Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Witam. Problem się pojawił po pęknięciu węża i zagotowaniu się lekko silnika. Założyłem opaski i wąż, wszystko na słowo i modlitwa żeby dojechać do domu, odkręciłem korek od zbiorniczka wyrównawczego, żeby nie było ciśnienia, dojechałem do domu, wymieniłem wąż na nowy, dolałem płyn, weszło 3 litry i zaczął się problem, temperatura ponad 90 stopni. Ściągałem wąż u góry przy chłodnicy i nie chce się pokazać tam płyn lub jest w niewielkiej ilości. Wcześniej termostat nie okazywał żadnych awarii. Myślicie, że to termostat czy zapowietrzony układ? Jak wyczuć że termostat się otwiera przy tych około 90 stopniach?
  3. Today
  4. Ja sobie w międzyczasie zrobiłem 20T w przyszłym tygodniu montuje. Nie mam czasu czekać kilku lat 😁
  5. Witam, jaki olej wlać najlepiej silnik 1.8 140 km benzyna +gaz, przebieg 230tyś. km
  6. VIN: W0L0ZCF3581116579 Opel Vectra C 5-drzwiowe kombi Znaczenie nr VIN: Producent: General Motors Płyta: Vectra Model: Vectra C Nadwozie: 5-drzwiowe kombi Kod nadwozia: F35 Rok modelowy: 2008 Fabryka: Russelsheim, Niemcy Numer seryjny: 116579 Informcje o modelu: Data produkcji: 17.06.2008 Kierownica po stronie: lewej Wyprodukowano dla: Niemiec Kod silnika: Z19DTH Nr silnika: 17372606 Kod GM Drive:: XXZK Numer I rejestracji: BB-HP 9000 Farba zewnętrzna: Jasnoszary ( Silver Lightning ) 163 - metalik, 2 warstwy Kody wyposażenia: 28S Kolor przeszycia: antracyt 32X Wykończenie siedzeń: antracyt 32Y Wykończenie boczku drzwi: antracyt 80I Wykończenie wnętrza: czarne A23 Szyba przednia odbijająca ciepło (atermiczna) A51 Przednie siedzenia kubełkowe A53 Fotele przednie: regulacja 6-cio kierunkowa, regulacja podparcia lędźwiowego AH4 Fotel kierowcy: komfortowy z regulacja ręczna, 6-cio kierunkową i regulacją odcinka lędźwiowego AHA Fotel przedni lewy z regulacją podparcia lędźwiowego AHB Fotel przedni prawy z regulacją podparcia lędźwiowego AJT Uchwyty do montażu siatki zabezpieczającej za drugim rzędem siedzeń AY0 Poduszki powietrzne dachowe przód B37 Dodatkowe dywaniki podłogowe przód i tył BA9 Klimatyzowany schowek BD8 Listwy dachowe w kolorze nadwozia BRL Identyfikacyjny punkt przełomowy: RM 2008 1/2 BTI Wewnętrzna listwa w kolorze metaliczny węgiel drzewny z wkładem aluminiowym matowym BW4 Listwy ozdobne okien bocznych: chromowane C77 Nadmuch powietrza na drugi rząd siedzeń C95 Oświetlenie wewnętrzne przednie z podwójną lampką do czytania CJ2 Klimatyzacja elektroniczna dwustrefowa (climatronic) z czujnikiem jakości powietrza D09 Podłokietnik przedni środkowy D75 Klamki zewnętrzne w kolorze nadwozia DBV Podłokietnik przedni środkowy DDG Lusterka zewnętrzne sterowane elektrycznie z podgrzewaniem, składane ręcznie DH6 Osłony przeciwsłoneczne dla kierowcy i pasażera z podświetlanym lusterkiem DT4 Popielniczka i zapalniczka (pakiet dla palących) DW0 Zestaw wskaźników: czarne tarcze, srebrne pierścienie lakierowane EA1 Kieszeń w oparciu siedzenia przedniego lewego EA2 Kieszeń w oparciu siedzenia przedniego prawego FX3 ESP - układ stabilizacji toru jazdy FZ4 Przełożenie przekładni głównej: 2.67 JL9 Układ ABS K09 Alternator: 120A K13 Filtr cząsteczek stałych układu wydechowego (DPF) K34 Tempomat elektroniczny KA1 Podgrzewane siedzenia przednie KC8 Gniazdo elektryczne 12V w przedziale bagażowym KKV Ramka dookoła dźwigni zmiany biegów LRD Silnik wysokoprężny 1.9 CDTI M36 Automatyczna skrzynia biegów 6-biegowa typu AF40 MM1 Wyposażenie dla automatycznej skrzyni biegów N34 Kierownica 3-ramienna pokryta skórą N65 Koło zapasowe dojazdowe, stalowe NC0 Wyposażenie dla krajów Unii Europejskiej NT4 Norma emisji spalin: EEC 05 QFY Opony 215/50 R17-91 h R2D Mapa drogowa na CD: Niemcy RCL Felgi aluminiowe 7J x 17, 7 szprych SVB Tylny uchwyt na napoje T67 Akumulator: 70Ah T6K Wykończenie wnętrza: winylowe T96 Przednie światła przeciwmgielne TR0 Oświetlenie wewnętrzne tylne z podwójną lampką do czytania TRP Ramka do instalacji radia TSP pakiet oświetlenia wnętrza: lampki do czytania z przodu i tyłu, podświetlane lusterka w osłonach przeciwsłonecznych TTX Dodatkowe gniazdo radiowe: złącze aux (line in) U08 Klakson: wielotonowy U68 Komputer pokładowy/informacyjny z układem kontrolnym U88 Głośniki: 9 sztuk UAJ Wyświetlacz wielofunkcyjny kolorowy (CID) UCE Radio CD 70 navi UD5 Czujniki parkowania: przód i tył UEC Automatyczna recyrkulacja powietrza (czujnik jakości powietrza) UK6 Radio Twin Audio dla tylnych siedzeń z wyjściem słuchawkowym UWA Portal telefonu komórkowego z bluetooth i sterowaniem głosowym V2T Relingi dachowe: malowane proszkowo V3E Relingi dachowe: srebrne V3P Tkanina wykończeniowa: Splot/Morrocana VG2 Usunięto wosk zabezpieczający karoserię VHU Zderzak przedni w wersji Sport VK8 Schowek na okulary VNF Izolator akumulatora W1Y Przyciski sterowania radiem na kierownicy W2N Usunięto boczne emblematy i napisy WBE Wyposażenie: odbiornik radiowy WBG Wyposażenie: odbiornik GPS Y67 Wyświetlanie informacji układu kontrolnego: sygnalizowanie niskich poziomów płynu chłodzącego i spryskiwaczy, spalonych żarówek świateł głównych, awarii alarmu i pilota zdalnego sterowania Z0M Konwersja modelu Elegance 2 Z1F Prędkościomierz w km/h
  7. Dzień dobry panowie i panie miałbym proźbe o rozkodowanie mojego vinu WOLOZCF3581116579 z góry dziękuję i pozdrawiam
  8. u mnie koledzy też nie chce oddać płyty z nawigacji i nawet n ie chce ona odpalić.jeszcze co zauważyłem to po otwarciu drzwi słychać że coś mieli mimo że radio wyłączone i słychać cichy szum w głośnikach jak się ucho przyłoży do głośnika co to koledzy jest?uszkodzone radio czy jak??
  9. Yesterday
  10. Paweł

