Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Jak narazie poki jeszcze nie moge podlaczyc pod komputer odpiołem 3 kable z rozrusznika i wszystko wrociło do normy tzn. wskazówka poziomu paliwa sie podnosi, nie ma zadnego zwarcia, gaśna kontroli abs trakcji wspomagania i gasnie check. Czy nowy elektromagnes moze robic zwarcie? Stary wymienilem niestety bo ułamałem bolec zabardzo dokręciłem kleme na rozruszniku.
  3. Witam, tak jak w temacie ile płacicie za wymianę oleju oraz filtrow, pytałem 3 mechaników jeden zaśpiewał nawet 550zł inni w granicy 350-400zł, są to zwykłe warsztaty u przysłowiowego janusza
  4. Cześć,dwa lata na Lemforderach tył i przód na razie wszystko OK.
  5. Zapisz wszystkie błędy i podaj. Być może Twój problem jest opisany.
  6. Tak zrobie zadzwonie do znajomego zeby podjechal z techem.
  7. Kamoka też słabo wypada, pod gumę dostała się woda co spowodowało korozję przegubu
  8. Dokładnie Wygląda jakby zwarcie coś zrobiło i nie wiem czy już szkód nie narobiło
  9. Podłącz pod komputer i sprawdź błędy, bo tak to wróżenie.
  10. nie za dużo was znowu na forum aż się zielono robi ustalcie sobie jakiś grafik kto kiedy czatuje na niewinnych forumowiczów Popłoch siejecie i się forum puste robi
  11. Witam Panowie wczoraj wymienilem automat/elektromagnes samochód odpalil normalnie od strzała. Obok marketu podczas parkowania nagle brak hamulców, wspomagania zgasła i dzieją sie takie cuda. Na ekranie range F zamiast dystansu do pokononania. Na szczescie scholowalem samochod pod dom. Akumulator jest nowy naładowany. Pojawiła sie ikonka od wspomagania, ikonka od trakcji i migający check. Sprawdzalem dwoma kluczykami 1 scyzoryk 2 oryginalny to samo niestety nie odpala. Posprawdzałem wszystkie kable na rozruszniku są w porządku. Proszę o pomoc. SVID_20200531_110119_1.mp4
  12. Today
  13. Dlatego mamy siebie by dzielić się doświadczeniami powinniśmy mieć temat polecanych i nie polecanych warsztatów u nas A co do lamp Valeo to nie wiem jak polift być może tak jak w vb nie są złe ale np. vc przed lift to tragedia pełno tematów o nich niestety cena z jakością idzie w parze sam się przekonałem dlatego jestem zwolennikiem naprawy oryginalnych niż kupno China tandeta
  14. Kolega Ost32v6 mówi że klapki powinny się otwierać na postoju. Przydałoby się żeby ktoś jeszcze sprawdził jak jest u niego. Jutro też zmierzę czy do zaworu dochodzi prąd ale się nie otwiera czy jednak nie pojawia się napięcie
  15. Może coś z głowica i nie ma kompresji na zimnym
  16. Swego czasu miałem w swojej viki srebrną soczewkę i już słabo świeciły,oddałem do renowacji do firmy która się tym profesjonalnie zajmuje(notabene niedaleko Nas). Lampy wróciły pięknie zrobione jak nowe,niestety jedna zaczęła parować,a trochę lepiej jak po użytkowana znów matowieć.Ostatecznie podjąłem decyzję o zakupie nowych Valeo z ciemnym środkiem.Zero problemów.Pozdrawiam.
  17. Niekoniecznie zatkany. Może być uszkodzony
  18. W z20net wystarczy skasowanie błędów. Wtedy zerują się korekty. Poza tym jeśli jeździłeś na samym pb to korekty powinny wrócić na swoje miejsce. Jeśli problem nie ustąpił to nie jest to wina LPG. Może przepływka oszukuje?
  19. Jak najbardziej polecam samemu klejenie 1.lampy poliftoftowe mają twardy klej więc zmiana kleju na miękki ma sens na przyszłość 2.przyokazji wyczyścisz soczewkę i lampę od środka A czy będzie szczelne zależy od ciebie jak zrobisz porządnie to lepsze niż fabryka
  20. Witam. Oddam w dobre ręce interfejs - mi jest już niepotrzebny.
  21. Dobrze kombinujesz.Parę kabli poprzekładać kilka dołożyć dobre piwo godz.max dwie i temat masz ogarnięty. Wiesz co ,TID jakoś się aktywowało czy coś.Nie wiem czy było to w każdym TID czy tych wybranych.Mnie to nie interesowało wolałem dać MID. W obecnej vb jest fabrycznie w dieslu dokładałem mid + kpl. instalacji .Jest z tym trochę roboty zwłaszcza jak masz nie oryginalny hak.Wymiana zbiorniczka cieczy chłodzącej to pikuś-trochę więcej roboty jest z podmianą zbiornika od spryskiwaczy.Czujnik poziomu oleju u mnie w dieslu był fabrycznie a inst.nie było.Ale ten czujnik to lubi przekłamać bo jak na bagnecie miałem poniżej 3/4 wskaźnika i zaparkowałem na górce to wywalało błąd.
  22. Witam,czy to wszystko po tych zabiegach będzie szczelne i nie będzie parować?. Chyba osobiście szukałbym czegoś na podmianę,szkoda bo widać,że był w ładnym stanie.Pozdrawiam.
  23. Mi nie chodzi o to ze 1.9 to zły silnik tylko o obecny stan tego co jest pod maska policz silnik turbo i DM= spore koszta porównywalne ze swapem
  24. Co do klosza to po prostu kup zwykla lampe z ladnym kloszem i masz na podmianke.Co do srodka to musisz polowac na AL.Moze masz reszte peknietej czesci to uda sie posklejac.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...