Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Witam Panowie wczoraj wymienilem automat/elektromagnes samochód odpalil normalnie od strzała. Obok marketu podczas parkowania nagle brak hamulców, wspomagania zgasła i dzieją sie takie cuda. Na ekranie range F zamiast dystansu do pokononania. Na szczescie scholowalem samochod pod dom. Akumulator jest nowy naładowany. Posprawdzałem wszystkie kable na rozruszniku są w porządku. Proszę o pomoc. SVID_20200531_110119_1.mp4
  3. Dlatego mamy siebie by dzielić się doświadczeniami powinniśmy mieć temat polecanych i nie polecanych warsztatów u nas A co do lamp Valeo to nie wiem jak polift być może tak jak w vb nie są złe ale np. vc przed lift to tragedia pełno tematów o nich niestety cena z jakością idzie w parze sam się przekonałem dlatego jestem zwolennikiem naprawy oryginalnych niż kupno China tandeta
  4. Kolega Ost32v6 mówi że klapki powinny się otwierać na postoju. Przydałoby się żeby ktoś jeszcze sprawdził jak jest u niego. Jutro też zmierzę czy do zaworu dochodzi prąd ale się nie otwiera czy jednak nie pojawia się napięcie
  5. Może coś z głowica i nie ma kompresji na zimnym
  6. Today
  7. Swego czasu miałem w swojej viki srebrną soczewkę i już słabo świeciły,oddałem do renowacji do firmy która się tym profesjonalnie zajmuje(notabene niedaleko Nas). Lampy wróciły pięknie zrobione jak nowe,niestety jedna zaczęła parować,a trochę lepiej jak po użytkowana znów matowieć.Ostatecznie podjąłem decyzję o zakupie nowych Valeo z ciemnym środkiem.Zero problemów.Pozdrawiam.
  8. Niekoniecznie zatkany. Może być uszkodzony
  9. W z20net wystarczy skasowanie błędów. Wtedy zerują się korekty. Poza tym jeśli jeździłeś na samym pb to korekty powinny wrócić na swoje miejsce. Jeśli problem nie ustąpił to nie jest to wina LPG. Może przepływka oszukuje?
  10. Jak najbardziej polecam samemu klejenie 1.lampy poliftoftowe mają twardy klej więc zmiana kleju na miękki ma sens na przyszłość 2.przyokazji wyczyścisz soczewkę i lampę od środka A czy będzie szczelne zależy od ciebie jak zrobisz porządnie to lepsze niż fabryka
  11. Witam. Oddam w dobre ręce interfejs - mi jest już niepotrzebny.
  12. Dobrze kombinujesz.Parę kabli poprzekładać kilka dołożyć dobre piwo godz.max dwie i temat masz ogarnięty. Wiesz co ,TID jakoś się aktywowało czy coś.Nie wiem czy było to w każdym TID czy tych wybranych.Mnie to nie interesowało wolałem dać MID. W obecnej vb jest fabrycznie w dieslu dokładałem mid + kpl. instalacji .Jest z tym trochę roboty zwłaszcza jak masz nie oryginalny hak.Wymiana zbiorniczka cieczy chłodzącej to pikuś-trochę więcej roboty jest z podmianą zbiornika od spryskiwaczy.Czujnik poziomu oleju u mnie w dieslu był fabrycznie a inst.nie było.Ale ten czujnik to lubi przekłamać bo jak na bagnecie miałem poniżej 3/4 wskaźnika i zaparkowałem na górce to wywalało błąd.
  13. Witam,czy to wszystko po tych zabiegach będzie szczelne i nie będzie parować?. Chyba osobiście szukałbym czegoś na podmianę,szkoda bo widać,że był w ładnym stanie.Pozdrawiam.
  14. Mi nie chodzi o to ze 1.9 to zły silnik tylko o obecny stan tego co jest pod maska policz silnik turbo i DM= spore koszta porównywalne ze swapem
  15. Co do klosza to po prostu kup zwykla lampe z ladnym kloszem i masz na podmianke.Co do srodka to musisz polowac na AL.Moze masz reszte peknietej czesci to uda sie posklejac.
  16. Nic nie działałem, bo opcom idzie mi już od marca z Ali i dojść nie może... Informuj mnie jak to naprawisz..
  17. Nie baw sie w zadne remonty.Kup uzywke z pewnym przebiegiem od powaznego sprzedawcy czesci i po prostu wymien.
  18. To zes chlopie doradzil.Ten smietnik przejechal 550tys km.
  19. Yesterday
  20. Op com to tylko korekty krótkoterminowe. Do długoterminowych ELM
  21. Możliwe. Idzie to sprawdzić op-comem? Klemy niedawno rozlaczałem. Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  22. Filtr paliwa nowy, (na starym było to samo), pompa sprawdzona
  23. Podbijam temat. Mój problem cały czas nierozwiązany. Rozmawiałem z znajomym mechanikiem i powiedział, że to wina "starego" paliwa w baku, które "paruje" i oddziela się eko od właściwego paliwa. Póki co wyjeździłem do końca cały bak (na samym pb) i jak miałem rezerwę i odpalałem auto na zimnym silniku to musiałem kilka razy odpalić, żeby nie zgasł od razu po starcie. Wspomogłem go pedałem gazu, ponieważ za każdym razem sam gasł. Błędów brak. Co mogę wlać, żeby wypalić całe do baku, żeby go oczyścić? Podkreślam, póki co cały bak jedynie na pb i nadal szarpało na zimnym.
  24. Ja wyjąłem akumulator a we wtorek wymiana łożysk amortyzatora bo czeszczą jak sie kierownicą kręci .
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...