Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. wymieniona kostka, radio nowe i sprawa nadal wystepuje. nie mam pojecia co moze byc przyczyna i jak to naprawic.
  3. do radia z nawi musisz mieć antenę od nawi
  4. Poduszki wymienione olej w skrzyni też wymieniłem i nic to nie pomogło .
  5. Wiem że w sumie banalne podejście ale często problem z ESP wiąże się z czymś co możemy sprawdzić w domu. Np czasem poluzowany akumulator już powoduje błąd ESP. Sprawdź sobie stronkę https://blogmobility.pl/awaria-systemu-esp-w-samochodzie/
  6. Moim zdaniem coś jest nie tak z odczytem. Nie ma opcji żeby korekta długoterminowa tak skakała
  7. Macie rację panowie. Posprawdzałem wszystkie warianty i nie ma halogenów. Jednak z nimi jeździłem więc musiał to być moduł. Przepraszam za zamieszanie.
  8. Witam jestem nowy na forum i szukam pomocy mój przypadek wygląda następująco. Jestem właścicielem Opla Signum benzyna 1.8 140 koni po lifcie rok 2007 przejechane 180000 i potwierdzone nie mam instalacji gazowej Posiadam to auto już 2 lata przyszła wymiana sprzęgła więc mechanik doradził mi że przy wymianie sprzęgła warto wymienić uszczelniacz wału korbowego ponieważ jest do niego utrudniony dostęp gdyby coś działo się w przyszłości. Od tego zaczęły się problemy po przejechaniu około 3000 km na liczniku zapaliła się kontrolka auto z kluczykiem błąd który zgłaszał komputer to czujnik wału korbowego. Po zdemontowaniu czujnika okazało się że ociera się on o pierścień uszczelniacza co skutkowało tym że go wycierało. Nie był to oryginalny uszczelniacz więc mechanik zdemontował skrzynię jeszcze raz i założył oryginalny uszczelniacz i oryginalny czujnik położenia wału. Po przejechaniu kolejnych 2500 km uszczelniacz się rozszczelnił spod auta zaczął kapać olej na liczniku zapaliła się kontrolka auta z kluczykiem i ten sam błąd czujnik położenia wału korbowego. Na chwilę obecną auto jest już miesiąc u mechanika i stwierdza że częstą przypadłością tych silników jest przesuwający się wał korbowy co skutkuje wypychaniem uszczelniacza z miejsca w którym powinien się znajdować. Dodam że przed wymianą sprzęgła wszystko było w porządku sprzęgło wymieniłem na dokładnie takie jakie było zdemontowane Luk i sachs. W pierwszym i drugim przypadku uszczelniacz topił się na wale był kruchy i wyglądał jakby pracował w olbrzymiej temperaturze.Tu pojawia się moje pytanie czy ktoś miał taki przypadek i oczywiście jak to się skończyło czy coś takiego jest w ogóle możliwe? Nie znam się na tym i bardzo proszę o pomoc z góry dziękuję i pozdrawiam.
  9. przepustnicę sie wyprogramowuje, a nie drutuje p0638. Może być problem z czujnikiem wału w pompie wtryskowej p340. Jednak jeśli przepustnica sławi silnik to mogą być błędy oba na raz
  10. Cretux masz rację dziś kombinowałem i udało się Tak więc ikonki pojawiają się w miejscu prędkości wentylatora w sytuacji kiedy jest wyłączona auto cyrkulacja i włączony klawisz auto na panelu. :). Jeśli do tego jest wyłączona klima to pojawi się Eco
  11. Czyli coś jest nie halo? Co mogę z tym zrobić? Strojenie afr u kogoś zrobić?
  12. Odkopię trochę temat. Moja skrzynia dokonała żywota - numer skrzyni to: A33722F17C374. Kupiłem tą skrzynię bo zależało mi na deklu a cena była całe 200 zł. https://allegro.pl/oferta/skrzynia-biegow-f17-c374-opel-astra-2-ii-g-1-8-16v-8212881303 Numer tej skrzyni to: AO9293F17C374. Póki co przekręciłem tylko do swojej dekiel (auto potrzebne cały czas) bo pękł i olej został na drodze ale są luzy i było mnóstwo opiłków a satelity wyglądają kiepsko i są poszczerbione. Czy da się ją założyć bez problemu jedynie wymieniając wybierak ze starej skrzyni ?? Po odkręceniu mechanizm różnicowy wygląda o niebo lepiej niż u mnie.
  13. Hej WiM Mówiłem, że pogoda będzie załatwiona Miłej zabawy. Mam nadzieję, że EB tak się bawi w Rydzewie
  14. Wzajemne pozdrowienia z Gór Stołowych dla ,,Tacowski"  :)

     

  15. Zacznij od wymiany przewodów, bo te to szrot. Np https://allegro.pl/oferta/opel-przewody-ham-komplet-vectra-c-od-2002-18113-7-8002955213
  16. To wszystko co potrzebuje żeby dobrać właściwą? F17cr występowały chyba w kilku wariantach czy się mylę? https://www.skrzynie.com.pl/skrzynie-biegow-opel-typ-f17.html z tego artykułu wnioskuje
  17. W CID nie jest podobnie jak w GID, że przy auto cyrkulacji nie ma ikonek kierunku nawiewu ?
  18. Witam wszystkich i proszę o pomoc...otóż jest taki problem z silnikiem odpali na strzał i po przejechaniu kilku kilometrów silnik dławi sie i gaśnie ,problem z uruchomieniem lub nie odpala wcale. Nstępnego dnia rano wszystko od początku. Auto Opel Vectra C 2.0DTI 2004r. Silnik wysokoprezny (Y20DTH - PSG 16) .Komputer wyrzucił dwa błędy : P0638 - Nastawnik przepustnicy - Staly P0340 - Nieprawidłowy sygnał z czujnik walka rozrządu - nieciągły Od czego zacząć i gdzie ewentualnie znajdują sie w/w elementy ?
  19. Czyli bezpieczniej kupić zestaw (radio + wyświetlacz). Co do zmiany ustawiania indeksu, SAC i ECC trzeba to zmieniać w każdym radiu, które wsadzę do mojego auta? I rozumiem, że mogę śmiało montować zarówno operę jak i CD70/DVD90 - nie muszę dorabiać żadnych kabli, bo taka informacja też mi na forum mignęła, że niektórzy musieli. Podsumowując - moim zadaniem przy zmianie radia będzie operacja z indeksami, ewentualną zmianą ramki i to wszystko? I czy nie mając u siebie AUX-a też trzeba go aktywować w komputerze? W Peugeocie musiałem dokonać aktywacji zmieniarki. Przepraszam za taką ilość pytań ale po lekturze tych wszystkich tematów o zmianie wszystko się już miesza
  20. Ale ze amorek wyszedł to poduszka pękła lub zngmila np w Zafirach jest to norma bo woda stoi w poduszce a splywa ona z podszybia w owej zafirze
  21. Pomyśl logicznie, co ma płyn wspólnego do okresowo wyłączającego się wspomagania ?
  22. Witam, muszę naprawić wyciek z przewodu hamulcowego, nie wiem jak się do tego zabrać i co kupić żeby naprawić. Proszę o pomoc, załączam zdjęcia
  23. Instalacja jest ta sama, ale czymś te wentylatory muszą być zasilane, dasz +12V i zaczną chłodzić. Przyciski fotela nie są podświetlane.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...