Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Rzeczywiście. Źle spojrzałem. Nie zauważyłem 215. Myślałem, że standardzik 205 szuka.
  3. Nie wydaje mnie się że w rozmiarze 215/55/16 kolega zmieści się w budżecie 1000zł
  4. Z tym nowym dociskiem to nie ma reguły. Montowaliśmy nie dawno zestaw LUKa do Saaba i nowy docisk musieliśmy cofnąć bo sprężynki nie były ściśnięte.
  5. Wątpliwe że zakładam po roku od wymiany olej stracił parametry.
  6. A jesteś pewien że to plus zasilania? Moim zdaniem to jednak masa, a plus idzie czerwonym. W takim układzie jest możliwe że nie ma sygnału na 1 wtrysk i może to być spowodowane uszkodzeniem sterownika. Samochód w tej sytuacji może i działa, ale paliwo na ten cylinder podane jest w złym momencie i checka napewno nie da się skasować bo wisi ten sam błąd co do tej pory. Gdyby było dobrze to kontrolka zgasłaby sama
  7. Jeszcze jedna rzecz do sprawdzenia - termostat - tzn. napisz jaką temp. uzyskuje silnik po nagrzaniu (na wskaźnikach lub w ukrytym menu). Bo teoretycznie wypalanie rozpoczyna się dopiero po osiągnięciu temp. roboczej (tak jest w mojej VC z 2008 r.), określonego obciążenia silnika np. prędkości powyżej 100 km/h, nasycenia min. 80% oraz braku błędów silnika powiązanych z DPF. Jak nasycenie masz już 80 to przy następnej jeździe i zagrzaniu silnika do temp. roboczej + osiągnięciu odpowiedniej prędkości, powinno rozpocząć się samoczynne wypalanie. Chociaż to forum zna przypadki wypalania przy temp. poniżej np. 80 st.C, ale też i takie gdzie niesprawny termostat uniemożliwiał wypalanie filtra i dalej jego zapchanie. Przed jazdą warto sprawdzić jakie są różnice ciśnień. Prawdopodobnie po wymianie filtra op-com'em, teraz nie bedzie już mrugać kontrolka świec żarowych, więc musisz wyczuć moment wypalania, żeby go nie przerwać.
  8. A ja jeszcze mam pytanie bo zostało mi z zeszlej wymiany trochę oleju w bańce. Czy ja mogę go wlać przy nowej wymianie? Nie widzę nigdzie daty ważności na opakowaniu. Olej przechowywany w oryginalnym opakowaniu, w temperaturze pokojowej, w ciemnym miejscu.
  9. Today
  10. Tak jest. A uszczelki mozna dorobic choćby z blachy miedzianej albo kazdej innej.
  11. Ja ze dwa razy ściągałem EGR i na tych samych uszczelkach składałem . Nic nie przepuszczało. Teraz mam te dodatkowe blaszki z otworami plus nowe uszczelki. Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  12. Tak, tak o uszczelki. Heh... Tam są dwie jedna taka prostokątna, a druga taka owalna?
  13. Osobiscie stawiam na niewiedze. Jeden baranek tak nalal i juz reszta tak nalewala.Nalej wlasciwy olej a interwaly skróć do max 15tys i mozesz spac spokojnie.
  14. Ok więc tak też zrobię. A przy okazji ma ktoś jakiś pomysł dlaczego taki olej zalali w serwisie skoro jest on niewłaściwy? Samochód sprowadzony z Belgii i tam takiego oleju nalali. Później już pewnie powtarzali. Obecnie mam przejechane 260 tys.
  15. Chyba chodzi Ci o uszczelki.Jezeli nie sa pekniete ani wydmuchane to mozesz uzyc powtornie tych samych uszczelek.No chyba ze chcesz nowe to zakladaj nowe.
