Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Cześć❗ Dzięki za przyjęcie do klubu😎

    20200516_162204.jpg

    20200516_162247.jpg

  3. Witam Złom to 1.9 cdti 120km. Mam taki metaliczny dźwięk mniej przy zapalaniu i mocniej przy gaszeniu. Dwumas Sachs, sprzęgło, wysprzęgnik wymienione 15 tys km temu. Ogólny komfort jazdy na nowym kole dm i elastyczność silnika się bardzo poprawiła. Doszły wibracje podłokietnika i tych okolic. Koło wróciło z odrzuceniem reklamacji. Mogę się odwoływać ale auto stoi już 2 tygodnie. Problem raczej nie występuje przy wciśniętym sprzęgle, stąd wątpię aby czyszczenie przepustnicy pomogło.
  4. Odgrzebie starego kotleta Mianowicie co polecacie najmniej inwazyjne zeby jak najbardziej polepszyc jakosc swiatla? Mam VC z rynku skandynawskiego, wiec mam spryskiwacze, i na moje zdziwinie okazalo sie ze sa zwykle soczewki. Co to jest to samopoziomowanie, jak sprawdzic czy to mam? I czy faktycznie najlepsza i najtansza opcja to te HIDy H7? Rozumiem ze to zestaw który wpinam w normalna soczewke tylko ma dodatkowo jakieś filtry itd?
  5. Masakra przesledzilem kazdy post, i wychodzi na to ze tak jak ktos napisal Opel = Auto dla majsterkowicza to tak faktycznie jest Moze zrobili to po to aby bujac sie po warsztatach i wymieniać pol auta Ponizej wrzucam link z filmem To juz jest sytuacja kryzysowa, w wiekszosci to faluja tylko ale nie do granic momentu kiedy auto chce gasnac
  6. Podczas odpalania na ciepłym czy podczas pracy słychać stukanie? Ile kosztowała wymiana? Jedno czy oba koła wymieniłeś?
  7. Zamienniki odpadają. Tak jak Kolega @Tacowski wspomniał o użytkowniku z all...Ma taniej ori niż Lemforder.
  8. Moim zdaniem to żadna z przedstawionych opcji.
  9. Bez przesady @db1948. Jak mogę i umiem, to pomogę
  10. Witam Kolega podesłał mi ten post. Mam ten sam problem, który próbuje namierzyć. Podpinam swój post : ...moim zdaniem szukam tego samego. Coś może zrobiłeś jeszcze od tego czasu ?
  11. WIELKIE DZIĘKI dla kolegi @Cretux za pomoc! Inni udawali, że nie potrafią, że nie mają, że niby nie przeczytali wiadomości... @Cretux ogarnął temat w chwilę i to z pomocą "live". Brawo chłopie
  12. Odkopie trochę temat. Jakieś 18 miesięcy temu polerowałem lampy i zabezpieczalem je woskiem co jakiś czas, niestety ten sposób słabo się sprawdził i powoli znów robią się żółte. Nigdy nie lakierowałem i chciałbym was zapytać jaki klar najlepiej kupić? Na co uważać przy lakierowaniu? Ewentualnie znalazłem takie coś: https://allegro.pl/oferta/k2-lamp-protect-powloka-ochronna-na-reflektory-10m-8934239802 Co o tym sądzicie? Nawet gdyby trzymało pół roku i naprawdę zdawało egzamin była by dobra opcja.
  13. @Gradzkee za***iście te reflektory odświeżyłeś
  14. Ok, dzięki za info. Bałem się że już tu nie zajrzysz I nic nie rozkręcałeś? Tylko wyjąłeś tą ramkę na dole? A tego pierścienia nie zsuwa się jakoś w dół?
  15. @No Exist ciągnąłem do góry z wciśniętym przyciskiem od blokady wstecznego, ale to raczej nie ma znaczenia. Ważne żeby wcześniej nagrzać suszarką tę gałkę to wtedy łatwiej zejdzie. Gałkę wysłałem w całości do obszycia (razem z elementem od blokady wstecznego), bo nie wiedziałem jak rozebrać te srebrny pierścień, a nie chciałem zepsuć. Obszywający sam to zdemontował, a potem założył.
