Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. To tylko ja najsłabszą jeżdżę ?
  3. Dobrym pochłaniaczem wilgoci jest żwirek silikony dla kota. W Biedrze można kupić za parę groszy. Jak ktoś ma m.in. problem z parującymi szybami, to skarpetka, w niej ten żwirek, robimy supeł i zostawiamy na noc. Można zrobić takich parę zestawów Ewentualnie żwirek bentonitowy, ale silikonowy jest chyba lepszy.
  4. U mnie kiedyś pociekło z klimy, że z przodu po stronie pasażera był mały basenik. Zdjąłem tylko plastiki przy progu i podniosłem wykładzinę ile się dało. Szmatami wytarłem do sucha z podłogi a wykładzinę zostawiłem do wyschnięcia. Jeden dzień gorącego lata wystarczył, żeby wszystko wyschło. Tobie też polecam takie rozwiązanie + ewentualnie jakaś suszarka, gazety i pochłaniacze wilgoci, bo choć sam nie ściągałem całej wykładziny to domyślam się, że jest to bardzo czasochłonne. Wymontowanie foteli, wszystkich plastików wokół wykładziny, tunel środkowy i jeszcze pewnie część deski rozdzielczej.
  5. Jak już się rozgrzeje to wysprzęglanie jest nie wyczuwalne prawie. A ten zgrzyt strasznie mnie drażni, słychać go ewidentnie z przodu. Ostatnio wymieniłem klocki to z jednej strony strasznie szybko się starły, zregenerowalem więc zaciski dałem nowe tarcze i klocki. Zgrzyt pozostał 😕 co może być problemem?? Czytałem tutaj że może przewód hamulcowy już zajechany i nie cofa płynu dobrze.
  6. Witam, mam takie pytanie.. Swego czasu padła mi pompa vacuum- cały układ podciśnienia - n75, zaworek były pełne oleju.. Wymieniacz,bo mechanikiem go nie nazwę, pompę wymienił ALE przewody zostały zaolejone. Zauważyłem to po jakimś czasie.. Możliwe że pompa na nowo łyknęła oleju.. O ile przewody elegancko przepłukałem, n75 też wyczyściłem to moje obawy są o gruche i pompe.. Czy mogę do gruchy wlać strzykawką np benzyny ekstrakcyjnej żeby wypłukać resztki oleju czy lepiej tego nie robić ? No i co z pompą ? Tam raczej nic nie wleję dla przepłukania... Jakieś rady ? I najważniejsze... Z19DTH VC
  7. Today
  8. Czy gałka z VC bedzie pasowac do VB?
  9. hm Generalnie jest tak, że po zatrzymaniu się automat wysprzęgla bieg aby oszczędzać paliwo/sprzęgło i faktycznie jest to wyczówalnie i oczywiście widoczne też po obrotach/spalaniu chwilowym a co do zgrzytu.. to ciężko mi to stwierdzić - u mnie tego nie ma
  10. U mnie zrobiło się odwrotnie. Gaz full, wszystkie kontrolki świecą. Gazu ubywa, to po kolei kontrolki gasną, ale jak jest mało, to rezerwa się nie zapala tylko 1 zielona. Jest opcja ustawiania w programie kiedy rezerwa, a kiedy full. Przy następnym full tankowaniu muszę ustawić.
  11. Ok to wyjeżdżę gaz do końca nie do rezerwy tylko ile się da i zrobię kalibrację. A wtryskiwacze to nie wiem jakie mam barracudy czy 130 czy 115 jutro odkręcę pokrywę i sprawdzę to dam znać
  12. Te KYB i Sachsy ( wg nr ori ) mają inną ilość zwojów i średnicę zewn więc inaczej będą siedziały
  13. Kupiłem takie pod ten silnik i nadwozie, więc chyba powinno być git? i czemu ma być za nisko, wątpie żeby było niżej niż przed wymianą https://allegro.pl/oferta/sprezyny-przod-opel-vectra-c-1-8-sport-kyb-rh3526-7639815480
  14. Z drugiej strony weź też pod uwagę grubość i ilość zwojów, a nie tylko wysokość.
  15. Rozumiem, ale tak wychodzi po VIN, więc trudno doradzić. Może z czasem siądzie. Żeby przy 306 po jakimś czasie nie stało się za nisko
  16. Miałeś wyjeździć gaz do końca, a nie do rezerwy. Do automatycznej kalibracji wskaźnika masz opcję auto. Musisz przeczytać w instrukcji jak jej użyć bo nie robiłem tego w stagu. Jeśli dalej wskaźnik będzie źle pokazywał to zostaje ręczna korekta. Masz za wysoki mnożnik- za małe dysze albo ciśnienie. Masz barracudy 130? Jak strojona instalacja?
