Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Wczoraj jeżdziłem na samej benzynie przez jakiś czas i problem zniknął, przynajmniej tak mi się wydawało... Dzisiaj dosłownie podjechałem pod pracę, zatrzymuje się i autko zgasło. Poczekałem może 3-5min auto odpala i chodzi normalnie jakby nic się nie stało. Aczkolwiek wczoraj sprawdziłem bezpieczniki i każdy był lużny tzn nie wciśnięty do końca, więc spróbuje rozwiązanie kolegi i dam znać ale myślę, że to najbardziej prawdopodobne bo innej przyczyny ciężko mi znaleść :/
  3. pytanko odnośnie pracy pierwszej sondy jeśli podczas jazdy parametry sondy stoją w miejscu to znaczy ze uszkodzona ? nie do końca sie na tym znam ale chwilke pojeździłem i na benzynie jest około 170mV jak by zawieszone a na gazie pracuje normalnie
  4. Today
  5. Mam wieczny problem z tym autem tym razem nie wiem co mu jest ? Na op comie 0 bledow. Podczas dynamicznego przyspieszania słyszę jakby coś dmuchało i przerywało ze wzrostem boosta. Autem dmucha jak trzeba. Nie słyszę upuszczania powietrza, wcześniej tak mi się wydaje, że słyszałem z większą intensywnością ale mogę się myslic bo szukam winowajcy. Chce sprawdzić te dwa zaworki ale jak to nie wiem, może ktoś pomoze. Druga sprawa w razie uszkodzonej membrany przy zaworze bocznikowym turbiny - turbina dmuchała by tyle co ma zadane ? Mam turbo td04l-14t Mitsubishi, co powoduje nie sprawny zawór bocznikowym ? https://megawrzuta.pl/download/e547f2c9b38188d255c328c4af51e61c.html
  6. Z przeciwmgielną to nie widziałem jeszcze, ale standardem jest, że pozycyjne przejmują funkcję stopu. Być może jak pozycyjna walnięta, to stop robi za nią.
  7. Ja proponuje tez przedmuchac i psiknac jakims kontaktem styki, ktore sa pod skrzynka bezpiecznikow przy akumulatorze. Mozliwe ze robi sie jakas przerwa i auto gasnie. Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  8. Yesterday
  9. Mam na tyle 7 mm i jest ok. Myśle ze 10 może być już dużo ze względu na to ze otwór w feldze początkowo jest ze stożka
  10. Ja zakładałem do focusa zafiry i do vectry c tarcze od Mikody. Nie mam z nimi żadnego problemu.
  11. Witam czy powie mi ktoś jakiej firmy może być to zawieszenie ? Wyjąłem je ze swojen vc po tym jak kupiłem. Ps może ktoś zainteresowany zakupem ?
  12. witam przywitać się wypada historia znana kupiłem signum..... do rzeczy tryb awaryjny 19dth signum 2004 jazda powyzej 3000 dostaje muła tryb awaryjny 2000 wiecej nie kręci robi sie tak na zimnym,ciepłym nie ważne . czasami podczas wyprzedzania dojdzie do 4500 i bum zmuli sie,wyłaczenie stacyjki i właczenie rozwiązuje problem do następnego przeciągnięcia nic w tym dziwnego gdyby nie fakt ze nie ma błędu żadnego op com pokazuje parametry w normie nie ma sie czego czepiać poprzedni właściciel wywalił dpf zaślepione są klapy silnik podłaczony egr ma blaszke z otworami które wywierciłem dzisiaj w akcie desperacji,zauważyłem ze wywiercenie otworów pogorszyło moment obrotowy z dołu ale zgasła kontrolka chyba wpadnie pełna... ogólnie signum którą kupiłem miała problem ze smrodem spalin kabinie był pęknienty kolektor wymieniłem go z turbiną na używke ta turbina nie jest nowa ale była lepsza jak moja po podmianie słychać gwizd normalnie jak ustami,palcami kolektor przed montażem został planowany objawy są takie same odcinka przy wyprzedzaniu i tryb awaryjny oczywiscie zero błedu/ auto na starej turbinie i nowej z odzysku jest jakby słabsze ale moze to nie jest obiektywne robiłem wymiana rozrządu kpl zaslepienie klap mycie kolektora rozklejenie klejenie nowe uszczelki wymiana oleju 5w40 castrol pasek wielorowkowy czyszczenie przepustnicy olej był zadnych błedów z tego tytułu cały układ interculera czyszczony i płukany czujnik cisnienia w kolektorze czyszczony zawór n75 działa podłaczenie opcoma pokazuje prace kluczowych elementów wartości sa prawidłowe jakieś pomysły?
