Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Jak szło kilka sztuk tygodniowo to wyczyściliśmy magazyny.
  3. mam ten sam problem wymiana czujnika nic nie dała, rozwiązałeś swój problem ?
  4. To w pierwszej kolejności do sprawdzenia. Oby nie był uszkodzony, bo to druga ewentualność.
  5. Panowie odświeżę trochę temat, Jestem nowy w temacie, to mój pierwszy opel więc nie specjalnie się na nich znam Mam bardzo podobny problem ze swoją vectrą c 2004r 1.9cdti 150hp Gdy Paliwo schodzi blisko rezerwy (rezerwa jeszcze się nie pali, zasięg pokazuje ok 120-140km) to podczas jazdy gdy wyhamowywuje się np przed światłami, ustąp pierwszeństwa czy stopem i wcisnę sprzęgło to mi zgaśnie. Odpalić mogę od razu i jechać (chociaż raz jak zasięg był ok 60km to już ledwo odpadał i musiałem długo kręcić i nie równo wtedy pracował jakby się zapowietrzał) Odpali ale przy następnym wciśnięciu sprzęgła znów mi gaśnie, Gdy doleję paliwa np 20litrów to jeszcze nie zdarzyło mi się by zgasł chyba, że dojdzie do tego zasięgu tak jak pisałem czasem 100km a ostatnio nawet 140km Czego to może być wina? Auto mam niecały tydzień i póki co obserwuje to zachowanie. Możliwe, że bak jest jakiś wgnieciony i przelewa ropę w inne miejsce i auto gaśnie tak jakby nie miało paliwa? Filtry były wymieniane rok temu, może warto wymienić komplet z filtrem paliwa?
  6. Zakupiłem ostatnio Signuma z 2007r. i teraz doprowadzam wszystko do porządku i szukam jakiegoś sprawdzonego fachowca z kujawsko-pomorskiego (najlepiej okolice Grudziądza, Torunia, Bydgoszczy), który prawidłowo ustawi mi geometrię. Auto jedzie prosto i naprawdę świetnie trzyma się drogi, ale przednie opony są przytarte od wewnątrz, a z tyłu wydaje mi się, że jest zbyt duży negatyw. Być może przód był doprowadzony do porządku, ale chcę wszystko sprawdzić, bo chciałbym zainwestować w nowe opony, a nie chcę na starcie zniszczyć nowych 18', które kosztują niemało... Możecie polecić jakiś ogarnięty warsztat, który się tym zajmie?
  7. Today
  8. https://opel.7zap.com/pl/car/detail/13157742/ Znaczy że coś jest wyrzeźbione, a co to już musisz sam poszukać. Jak wrócę po pracy to ci zrobię fote mojego gniazda.
  9. No więc otrzymałem odpowiedzi ze sklepów i jednak nie ma nikt na stanie, brak możliwości zamówienia u producenta. np iparts: "Z przykrością musimy zakomunikować, że poszukiwana część jest niedostępna. W obecnej chwili nie ma także możliwości złożenia zamówienia bezpośrednio u producenta." Wie ktoś coś ? ""
  10. Witam.Nikt nic nie doradzi?☹😲😲🤔
  11. Co robi to mocowanie w samochodzie z Niemiec?
  12. Chyba sie udalo znalesc przyczyne. Pekla mi sprezyna od pedalu sprzegla. Pedal nie dochodzi teraz do konca i nie wdusza czujnika od tempomatu. Dziekuje wszystkim.
