Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. U mnie Dassel wytrzymał jakieś 20 miesięcy, ok 15 tyś km
  3. Po przeczytaniu tematu zdecydowałem się na kupno wahacza prawego Dassel (allegrowicz cezakauto) za 180 zł. Stukało mi w zawieszeniu z przodu (tył zrobiony kompleksowo) i diagnosta wskazał na prawy sworzeń i łączniki stabilizatora. Łączniki kupilem lemfordera,a z racji niewymienialnego sworznia postanowiłem zaufać firmie Dassel. Założę i za jakiś czas dam znać czy to jest czegoś warte. Przegląd mam w marcu, więc postaram się pamiętać, żeby napisać coś w temacie - choć raczej zbyt wielu kilometrów nie zrobię.
  4. Podoba mi się poprostu i nie mam na myśli spraw około silnikowych ale też wygląd zewnętrzny. A czym różni się buda przedliftowegp GTSa z 1.8 od budy z 2.0 pod maską bo nie mam pojęcia ? hmmm😉
  5. mam tylko taka kostkę luźną a dwa przewody prowadza do tego niebieskiego sterownika ze zdjęcia ale raczej to nie będzie do haka
  6. Za koła zapłaciłem w sumie ok 650 a za zawory 450. Kupiłem INA, tu są numery 427100410, 427100510, 427001410. Dobrze też kupić od razu nowe dekielki kół jeśli nie ma w zestawie z kołami, moje miały tak wyrobione gniazda na klucz, że jeden ledwo odkręciłem a drugi musiałem potraktować ulubionym zwierzęciem hydraulika - żabką. Kod 55557288, w ASO ok 23zł. Wymianę zrobiłem własnoręcznie więc koszt zero. Nie obejdzie się bez zestawu blokad kół i wałków rozrządu.
  7. Cześć, mam pytanie dotyczące trapezów do zderzaka przedniego

    92a33f173f4641cd9f134c06b66c1f99.jpg

    może posiadasz jakieś wymiary lub namiary na kogoś kto to posiada lub robi.

    Kędyś było coś na ten temat na forum, gdzieś mi umknęło.

    Czeary.

     

     

  8. Niestety padł mi katalizator. Moje pytanie na allegro są takie za 600 zł podpisane jako nowe. Przykładowy link https://allegro.pl/oferta/opel-vectra-c-2-2-2002-2017-katalizator-7523604605 A w sklepach z częściami ceny zaczynają się od 1,1 tys w górę https://www.iparts.pl/czesc/katalizator-walker-28220,0-13-28220-1412490.html#100047 Moje pytanie jaka jest różnica między nimi? Czy warto dołożyć do tego droższego. Powiem szczerze chciałbym to zrobić jak najniższym kosztem tylko nie chce za rok wracać z tym problemem znowu.
  9. Też polecam wahacze Dassel. Prawie 3 lata i jeszcze trzymają. Szukałem czy są jeszcze w sprzedaży to widzę tylko prawa strona a lewej nigdzie dostać nie można
  10. Witam, chciałbym zakupić Hidy do swojej Vectry, powie mi ktoś czym różnią się zarniki h7 od h7R? Mam zwykła soczewkę nie do xenonu
  11. Zapierając o nadkola w bagażniku wyprostowal Ci się cały pas tylny? Miałem szczęście, że auto jest wyposażone w hak, bo i podłoga pewnie by ucierpiała. Czekam teraz na wycenę rzeczoznawcy, to znaczy na korektę, bo w pierwszej wersji wyceny popisał bzdury...
  12. Tylko fakt dziwne ze czerwone tablicę Ci wcisneła ??? W sumie mogłeś nie przyjąć tylko z dokumentem z przegładu dopiero iść rejestrować.
  13. No ale po po tablice ? Ile tuv był ważny. Dlaczego odrazy przeglądu nie zrobiłeś. ? Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  14. Niestety takie są przepisy jeśli w umowie masz wpisane ze auto uszkodzone to z automatu musisz jechać na przegląd. Lepiej było wpisac uszkodzona skrzynia czy silnik . No ale jak to mówią madry polak potrafi szkodzie 😆
  15. Jak Cie mogła zmusić ? TUV ile miałeś ważny ?
  16. Ja miałem po zakupie podobnie, tyle że prawą stronę. Prostowałem to z sąsiadem oryginalnym lewarkiem z vectry, zapierając o otwór koła zapasowego. To nieco pomogło ale szału nie było. Za drugim podejściem zaparłem sporą drewnianą belkę o nadkola w bagażniku. Resztę załatwił młotek. Obyło się bez malowania. Wygląda to dobrze. Zderzak spasowany jest jak trzeba.
  17. ehhh ja się przejechałem na tym że sprowadzając auto z niemiec w umowie miałem wpisane, uszkodzony zderzak, i nadkole, szoda parkingowa w związku z czym miła pani w komunikacji zmusiła mnie do wyrobienia czerwonych tablic i zrobienia dodatkowego przeglądu powypadkowego, mimo tego że wszystkie brify, tablice i aktualny Tuv posiadałem(dodatkowe 180pln), żeby było zabawniej przy oszacowaniu wartości auta żeby je opłacić, nie chcieli od wartości rynkowej odliczyć wiecej niz 100 zl boto mała szkoda.Przestrzegam przed tym:)
  18. Kula haka jest przykrecana na stale na dwie śruby na stale. Wiązka jest niby oryginalna. Na końcu jest ta czarna wtyczka co sie ja wpina w REC i do niej dochodzi bodajże 8-9 przewodów ale w połowie tej wiązki jest przewód z oczkiem do masy i dwa kable zakończone taka biała wtyczka z ktora nie wiem co mam zrobić
  19. jeżeli wiesz co siedzi to po co ci VIN?
  20. no tak 2 różne ale skoro pisze że było 1.8 a jest 2,0 to chyba jasne że został zmieniony silnik na większy i do tego podkręcony
  21. a tojest ta bezpańska wtyczka która nie byłanigdzie wpięta
  22. sorki musiałem cos przekrecić:) czyli co nowy może do d....? czy raczej szukać problemu gdzie indziej?
  23. To jednak P0340, a nie P0430. Czujnik wałka rozrządu
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...