Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Sprężarka klimy była zmieniana na "nową" używaną, obstawiam sprzęgiełko klimy
  3. I jak tam? Udało się rozwiązać problem? Ja miałem sporo problemów, bo występowały dokładnie te same objawy i postanowiłem kupić tani zamiennik termostatu. Po wymianie problem nie ustał. Objawy dalej były te same więc kupiłem nieco lepszy, dokładnie taki https://www.iparts.pl/czesc/termostat-ukladu-chlodzenia-magneti-marelli-352317000910,0-95-352317000910-1546432.html i tym razem się udało. Ogólnie jestem ciekaw czy miałeś ten sam problem i doradzam żeby nie kupować najtańszych części do samochodu :)
  4. Today
  5. nie masz XJ2, czyli masz zwykłe zawieszenie, mozliwe że przed wymianą miałeś sportowe obniżone tak jak piszesz 306mm w przypadku tego motoru i tak możesz spokojnie takie wrzucić np.KYB RH3526 (305mm) + RX6765 (286mm)
  6. Masz standardowe zawieszenie. 306 mm to do GTS. Poczytaj w temacie
  7. Podpowiedz jak to zrobiłeś Wysłane z mojego SM-T310 przy użyciu Tapatalka
  8. Yesterday
  9. A czy ta rurka różni się w wersji europejskiej i angielskiej? Czy rurka z anglika będzie pasować?
  10. Rozszyfruje mi ktoś po vinie jakie powinny być sprężyny przód i tył? vin : W0L0ZCF3541144492 było fajnie w miarę nisko a po wymianie przodu jest straszna koza, jest opcja ze siedziały u mnie 306mm? a są np założone 345 lub 365? i czy mogę założyć 306mm ? i jakie dać na tył? żeby to w miarę grało kombi 1.8 122 2004
  11. Rozszyfruje mi ktoś po vinie jakie powinny być sprężyny przód i tył? vin : W0L0ZCF3541144492 było fajnie w miarę nisko a po wymianie przodu jest straszna koza, jest opcja ze siedziały u mnie 306mm? i czy mogę je założyć? i jakie dać na tył? kombi 1.8 122 2004
  12. A gdzie moge szukac tego 1litra oleju ktorego mi ubylo?😜
  13. No nie do końca. Zawsze coś tam wskazuje. I najpierw bym zamienił wtryski miejscami. Ale ja większość robię sam . Ostatnio jednak z braku czasu oddałem wtryski na sprawdzenie nie bawiąc się w testy.
  14. Oki ale przypomnij mi się w piątek wieczorem.
  15. tak zrobie dam znać. Wychodzi na to że korekty, proba przelewowa o kant ..:)
  16. Sprawdzenie wtrysków to ok50pln za sztukę.
  17. nie sadze zeby bylo to przyczyna,ale zlece.
  18. Kolego cisnienie czego dokładnie,? podjade do warsztatu i poprosże zeby zrobili pozniej umowie sie na wyjecie i juz
  19. Wyjąć wszystkie i sprawdzić. Próba przelewowa i korekty to nie wszystko. Jakbyśmy mieli ciśnienie to jeszcze coś może by wywróżył .
  20. ok teraz wiem sorry zakreciłe sie 1-3-4-2 kolejnosc zaplonu i pracy wtrysków
  21. Kolego prosto z mostu, wyjąc wtryski dac do sprawdzenia wszystkie? Czy co sądzisz
  22. Widzę że nie rozumiesz co pisze. Po 4 masz wtrysk na 1 więc 3 wtryskiwacz nie może korygować 4 3 przelewa więc następny wtrysk jest na 4 (1-3-4-2)
  23. Łopatologicznie: 4 wtrysk daje najmniej paliwa - i to się zgadza z próbą przelewową 3 daje go najwiecej Wnioskuje więc że 4 to trup i 3 chce nadgonić stąd dymienie
  24. Niestety to troche trwa i najlepiej oddać do sprawdzenia.
  25. czyli według ciebie Kolego który wtrysk warto wymienić ? Ten który ma najgorszą korekte czyli z 3 cylindra czy 4 z największym przelewem?
  26. Cylindry i wtryski liczysz od rozrządu 1-2-3-4. Wtrysk 1-3-4-2 . Tak pracuje silnik 1-3-4-2
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...