  13. Spoko mogę zrobić, nie ma problemu. Ciepło jest to teraz już w terenie
  14. No aby do 16 😊 pozdro dla wszystkich 😉
  15. Z numerów 13157742 wynika że mocowanie gniazda jest z anglika.
  16. Auto przed chwilą, po nocy z odlaczanym aku. Odpaliło bez problemu jeden raz. Za drugim - te same objawy co wcześniej. Jest sens sprawdzac jeszcze aku? Edit: z kabli odpalił. Za za g**no. Cretux, jak mogę się odwdzięczyć za uswiadomienie, ze aku żelowe to g**no? Edit2: Sprawdziłem sobie logi z opcoma z początku grudnia i wtedy podczas rozruchu, już spadek napięcia był na poziomie 4V (z 12V). Z tego co wiem, spadek nie powinien być większy jak 2V podczas rozruchu a spadek 3V, kwalifikuje akumulator do wymiany. Teza jaką sobie rozkminiłem jest taka: po wjechaniu w mega dużą kałużę, woda dostała się w miejsca w których nigdy nie była, a że w tych miejscach nie wszystko pewnie było super zaizolowane, zrobiło się małe "zwarcie" i żarło aku, po dojechaniu na stację paliw (500m za kałużą) i zgaszeniu samochodu, wyżarło aku do stopnia, który uniemożliwił uruchomienie samochodu. Dzisiaj nagram opcomem jaki mam spadek napięcia na aku podczas rozruchu i wrzucę wykres z teraz i z grudnia. Obstawiam, że szykuje mi się zakup akumulatora... kwasowego Dodatkowo, jest szansa, że CIM nie jest w ogóle uszkodzony.
  17. I oby do 16 Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
  18. Piątek, piąteczek, piątunio 😊 i więcej informacji na dzisiaj nie trzeba 😁
  19. Kiedys fajny spot byl kolo nidzicy tan jeziorko jakies bo czerwiec to juz fajnie by bylo grila zrobic i posiedziec Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
  20. Kiedys fajny spot byl kolo nidzicy tan jeziorko jakies bo czerwiec to juz fajnie by bylo grila zrobic i posiedziec Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
  21. Kiedys fajny spot byl kolo nidzicy tan jeziorko jakies bo czerwiec to juz fajnie by bylo grila zrobic i posiedziec Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
  22. A sprawdzałeś przepustnicę i czujnik? Takie objawy to raczej przeładowanie turbo a nie kolektor.
  23. Czy aga zna twoje plany [emoji14] Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
  24. Większość wskazuje na problem z stacyjką w CIM.
  25. Dzień dobry. Zakładam temat bo mam dziwny kłopot z nowo zakupionym radiem, model jak w tytule. Chodzi o to że, nie ma możliwości podłączenia go tak żeby wyłączal się po wyjeciu kluczyka ale dało by się je ponownie włączyć bez kluczyka. Gdy podlacze żółty do zasilania stałego a czerwony do zasilania po zapłonie to radio działa, ale gdy wyłącze zapłon(zanim wyjme Kluczyk) to radio gaśnie i zapomina ustawienia i nie ma możliwości żeby je włączyć. Zamiana kabelkow żółty z czerwonym nic nie daje. Radio działa poprawnie po zmostkowaniu żółtego kabelka z czerwonym, ale nie reaguje na Kluczyk. Dziwną rzeczą jest także to że, na kostce od auta prąd jest tylko w czerwonym przewodzie, nawet jak przekrece Kluczyk to na żadnym z przewodów oprócz czerwonego nie ma napięcia, musiałem ciągnąć przewód do zapalniczki żeby sprawdzić działanie. Dodam jeszcze że oryginalne radio CD30 działało normalnie, tzn że gdy wyjąłem Kluczyk ze stacyjki (nie od razu po zgaszeniu auta) to radio się wylaczalo, ale można było je włączyć bez kluczyka. Ma ktoś jakieś pomysły jak to ogarnąć żeby chodziło jak w oryginale?
  26. Ja tak samo mam poligon tyle że od 13 do 19 czerwca. 22 czerwca jadę na wesele siostry tak więc dla mnie te terminy odpadają. 9 Czerwca bede pół dnia w Ostródzie. Od 10 rano biegnę półmaraton i około 12 będę kończył. Ewentualnie wtedy po biegu mógłbym do was gdzieś tam dołączyć... A jak nie to ostatecznie na koniec czerwca czyli 30 mam wolny weekend. To tyle jeżeli chodzi o mnie 😊
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...