  16. Panowie, lepiej nowe tanie zamienniki czy zakup od firmy Regum ze Skórzewa? U mnie niestety w obu wahaczach przednich wybite sworznie
  17. wcisnij pedał hamulca czymś przed odkreceniem przewodu, w ten sposob zrobi się podcisnienie i płyn zostanie w przewodzie.
  18. Odgrzeję kilkuletniego kotleta. Stary alternator przestał ładować, zamówiony regenerowany na allegro i tak jak u Panów wyżej, po 3 minutach spada na chwilę ładowanie i zapala się kontrolka, po chwili znów ładuje. Czy powinienem reklamować alternator? Ktoś doszedł co jest bezpośrednim problemem?
  19. Jak zablokokowaliscie wypływanie płynu po odkręceniu przewodu od zacisku? Raczej zaciskanie morsem gumowego przewodu średnio mi się podoba. Muszę w tym tygodniu regenerację zrobić, godzinę temu zrzuciłem zacisk a tam gumowa osłona tłoczka silikonem przyklejona do zacisku, tłoczek w miejscu gdzie naciska na klocek zardzewiały i stoi dęba, rok temu mechanik wymieniał tarcze i klocki i widocznie dla nich to normalne, a że koło ciężko dwoma rękoma obrócić to nic, jak tu któremuś później zaufać, porażka.
  20. Siemanko, może ktoś kto przerabiał temat poratuje bo ja już kompletnie jestem pogubiony w temacie sprężyn, mój mechanik tak samo. Posiadam Vectrę C GtS 2.0t z butlą z gazu 40l. z tyłu mam założone lemfordery 4263482. Z przodu sprężyny których nie ma możliwości rozczytać ale to i tak pozostałość po wcześniejszym silniku 3.0dci. Chce wymienić wszystkie spreżyny i chciałbym żeby auto stało na 18nastkach równo z prześwitem jak z przodu lub ciut mniejszym. Ktoś może przerabiał temat i jest w stanie poratować informacja !!! Z góry dzięki za jakąkolwiek pomoc !!!! Wygląda to tak, dla mnie tragedia:
  21. Jest dłuższa i w trasie niby lepsza, ale jak jeździsz po mieście choć trochę albo z prędkościami do 90, to mam wrażenie że ori jest jednak korzystniejsza. Auto oczywiście też słabiej przyspiesza. Z montażem to trzeba skrzynię rozkręcić i przełożyć dzwony. W dzwonie są bieżnie łożysk stożkowych i pasuje je też przełożyć. Potem trzeba jeszcze w sofcie zmienić przełożenia, żeby tempomat nie wariował i tyle.
  22. Już nie łapie, to jaki masz stan płynu na zimnym? Chyba właśnie powinien być na zgrzewie. Piszesz, że nalałeś więcej i Ci ubywa - moim zdaniem na dobrym korku to Ci wypluwa nadmiar przez odpowietrznik i płyn zbiera się na zgrzewie.
  23. Cześć, jutro rano wymieniam zbiornik na nowy. Wydaje mi się, że znowu trochę płynu poszło tą rurką przy korku lub jakąś nieszczelnoscią z tyłu zbiorniczka, bo widzę więcej płynu na zbiorniczku. Jeżeli to nie zbiorniczek, to po prostu będę jeździł dalej i czekał na rozwój akcji. Przed wymianą korka od poziomu pomiedzy napisem kalt i cold do zapalenia kontrolki robilem jakies 300 km, po wymianie korka mam juz prawie 800 a plynu zeszło od poziomu pomiedzy napisami kalt i cold do zgrzewu. Wariacja.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...