Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Mam pawilon ogrodowy [emoji14] zalatwilam teraz musze pogotowac dzieciom co by do niedzieli z glodu nie padly jak matka wyjedzie [emoji14] Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
  3. W końcu PO zobaczy jak po melisie WiM się bawi
  4. Zapasową wątrobę tez zapakowales ?
  5. Podali ci historię bo pewnie podjechałem z dokumentami od auta i że jesteś jego właścicielem problem polega na tym że najczęściej ktoś chce poznać historię auta przed jego zakupem nie posiadając do niego dokumentów w takiej sytuacji a to raczej nie pomoże nawet za stówę Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  6. oficjalnie z fakturą, 100 brutto taka jest cena w Łodzi auto mam kupione w niemcach i serwisowane w szwecji
  7. jedź jak człowiek do ASO opla weź 100 zł brutto w kieszeń, z miejsca Ci wydrukują całą historię ze wszystkimi naprawami i przebiegami sam takie coś robiłem w ASO opel TRAX w Łodzi.
  8. Ok dzięki dziś lub jutro będę z tym działał Przez te 3 dni auto ani raz nie zgasło o dziwo Raz tylko wpadło w ten tryb awaryjny wystąpił raz po przekroczeniu 160km/h auto straciło moc można było max 120km jechać Wystarczyło zjechać zgasić odpalić i moc wróciła. Podepne na czasie pod kompa zobaczymy co tam pokaże
  9. Today
  10. Po zaopatrzeniu się w ściągacz kierownic zrzucenie pompy jest banalne. Odkrecasz 3 nakrętki a potem wypychasz pompę kręcąc śrubą. W wymianie kolektora nie ma żadnej filozofii, a jedyne co to trzeba umieć to kręcić kluczami. Koło pasowe pompy trzeba ustawić w pozycji pokrywającej się z dziurkami na obudowie. Da się to zrobić od góry z pod poduszki silnika - jedynie co to trzeba głęboko rękę wsadzić i trafic na koło pasowe dużą grzechotką z odpowiednią nasadką.
  11. Dokładnie Co prawda na weekend zapowiadają słońce z deszczem na przemian ale patrząc na to co dzisiaj miało się dziać a jak jest to raczej nie ma co patrzeć na prognozę bo cały czas się zmienia.
  12. U nas jeszcze wieje i zimno ale od jutra ma być fajnie, aby do piątku do 6:00 i weekend 🙂
  13. Siema WiM Jak tam przygotowania do biwakowania ?? U mnie zabezpieczenie logistyczne zrobione, walizka wstępnie spakowana i nic tylko oczekiwać do jutra Pogoda zrobiła się super,słońce,ciepło i oby tak cały czas
  14. Czy oprócz trzymania kół miałeś też telepanie i drżenie kierownicy co jakiś czas.
  15. Moduł jest do wszystkich vectr i signum. Jedynie trzeba zmienić na odpowiedni indeks.
  16. Mogą gdzieś być zwarte przewody, np. CDR500 ma tak, że jak wykryje zwarcie przewodu sygnałowego przy głośnikach to wycisza radio, pewnie żeby nie spalić końcówki mocy.
  17. Crazy. Mógłbyś pomóc mi z pompą TRW. Nie ma z nią połączenia, wspomaganie nie działa. Jestem z Rzeszowa
  18. Będzie pasował, ale potrzebujesz, również wtyczkę(czarna) z przedniego zestawu. Z tej wtyczki musisz podłączyć can i głośnik, inaczej nie zadziała. A, wielkie podziękowania dla kolegi@zeberko za pomoc. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  19. a mógłbyś opisać jeszcze jakieś objawy jakie miałeś? Jak jazda pod górę wyglądała? albo zapalanie auta?
  20. 1.Artus z rodzinką  2. Wika odorek 3. Lenio Asia 4. Marcin Bogusia 5. Piotrek Ewa 6. k@aarolek + 1 😁  8. Damian + Emilka, ale nie wiem na ile dni będę mógł  9. Jano + rodzinka 10.
  21. A jeśli w aucie dawcy jest pely pdc czyli przód i tył a ja bym chciał założyć tylko tył to moduł będzie pasował czy będę mail poszukać takiego abym był tylko pod pdc tyl
  22. Jest tam w bloku silnika otwór serwisowy gdzie przykręcasz śrubę.
  23. Śrubą od obudowy rozrządu blokujesz koło zębate od strony pompy wysokiego cisnienia i po temacie
  24. Panowie w najbliższym czasie będę wymieniał olej i filtry pytanie jaki olej ravenol vmo 5w40 czy motul x clean 5w40 filtr paliwa będzie dobry firmy ufi? możliwe że filtry oleju dla Boscha produkuje Mann ?
  25. Dawca to vectra kombi przedlift silnik diesel ale automat
  26. Witam, jak w temacie. Ogólnie od jakiegoś czasu nie mogę znaleźć przyczyny błędu P2279-11. Usłyszałem to w momencie oczekiwania na światłach. Przy dodaniu gazu/zwiększeniu obrotów stuki ustają od razu. Zjechałem na parking aby nagrać to wszystko, wyłączyłem silnik i zaczął pracować normalnie. Ujechałem kawałek, załączyło mi się wypalanie DPFu (wcześniej przerwałem przy pierwszych stukach pod maską) i na światłach ponownie zaczęło się tłuc tak jak na filmie. Tym razem wjechałem na ekspresówkę, dałem mu trochę po gazie (ok 15km tempem maksymalnym dla dwupasmowej jezdni) i po wypaleniu DPF zawróciłem - tym razem na postoju stukanie umilkło.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...