraw luty w pilocie
  7. 1 point
×
×
  • Create New...