Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. spoko

    Moduł UWA

    Witam, orientuje się ktoś, gdzie jest fabrycznie zamocowany moduł uwa? vectra c 2008r. hatchback.
  3. Czy dobrze kombinuje napiszcie . Wbije masę przez szpilkę w cienkie przewody tej szerokiej wtyczki i jesli będą po kolei działać wentylatory to znaczy ze sterownik na chlodnicy jest dobry. ? I domyślam się ze błąd jest w części instalacji pomiędzy ta wtyczka w stronę kabiny ?
  4. Czy dobrze kombinuje napiszcie . Wbije masę przez szpilkę w cienkie przewody tej szerokiej wtyczki i jesli będą po kolei działać wentylatory to znaczy ze sterownik na chlodnicy jest dobry. ? I domyślam się ze błąd jest w części instalacji pomiędzy ta wtyczka w stronę kabiny ?
  5. Today
  6. Spróbuj na krótko zasilić radio z innego miejsca z instalacji samochodu. Oddzielnie + i oddzielnie -. Może być tak że gdzieś jest słaby styk i pod obciążeniem napięcie na chwilę spada. Miernik może tego nie wyłapać a radio już tak
  7. A jeździłeś na samej benzynie?
  8. Ja chce to zrobić i wymieniłem fabryczne radio z malym wyświetlaczem na fabryczne z navi i wszystko działa oprócz ekranu ciemny i nie odpala , jakaś pomoc ? Dzięki
  9. Po co szpecic auto ledami, ciągnąć kable itd skoro wpinasz moduł i masz albo halo albo same mijania jeśli ktoś się obawia kontroli. Ja rocznie robię 30k+ i ani przy kontroli ani żadna drogówka się nie doczepila. A poza dziennych mam w cenie masę innych przydatnych rzeczy no i sprzedaje auto to wypinam moduł.
  10. ja kiedyś olać sprawe pękniętej pokrywy może nie samej pokrywy lecz aluminiowego trójkąta przykręconego do bloku silnika i do niego przykręcona jest pokrywa sposobem druciarskim przymocowałem pokrywe pewnego pięknego dnia kawałek plastiku z pokrywy dostał się między pasek a zębatke konsekwencje nie były przyjemne od tamtej pory żadnego druciarstwa w samochodzie
  11. Kolego nikt ci takiej informacji nie poda, bo nikt nie będzie chciał ponosić konsekwencji ewentualnych problemów. Ja osobiście nie ryzykował bym , zbyt duże ryzyko, że coś wpadnie do paska i narobi kłopotów. Poszukaj jakiejś obudowy na szrocie albo w sklepie i załóż.
  12. Dobry dzień WiM, Jak wam mija dzisiejszy dzionek 😁
  13. Witam mam problem,otoz moja pokrywa od rozrzadu po prostu odpadla w wiekszej czesci i strasznie ja bylo slychac,trzyma sie tylko na lapie silnika i 3 srubach,odkrecilem lape i w dwoch czesciach wyciaglem polamana obudowe rozrzadu,problem i zapytanie mam takie,mozna jezdzic bez obudowy rozrzadu bo u mnie w miescie na zadnym szrocie nie maja i musze zamawiac,przyjdzie kolo srody a ja w poniedzialek mialem jechac na wakacje moja viki prosze o odpowiedz czy bez tej obudowy mozna jezdzic?
  14. Witam, mnie tez dopadł właśnie problem z zamkiem w bagażniku, vectra c 2003 r. HB, 3.2V6, ale niestety nie posiada ona awaryjnego otwieracza pod tapicerką, natomiast pytanie takie mam , czy jak jest wejście na kluczyk w zamku, to klapa bagażnika powinna się otworzyć mechanicznie na kluczyk? , bo za żadna cholerę nie mogę nawet na kluczyk otworzyć, jak by sie cały mechanizm zaciął , proszę o pomoc.