    bi-xenon AFL

    Jutro ponownie wyjmę lampę i sprawdzę wszystkie przewody (ksenon do przetwornicy) oraz zasilanie. Mam pewne wątpliwości co do prądów podłącze jakieś obciążanie może w tym oczku coś jest nie tak. pozdrawiam
  11. Przez rok odkąd ją mam nie było problemów, więc to raczej nie wina złego oprogramowania pompy chociaż nie wiem. Może ten zwór sterujący podciśnieniami się posypał i to jego wina? Bo czasami odpalę i jest normalnie a potem nagle coś się pie*rzy i dzieje się to co na filmiku i gaszenie i odpalanie ponowne nic nie daje
  12. Paweł

    bi-xenon AFL

    Witam, Traktowałem specyfikiem co polepszenia kontaktu, ksenon to model D1S ale on działa sprawdzone. pozdrawiam
  13. tomascor

    bi-xenon AFL

    Afl jest sterowany niezależnie, problem może leżeć w komunikacji kostka w lampie - przetwornica- żarnik
  14. Nie wiem jak w polifcie, ale w przedlifcie gdzie jest żarnik d2s padł mi zapłonnik, ale w d1s ten element jest chyba wbudowany w żarnik. Sprawdź jeszcze styki w lampie tam gdzie łączy się ona z przetwornicą, psiknij w kostki kontaktem do elektroniki.
  15. Paweł

    bi-xenon AFL

    Dziękuję za schemat, to jutro walka z multimetrem i lampą. pozdrawiam
  16. Paweł

    bi-xenon AFL

    Witam, Jest to wersja signum po lifcie 2005. Lampy mają różne kostki więc nie jest możliwe sprawdzenie przez zamianę miejscami. Moje przypuszczenia też skłaniają do tego, że może to w samej lampie w środku tkwi problem. Nie wiem jak połączone są elementy ALF czy mogą mieć wpływ na włączanie ksenona. pozdrawiam
  17. tomascor

    bi-xenon AFL

    Zamień całe kpl. Lampy miejscami, jest szansa że problem leży w samej lampie wewnątrz. Jeśli nie da to efektu to jutro postaram się podesłać schemat. I dość istotne lift czy polift??
  18. Paweł

    bi-xenon AFL

    Witam, Lampy zostały wyjęte, kostki od lamp prawej i lewej odpinałem sprawdzając czy gdzieś nie są styki pośniedziałe czy wypalone (nadtopione), tożsame z żarników ksenonowych oraz przetwornic. W tym momencie mam przełożony komplet z lewej na prawą. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki w skrzynce obok akumulatora. Nadal lampa od strony kierowcy się nie włącza. Nie mam rozpiski głównej kostki reflektora sprawdziłbym chociaż napięcia. Jeśli ktoś posiada schemat tego obwodu prosiłbym o niego. serdecznie pozdrawiam
  19. tomascor

    bi-xenon AFL

    Dokładnie, tak to trochę wróżenie z fusów. Można sądzić że masz gdzieś niekontakt. Na początek jakiś fejs lub poruszaj kostkami, do sprawdzenia połączenie przy UEC
  20. Ok dzięki za podpowiedzi. Szukam innych opon felgi biorę władze 225 lub 235 na 40 lub 45
  21. Wydaje mi się ze powinno być ok gdyż przy niższym et felga będzie bardziej wystawała. To tak jak byś dał 8 mm dystans w stosunku do seri 41 a więcej ludzie dają.
  22. Cretux

    bi-xenon AFL

    Może fejs by pomógł
  23. A jaka szerokość felgi? Samo et nic nie mówi.
  24. Kolega miał kiedyś audi B3 stracił fortunę na wyważanie kół przekładką z letnich na zimowe i odwrotnie. A przyczyna była banalna okazało się że z osłony przegubu podczas większych prędkości robił się flak i to przenosiło się na koło. Można to sprawdzić w taki sposób że jeden w samochodzie na podnośniku zapina bieg a drugi przygląda się osłonom i jeżeli zrobi się flak to z pewnością to zobaczy.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...