Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. No ewidentnie ktoś tam grzebał przed Tobą. Bo ja jak rozbierałem miałem taką samą jak zamontowałem. Ale zakupiłem je przed wymianą.
  3. To i tak raczej oryginału nie mam tej metalowej bo mam cieńszą jakąś włożoną, rano się okaże czy coś z tego będzie, ale nauczkę na przyszłość już mam żeby się zaopatrzyć wcześniej w podkładki.
  4. O takie coś powinno być https://www.opel-e-sklep.pl/uszczelnienie-pierscieniowe-12x17mm-p-3546.html
  5. Metalowe powinny być? Widocznie z tą od strony łba śruby coś się stało i ktoś założył dwie miedziane, wedle mnie mogą być dwie miedziane, byle to było szczelne, co bym nie grzebał to zawsze coś dojdzie na koniec hehe.
  6. No właśnie miałem pisać, że coś mi świta, że te z serwisu były właśnie świecące, a nie miedziane, coś jak przy korku spustu oleju. W większości są miedziane, a u nas gumowo/metalowe. I takie powinny być dwie o ile dobrze pamiętam jedna z jednej, a druga z drugiej strony przewodu.
  7. Wątpię że coś z nich będzie, od strony łba śruby już były dwie podłożone, jedna to całkowicie płaska już, druga trochę grubsza ale już po odkręceniu nie chcą trzymać, między zaciskiem a oczkiem przewodu jest jedną ale stalowa? Na pewno nie miedziana i tamtędy nie leciało po złożeniu, zobaczę rano, pójdę popytam o tą 12x17 jak nie będzie coś zbliżone dobiorę i będzie trzeba kombinować, mam nadzieję że jutro to ogarnę
  8. Na pewno są dostępne w ASO bo sam takowe kupowałem jak zmieniałem zacisk. Pewnie można zamienić innymi miedzianymi o podobnych wymiarach. Jak nie masz jak dostać od ręki możesz spróbować podgrzać je i wrzucić do wody. Taki patent czasami pozwala na użycie niektórych miedzianych uszczelek. Zależy w jakim stanie są Twoje.
  9. Tak, już odpaliłem w aucie i wszystko gra. Czekam na kluczyk i będę programował. Dzięki.
  10. Sprzęgło jest do zmiany przy tej mocy nie ogarnie seria. Pokaż jakis wykres
  11. Ja musze kupić jeszcze takie szczypce specjalne żeby odpiąć te złączki od filtra paliwa bo nie mam podejścia bez kanału żeby te plastiki wcisnąć jakimś srubokretem
  12. Nie no bez jaj;) u tunera.....teraz plyny wymieniam i tarcze z dociskiem na mocniejsze...a mam program z vermonttuning na 328kunia super od dolu idzie ale sprzeglo meczy....
  13. Na miejscu będzie wkladal wtryski i stroił auto czy zakladasz wcześniej i chcesz dojechać
  14. Panowie co powiedzie o tej vectrze ? https://www.sieradzak.pl/oferta.html?id=615963&o=opel-vectra-c-gts-20-lpg&fbclid=IwAR1f0h6RvFG9ScbQZyL56aXAN7_fzZyMH7qfG-rPBcwVU3h4bFO6Qr_P0Pc Sprzedaje ode mnie z miasta i będe ogladał w niedziele, co polecacie sprawdzić?
  15. Gostek twierdzi ze nie trzeba do tej mocy nie wiem zobacze jak bedzie trzeba to sie zmieni;) slyszalem ze trzeba, ale gostek mowi ze nie.... dam znac moze za dwa tygodnie bede miec po strojeniu...
  16. I teraz topowy hardcore z 1993
  17. A ja sobie muszę włączyć na oczyszczenie
  18. Dzięki wielkie za opis, w końcu mam motywację, że coś się da z tym zrobić i zabiorę się za podłokietnik u siebie
  19. Kurcze nie znałem tego.
  20. Marcin skusiłeś się na poradę. Na pewno się przyda. Super
  21. Nie byłbym sobą, gdybym jakieś artefaktu nie wrzucił
  22. Właśnie ze wymieniam olej co 10tys km i muszę dolewać bo po 8.5 tys zapala się kontrolka stanu oleju na liczniku
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...