Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/25/10 in all areas

  1. 1 point
    mam schemat podpiecia c.z Schemat: c. zamek po lewej stronie (opis jest nad schematem)
  2. 1 point
    wymiana zeby sie nic nie ruszylo to lata praktyki i wprawy mi sie raz udalo i na geometrii nie mieli co robic ale to raz na nie wiem 50 razy lepiej to zrobic niz pozniej szukac nowych opon
  3. 1 point
    Trzeba - do wymiany trzeba odkręcić mc-persona, więc trzeba ustawić geometrie, przecież kąt pochylenia koła się rozjedzie.
  4. 1 point
    @Mariuszeek - przeczytaj pierwszy post w tym temacie
  5. 1 point
    Oczywiście masz rację. Ten EGR na zdjęciu jest regenerowany. Zdjęcie pochodzi z angielskiego forum i oni wszyscy tak to robią. Ogólnie w całej akcji czyszczenia tego czujnika największą trudność (jak dla mnie) sprawia odpięcie tej dziwnej wtyczki . Poniżej masz plik z fotografiami z forum UK. do czyszczenia najlepiej użyć specjalny spray do czyszczenia gaźników. Najpierw z grubsza szlam z czujnika należy wybrać szpilką/igłą/wykałaczką. Następnie część, która umieszczona jest w kolektorze traktujemy tym sprayem, może być też benzyna. Najlepiej czujnik trzymać skierowany częścią zabrudzoną do dołu, żeby nie zalać go zbytnio w środku, ale też bez zbytniej ostrożności. Na ostatnim zdjęciu załącznika widać jak ma wyglądać wyczyszczony czujnik. Prawdopodobnie w czujniku będzie tyle syfu, że nie będzie widać tego "patyczka" w środku. Trzeba uważać, żeby go nie uszkodzić. czujnik doładowania.pdf
  6. 1 point
  7. 1 point
    do x20xev jest 50x200 mm, a to z zewnątrz te same silniki, więc pewno i wydech taki sam
  8. 1 point
    Od strony kierowcy przy progu masz całe sterowanie ABS'u Przy okazji sprawdź podłączenia, bo może coś się rozłączyło i dlatego ABS się wyłączył i pali się kontrolka.
  9. 1 point
    Trochę czasu minęło zanim się uporałem z problem. Obiecałem napisać jak się u mnie zakończyło, więc piszę. A jednak miałem rację. Okazało się, że walnięta była główna wiązka przewodów, przy samym złączu do tego krótkiego kabelka do czujnika. Mechanik mi to polutował i gra gitara Ludzie pamiętajcie, żeby pilnować tych mechaników, bo dwóch mi sprawdzało i obydwaj diagnozowali piastę a nie kable. Gdybym nie był upierdliwy i nie kazał drugiemu sprawdzić głównej wiązki, to bym pewnie niepotrzebnie zapłacił za piastę. Tutaj macie szerszy opis mojej historii : Jak zaoszczędzić na naprawie samochodu Przy okazji. Jeśli chcecie sprawdzić główną wiązkę dla przednich czujników, to poniżej opis pinów w złączu przy pompie ABS (mam nadzieję, że dobrze pamiętam) 7-8 pin - Prawe przednie koło 9-10 pin - Lewe przednie kolo Sam czujnik powinien mieć około 1200 Ohm rezystancji. Trzymajta się i nie dajcie sie naciągać na nowe piasty, dopóki nie wyeliminujecie problemu.
×
×
  • Create New...