  15. Pany, wyszło jeszcze na to że mój akumulator już ma dość. Po 2 próbach odpalenia około 2s kręcenia rozrusznikiem, wymaga już ładowania. Poszedł do wymiany teraz mogę odpalić auto ale nadal muszę go chwilę kręcić... Mam 3 typy co może być nie tak: 1. Pompa paliwa/ciśnienie paliwa. Czy ktoś wie w którym miejscu znajduje się zaworek do sprawdzania ciśnienia paliwa na listwie? 2. Rozrusznik 3. Reduktor LPG puszcza podciśnieniem gaz w kolektor
  16. Yesterday
  17. wymieniona kostka, radio nowe i sprawa nadal wystepuje. nie mam pojecia co moze byc przyczyna i jak to naprawic.
  18. do radia z nawi musisz mieć antenę od nawi
  19. Poduszki wymienione olej w skrzyni też wymieniłem i nic to nie pomogło .
  20. Wiem że w sumie banalne podejście ale często problem z ESP wiąże się z czymś co możemy sprawdzić w domu. Np czasem poluzowany akumulator już powoduje błąd ESP. Sprawdź sobie stronkę https://blogmobility.pl/awaria-systemu-esp-w-samochodzie/
  21. Moim zdaniem coś jest nie tak z odczytem. Nie ma opcji żeby korekta długoterminowa tak skakała
  22. Macie rację panowie. Posprawdzałem wszystkie warianty i nie ma halogenów. Jednak z nimi jeździłem więc musiał to być moduł. Przepraszam za zamieszanie.
  23. Witam jestem nowy na forum i szukam pomocy mój przypadek wygląda następująco. Jestem właścicielem Opla Signum benzyna 1.8 140 koni po lifcie rok 2007 przejechane 180000 i potwierdzone nie mam instalacji gazowej Posiadam to auto już 2 lata przyszła wymiana sprzęgła więc mechanik doradził mi że przy wymianie sprzęgła warto wymienić uszczelniacz wału korbowego ponieważ jest do niego utrudniony dostęp gdyby coś działo się w przyszłości. Od tego zaczęły się problemy po przejechaniu około 3000 km na liczniku zapaliła się kontrolka auto z kluczykiem błąd który zgłaszał komputer to czujnik wału korbowego. Po zdemontowaniu czujnika okazało się że ociera się on o pierścień uszczelniacza co skutkowało tym że go wycierało. Nie był to oryginalny uszczelniacz więc mechanik zdemontował skrzynię jeszcze raz i założył oryginalny uszczelniacz i oryginalny czujnik położenia wału. Po przejechaniu kolejnych 2500 km uszczelniacz się rozszczelnił spod auta zaczął kapać olej na liczniku zapaliła się kontrolka auta z kluczykiem i ten sam błąd czujnik położenia wału korbowego. Na chwilę obecną auto jest już miesiąc u mechanika i stwierdza że częstą przypadłością tych silników jest przesuwający się wał korbowy co skutkuje wypychaniem uszczelniacza z miejsca w którym powinien się znajdować. Dodam że przed wymianą sprzęgła wszystko było w porządku sprzęgło wymieniłem na dokładnie takie jakie było zdemontowane Luk i sachs. W pierwszym i drugim przypadku uszczelniacz topił się na wale był kruchy i wyglądał jakby pracował w olbrzymiej temperaturze.Tu pojawia się moje pytanie czy ktoś miał taki przypadek i oczywiście jak to się skończyło czy coś takiego jest w ogóle możliwe? Nie znam się na tym i bardzo proszę o pomoc z góry dziękuję i pozdrawiam.
  24. przepustnicę sie wyprogramowuje, a nie drutuje p0638. Może być problem z czujnikiem wału w pompie wtryskowej p340. Jednak jeśli przepustnica sławi silnik to mogą być błędy oba na raz
  25. Cretux masz rację dziś kombinowałem i udało się Tak więc ikonki pojawiają się w miejscu prędkości wentylatora w sytuacji kiedy jest wyłączona auto cyrkulacja i włączony klawisz auto na panelu. :). Jeśli do tego jest wyłączona klima to pojawi się Eco
  26. Czyli coś jest nie halo? Co mogę z tym zrobić? Strojenie afr u kogoś zrobić?
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...