Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Dzięki za szybką odpowiedź Wysłałem zapytania i ciekawe czy mają na stanie bo absolutnie wszędzie gdzie szukałem widnieje info że brak, stan 0 albo brak u producenta.
  3. Panowie gdzie na obecną chwilę można kupić dwumase od saaba ? (Luk 415 0407 10)
  4. Today
  5. Ciekawy patent na przeciekającą skrzynię biegów 😂 https://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-polskie-drogi/wiadomosci/news-wozil-pod-podwoziem-brytfanne,nId,3005994
  6. Auto po dojechaniu na stację paliw już nie odjechało. Objawy: przekrecenie kluczyka w pozycję zapłonu wygasza radio, więcej nic się nie dzieje. Migająca kontrolka auta z kluczykiem. Centralny z kluczyka przestał działać, radio, szyby, wycieraczki, nawiew, światła działają. Do zrobienia: znalezienie na podmianę modułu CIM i dobrego elektronika w Krakowie. Zrobiono: sczytanie błędów opcomem - zdjęcia w załączniku (kod błędu: B2961-08). Odpięcie ile mu minusowej od aku na 10min nie pomogło. Możliwe przyczyny: duże zawilgocenie (cały czas leje deszcz), przed dojazdem na stację przeprawiłem się przez dużą in głęboka kałużę. Masakra...
  7. Ja mam trochę inny efekt. Kontrolka niskiego poziomu płynu włącza mi się zawsze po rozgrzaniu silnika do 85 stopni, dopóki temperatura jest niższa to nic nie świeci. Płyn w zbiorniczku jest.
  8. I w czym to przeszkadza? Nawet jeśli to przecież nie cały czas pracuje na 100%
  9. Najlepiej to wymienić czujnik na prawidłowy. Jeśli już kombinować to termistor 4.7k powinien dać zbliżone odczyty do rzeczywistych
  10. Rafalg masz 100% racji. Kwestia, że chcę to naprawić, ale samemu nawet nie będę próbował bo się na tym nie znam no i nie mam oprogramowania do żeby poustawiać wszystko. Dlatego szukam kogoś kto by mógł mi to zrobić, albo polecić kogoś w okolicy Poznania kto by się tego podjął.
  11. Ten drugi zapewne.cos rozbierał i po prostu nie.skalibrowal czujnika
  12. W tym przypadku 2002r wiec moze byc yez sterownik silnika do wymiany
  13. Witam Mam problem z vectra po usunięciu pre-katów wywala błąd 1-ch sond lambda i silnik na wolnych zaczyna nie równo chodzić. Zamontowane są emulatory proste na sondy i za katem. Może dodać kątowy emulator?
  14. A słychać pompę paliwa jak przekręcisz na zapłon? Jeżeli Ecu będzie uszkodzone to nie połaczy się z silnikiem( o ile wcześniej się wogóle łączył )
  15. Niestety nikogo tam nie znam, jak masz drugi, to poczytaj na forum znajdziesz opis wymiany, również na YouTube. I później tylko kalibracja i po sprawie. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  16. Jak masz problemu z odpalaniem to bedzie mozliwosc ze z cim.. Bo na wyjetym liczniku normalnie viki pali... Najlepiej op com lub tech..
  17. Dzięki za odpowiedź Warsztaty gdzie byłem miały swoich elektryków...ale efektów brak. a znasz może kogoś w Poznaniu lub okolicach kto by mógł to zrobić?? jakby co mam drugi cały kombajn z modułem i czujnikiem w aucie.
  18. Kolego pierwszy to wymieniacz nie mechanik, a drugi to, prawdopodobnie uszkodził ci cim! Czujnik Sas, to koszt około 250 zł i wymiana max 45 min z obejrzeniem filmu na YouTube. Chodź po tym drugim pseudo mechaniku, to powinien, to sprawdzić ktoś ogarnięty. Szuka kogoś z forum i nawet podjec, bo mniej stresu. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  19. Bo na naprawę CIM nie jedziesz do mechanika tylk do elektryka - elektronika 🙂 Raczej masz SAS - czujnik skrętu do wymiany,chociaż ja na odległość nie potrafię diagnozy ze 100 procentową pewnością postawić.Łatwo sprawdzić w parametrach ABS/ESP w blokach pomiarowych czy czujnik skrętu poprawnie wysyła sygnały.Sama naprawa-wymiana czujnika to czas operacyjny 2-3 godziny z przerwą na piwo 😀
  20. Witam, podepnę się pod temat wymiany uszczelek w chłodnicy oleju, świetny tutorial. Panowie, podpowiedzcie do czego jest ten kanał olejowy pod wkładem filtra i w którym kierunku płynie w nim olej, tj w stronę filtra czy w drugą stronę (nr 1 na zdjęciu) i do czego służy to "coś" oznaczone jako nr 2.
  21. hahaha akurat jechałem autem 😊ale za to już wolne i zaraz wsiadam na rower na mala przejażdżkę 😉
  22. Panowie jak by kogoś interesowało to po odłączeniu czujnika, tempera na wyświetlaczu dochodzi do -38 stopni, gdy użyjemy opornika około 500 omów lub więcej to urośnie nam do 61 stopni, gdy próbujemy użyć opornika 300 omów to wywala F, Lepiej mieć wskazanie 61 na plusie i normalne obroty biegu jałowego, bo przy braku czujnika obroty podchodzą pod 1000 obr/min, zależy od warunków na zewnątrz.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...