Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Rezystor wymieniony na nówkę. Ścieżka była OK. Niedolutowany jednak był. Gra pięknie. Dzięki za fotorelację i ogrom pracy, porady. Jak coś kupiłem ten bluetooth, ale do wywalenia kostka dla cd 70 i zamontowanie pinów we właściwe miejsca. Bluetooth Uwaga: W internecie jest bardzo dużo schematów dla Blaupunkt oraz CD 30, które są wadliwe. Na fotce prawidłowy pinout dla CD 70 Navi Pozdro
  3. Yyy to tylko założenie jeśli pojedziesz na hamowanie możesz się zdziwić że cyferki inne i wykres całkowicie inaczej narysowany
  4. Dokładnie :), ja już od dużego czasu bez dodatkowych ślepi nie lutuje
  5. http://en.bsr.se/tuning-kits/t/951/opel-vectra-28t-v6-280hp-opc-z-28-net
  6. To pogratulować żony :P Ja też tylko 200 km/h, bo droga kończyła się :D
  7. 2 nozki TDA faktycznie mogły by być lepiej podlane. Ale faktycznie brak przejścia na rezystorze 68kohm po lewej. Sam rezystor sprawny.. Albo niedolutowany albo sciezke uwalilem. Bez lupy d*** nie robota...
  8. Żona z górki na autostradzie wycisneła 220 km/h. Ja tylko na płaskim 200 km/h:):):) Napewno w tej chwili był bardzo przecążony. Tak potwierdzam da się z tym silnikiem jezdzić,chodź czasem brakuję troszku momentu i mocy:)
  9. ECU jest w/z pompą wtryskową. P Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  10. ACC delay jest ustawione na 30 sek i niestety to nic nie daje, obstawiam że to coś z canbusem... Chociaż sterowanie z kierownicy działa poprawnie i wykrywa bieg wsteczny, a co sądzisz o przełączniku na zasilaniu ?
  11. Dokładnie tak jest Też tak obstawiam, że może być problem odbiornika
  12. Acc delay zmien, w ustawieniach radia musi to być..
  13. Do marki i typu jestem przywiązany. W asterce 2 z silnikiem 1.6 też lałem taki. Nie było problemów. Do asterki 1 taki sam. Tutaj też leje ten i zadnych dziwnych dzwieków nie ma. Ten olej używałem nawet gdy spalał takie ilości. jeżdziłem około 8 miesiecy z tym spalaniem. Widziałem podzespoły od auta i nie było znacznego zużycia. Nie mówimy o pierscieniach na tłokach. Panny panewki ok, wał ok, wałki górne ok. Mógłbym zmienić na coś innego, ale jakoś pozostane przy nim. Nie jest to olej z górnej półki, ale daję radę. Wiadomo, to nie jest silnik do jakiegoś zapier..., więc taki wystarczy:)
  14. Witam, kupiłem niedawno dedykowane radio do mojej Vectry z wbudowanym canbusem i pojawił się taki problem ze radio przestało się całkowicie wyłączać, przechodzi tylko w tryb uśpienia jak telefon, wcześniej włączało się przy przekręceniu kluczyka i wyłączało po wyjęciu, natomiast teraz gdy jest w uśpieniu mój wyświetlacz CID jest cały czas włączony i nie chce się wyłączyć(radio współpracuje z CIDem), wyświetlacz tak jakby przyjmuje info że radio jest włączone mimo że jest uśpione. Domyślam się że spowoduje to rozładowanie akumulatora, w ustawieniach nie idzie tego zmienić, próbowałem nawet hard reset radia i nic nie pomaga, Co wy na to żeby wstawić w kabel +12(stały) jakiś ukryty przełącznik który odcinał by prąd po przełączeniu ? Radio mimo rozłączania nie traci pamięci
  15. Wydaje mi się, że zanim zaczniesz pouczać innych w tematach tmps, które znasz jak to napisałeś z roznych źródeł, lepiej się doszkolić z działania takich czujników w poszczególnych markach. Jak widać powyżej upierasz się przy swoim nie mając zupełnie racji. Żadne zamiany miejscami ID, żadne adaptacje, wystarczy założyć czujnik i ruszyć autem przy odp prędkości i odległości same się zaadoptują. Jedyna roznica o ile się nie myle jest w czujnikach przedliftowych i poliftowych. U mnie ewidentnie problem lezy wg mnie i już krótkiej i konkretnej sugestii po stronie odbiornika, a nie po stronie czujników, które jak widać na foto pięknie się zaadaptowały, a jedynie problem występuje jakby na przedniej osi, co wiecej, napisałem że zmieniłem koła tylnie na przód i ten sam problem, więc ewidentnie wskazuje to na jakiś inny problem, a nie czujników - odbiornika lub coś jeszcze innego... Pozdrawiam Cię i życzę sukcesów w dalszych szkoleniach tych czy innych tematów.
  16. Zdaje egzamin ten olej w naszym silniku
  17. Ten 10W40 to na docierkę. Był po dobrej cenie. Po 3000 km wymieniłem.Teraz leje Mobil1 5W30. Dobrze, że zareagowaliście do kosztów dolicz jeszcze płukankę silnika. To już tak zrobiłem profilaktycznie. Obecnie mam już przejechane po remoncie ponad 30 kkm i teraz jednynie z 100 ml od wymiany do wymiany. Testowany na autostradzie, bo w sumie w takich warunkach kręcimy silnik ponad 4 tyś obrotów.
  18. Ze Szwecji, to wypada przyjrzeć się jak z podwoziem pod kątem korozji. Ciekawe co oznacza w opisie "dożywotnia gwarancja na końcowe tłumiki" ?
  19. Ja jeszcze stawiam że to przez nie działający ABS nie da się tego prawidłowo odpowietrzyć. Innej opcji nie ma, nowa pompa, przewody elastyczne, niektóre miedziane nowe, wszystkie 4 zaciski po regeneracji, płynu nie ubywa i auto nie hamuje... zaczynam sie irytować już ale spróbuje jeszcze. Powiedzcie czy jeśli wyswietla bład ABS to czy pompa pracuje poprawnie ? W sensie włącza się w ogóle ?
  20. A ecu dawales do sprawdzenia do elektronika?
  21. To wszystko robiłem na samym początku. Wtyczka na grodzi też wyczyszczona. Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  22. Niestety nie pamiętam która strona odpowada za który kanał, nie mam obecnie żadnego radia aby sprawdzić. Tak możesz, natomiast nie spodziewałbym się aby tam był problem, ewentualnie przedzwoń miernikiem i się upewnij czy jest przejście. Zerknij również na TDA, czy aby na pewno wszystkie nóżki stykają się z płytą.
  23. Wiesz do kogo można się zgłosić po zakup op coma? Słyszałem że są jakieś lipne chinskie wersje... Nie chciałbym się wpakowac na minę i przy okazji popsuć samochodód. Ktoś godny polecenia z forum.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...