  16. ok dziekuje czy te bedą dobre https://autogutti.pl/amortyzator-bilstein/19-118758,16,BNE~6B875,a.aspx
  17. Ja bym zrobil plukanke i zalal silnik wlasciwym olejem czyli 5w30 albo 0w40,5w40.
  18. Wedlug VINu masz zawieszenie standardowe.
  19. Być może, ale czy wtedy nie powinien nie zaświecać halogenów gdy wybierzemy opcje testowania przez obd? Nie działa tylko przełącznik, a więc może nie są aktywowane prawidłowo? Przeczytałem na waszym forum, że nowszy Op Com lepiej radzi sobie z aktywacją halogenów i to mnie skłoniło do założenia tego tematu 🙂
  20. witam kolegów czy mogłby ktos napisac jakie mam zawieszenie po vin nie moge rozszyfrowac W0L0ZCF6881027474 a musze wymienic tylne amorki
  21. Witam, mam do Was takie pytanie. Kupiłem Opel Vectra C 1.9 CDTI i poprzedni właściciel lał do niej 10w40 - GM, w książce serwisowej również jest taki olej wpisany przy przeglądach 30, 60, 90 i 120 tys km. Oleju nie bierze, czy powinienem zmienić na 5w30 czy lać nadal 10w40?
  22. Niestety w tym temacie sie pomylili, odpisywali ze bedzie pasowało, bo mysleli ze chodzi o Vectre B a autor pytał, tak jak ja - o Vectre C. Mimo wszystko dzieki za pomoc.
  23. Sprawdzałem, wizualnie no i siłowo [emoji85] kostkę przy sterowniku również, wszystkie możliwe złącza , piny , wejścia bardzo dokładnie przeczyscilem specjalnym środkiem do pinów , izolacje od czujnika temp. Poprawiłem, bo jak widać było , amatorka. Po wszystkim złożyłem całość starannie do tzw KUPY. Nic się nie zmieniło. Nie mam sił .. Wracając do poprzednich pytań, a dokładnie o mostkowanie, ( pomijając jakość, pierwsze wykonanie na próbę ) Problem z głowy ... co zrobiłem? Plus z wtrysku po prawej stronie ( według miernika to w nim brak zasilania) zmostkowalem z plusem wtrysku, który miał odpowiednie napięcie ( na zdjęciu po lewej stronie ) no i zmostkowane plusy podpięte pod plus z którego napięcie było. Wszystko gra, check do skasowania. Pytanie za milion: Możliwe, ze sterownik nie daje sygnału zasilania tylko na jeden wtrysk? Pytanie za dwa miliony: jak długo mogę no i czy ogólnie moge jeździć na takim mostku... ? Bite 5 dni nad garami tego auta, wiecie jaki to ból pleców ?[emoji848][emoji25] Wysłane z iPhone XS
  24. Sprawdzałem, wizualnie no i siłowo [emoji85] kostkę przy sterowniku również, wszystkie możliwe złącza , piny , wejścia bardzo dokładnie przeczyscilem specjalnym środkiem do pinów , izolacje od czujnika temp. Poprawiłem, bo jak widać było , amatorka. Po wszystkim złożyłem całość starannie do tzw KUPY. Nic się nie zmieniło. Nie mam sił .. Wracając do poprzednich pytań, a dokładnie o mostkowanie, ( pomijając jakość, pierwsze wykonanie na próbę ) Problem z głowy ... co zrobiłem? Plus z wtrysku po prawej stronie ( według miernika to w nim brak zasilania) zmostkowalem z plusem wtrysku, który miał odpowiednie napięcie ( na zdjęciu po lewej stronie ) no i zmostkowane plusy podpięte pod plus z którego napięcie było. Wszystko gra, check do skasowania. Pytanie za milion: Możliwe, ze sterownik nie daje sygnału zasilania tylko na jeden wtrysk? Pytanie za dwa miliony: jak długo mogę no i czy ogólnie moge jeździć na takim mostku... ? Bite 5 dni nad garami tego auta, wiecie jaki to ból pleców ?[emoji848][emoji25] Wysłane z iPhone XS
  25. Przymierzam się, aby sprawdzić w jakiej kondycji jest mój zawór i mam pytanie. Czy po demontażu EGRa można użyć tych samych podkładek czy lepiej dać nowe?
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...