  13. Panowie i Panie - pytanie za 100 pktów - OpCom podaje mi ciśnienie w układzie klimatyzacji 1500 - 1600kPa - przy tempraturze na zewnątrz 22C - wieczór, auto stoi,obroty jałowe 1.8 XER - może ktoś sprawdzić u siebie ile ma ??
  14. Witam, Pytanko czy ktoś próbował włożyć na tył dystans 10 mm bez kołnierza? Według moich wyliczeń od tarczy do końca kołnierza na piaście jest 17 mm i czy po założeniu dystansu 10 mm zostanie jakieś 7 mm na założenie felgi. Czy te 7 mm wystarczy aby poprawnie ułożyło się koło czy może być problem?
  15. Dzięki tematowi kolejna 2.8t jeździ jak trzeba. Fabrycznie jest wsadzony Pierbug. Uwaga w 2.0 jest inny na mniejszą średnicę przewodów(wg. mechanika). Wymiana trwa 3 minuty i można zrobić to bez narzędzi pod sklepem :) Nr OEM: 12787706 Pierburg: 7.28311.04.0 U mnie było tak: Przy ok 1500-1600obr lekkie poszarpywanie, ale nie zawsze Przy ok 3 tys obrotów i dynamicznym dodaniu gazu auto przyspieszało jakby miało z 30km więcej, ale przy 4 tys obrotów łapało przymulenie. Na trasie przy 4-4,5 tys obrotów auto się zaczynało dławić. Teraz wszystko wróciło do normy.
  16. Witam dalsza walka z klimą,po podaniu napięcia na krótka z przekażnika sprzęgła napięcie dochodzi do cewki,lecz cewka się nie załącza,brak rezystancji pewnie spalona bądż spalony bezpiecznik termiczny.Teraz staram się podać tam napięcie przez normalne załączenie układu w kabinie,chcę wykluczyć awarie sterowania,mam pytanie -czy ktoś wie jakie napięcie musi być na sygnale z czujnika ciśnienia aby załączyć przekaźnik cewki automatycznie?Czujnik 3 pinowy zasilany 5V ,czy ten sygnał to jedyny warunek załączenia sprzegłą? Pozdrawiam i czekam na odpowiedź
  17. Jeśli tak faktycznie jest, to fajna sprawa.
  18. Witam Podpinam się pod temat Dziś wymieniłem pasek osprzętu oraz napinacz sądząc że właśnie to powoduje pisk (jedyna słuszna decyzja jak piszczy). okazało się po wymianie że słychać go okolicy pompy vacum / chłodnicy spalin. Oosobiście zgłupiałem bo pisk był podobny do tego jaki wydaje pasek klinowy w starszych silnikach jak ma słaby naciąg. U mnie ten pisk jest słyszalny z 2 strony (od pompy). słychać go przy dodawaniu gazu (od 1,5-2,5 tyś o/min) a przy wyższych obrotach zanika. Dodatkowo po przejechaniu jakiegoś dystansu pisk też zanika. Zauważyłem też że po ustaniu pisku auto dostaje lekko więcej mocy. Czy ktoś z kolegów doświadczył takich anomalii ? pozdrawiam Marek
  19. Witam. Posiadasz jeszcze kratkę zaślepkę z chromem (halogen) do Signuma polifcie od strony kierowcy ?

    1. Rafalg

      Rafalg

      A nie wiem , sprawdzę jutro dam ci znac

  20. A mnie dzisiaj vectra zaskoczyła ale pozytywnie .Komputer pokazywał spaloną żarówkę stopu,podjechałem tyłem pod witrynę sklepu i widzę że jednak stop jest. W domu dzieciakowi kazałem nacisnąć na pedał no i się pali ale po dokładniejszym przyjrzeniu zauważyłem że to nie stop a przeciwmgielne. Po wymianie żarówki przeciwmgielny przestał się palić a zaczął normalnie stop. Widocznie dla bezpieczeństwa jeśli braknie któregoś stopu to komputer awaryjnie uruchamia żarówkę poniżej czyli przeciwmgielny
  21. Kyb to szajs. Miałem to samo. Zmiana na lesjofors i po problemie
  22. W poprzednim aucie tak miałem ja EGR był brudny , po wyczyszczeniu był spokój na jakiś czas.
  23. Dla pewności bezpiecznik od LPG koło aku wyciągnąć.
  24. To pierwsza rzecz, którą się sprawdza jak jest stukanie Że 2 lata Ci to zajęło, to podziwiam
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...