  17. No 363 coś kurde koza sam jeździj zamówiłem 306 😜 bo te sachse co miałem fajnie nisko na pewno to nie było 360 😜 fotka przed i po 😜
  18. Po VIN wychodzi tak, że powinieneś mieć: Przód: https://www.czesciauto24.pl/sachs/1233844 Tył: https://www.czesciauto24.pl/sachs/1231667
  19. Przód wymieniłem i po wymianie wstawił od serii i koza straszna, a były sache o 2 zwoje krótsze i nie pękł jedna dlatego zmieniałem 😜 ale druga cała mimo wszystko była krótsza o dwa zwoje
  20. Może sprężyny Ci pękły i brakuje zwoju. Albo już swoje lata mają. A jakie masz na tyle ?
  21. No i ok czyli poprostu ktoś u mnie założył sache o długości 306 ? ale kurde oryginał taka koza? mało takich kóz a skąd tył taki niski? było kombi jako gts?
  22. Witam, Podepnę się do tematu bo też rozważam zakup Insigni po lifcie czyli po 2013r i tylko wchodzi w grę automat. Skrzynia automatyczna jest do wszystkich silników taka sama czy do benzyn, diesli są różne. Ja w swojej Viki mam AF40-6 i jej praca w pełni mi wystarcza. Ktoś ma porównanie do działania tych skrzyń, ewentualnie jak są różne modele to na jaki uważać.
  23. Witam ponownie założyłem instalacje LPG u tego Pana w Tarnobrzegu na grzybowej ,ale mam problem nie chcę zakładać nowego tematu więc opiszę go tutaj. Otóż mam problem z ilością gazu w butli Jak odbierałem samochód od tego Pana to zatankowałem do pełna gazu żeby sprawdzić ile mi wchodzi do butli i weszło jakieś niecałe 25L do butli 630/180 44L z podgiętym lekko pływakiem przez tego Pana ''bo kazałem u podgiąć pływak'' a na centralce świeciło trzy diody i to samo było butli a nie cztery no ok to się wróciłem do gościa i mówię jaka jest sytuacja a on przestawił mi na cztery diody żeby świeciły i powiedział ''że tam było zalane w zbiorniku za jakieś 30zł więc dlatego więcej nie weszło Proszę to wyjeździć do końca i zatankować ponownie i powinno być ok'' Więc tak zrobiłem wyjeździłem gaz do rezerwy zrobiłem jakieś niecałe 200km i zatankowałem butlę do pełna i weszło jakieś niecałe 23L masakra jakaś. Ja myślę ,że to jest wina tej centralki ,że źle pokazuje stan gazu ,a gaz w butli pewnie jeszcze jest a na centralce pokazuje rezerwa. Spróbuję jeszcze zrobić kalibrację wyznacznika poziomu gazu i zatankować ponownie może to pomoże i jeszcze chciałbym przestawić rezerwę gazu np na 5L gazu tylko nie wiem jak to zrobić bo też może być to przyczyną że mam ustawioną rezerwę np na 15L Poniżej przedstawiam jak jest zrobiona instalacja i jakie ustawienia itp proszę o pomoc z góry dziękuję i pozdrawiam Andrzej.
  24. Zobacz jeszcze to https://opel.7zap.com/pl/car/z02/p/1/8-3/
  25. Jeśli w rowku korka uszczelką jest oring to trzeba było pytać tam gdzie mają Łożyska i uszczelniacze. Bo w sklepach motoryzacyjnych to wiesz jak jest. Idziesz z korkiem, pan suwmiarkę bierze do rączki i podaje taki oring jaki ma być. Koszt 3zł od sztuki bo ostatnio kupowałem.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...