Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Gdzieś pewnie robi się zwarcie na przewodach. Przepala się raptem w czasie jazdy czy w momencie włączenia świateł lub innego urządzenia ?
  3. Jak będzie jeb jeb jeb to wtedy można zmieniać A teraz jeździć obserwować
  4. Witam ponownie, mam niemiły problem Otóż w okresie 3 tygodni już 3-4 razy spalił mi się bezpiecznik prawych świateł pozycyjnych. Jest możliwość samemu zidentyfikowania przyczyny tego czy koniecznie zostaje elektryk
  5. Dlaczego wy tak kombinujecie? Przecież są oryginalne miejsca mocowania tego słownika. Wysłane z mojego HTC U12+ przy użyciu Tapatalka
  6. U mnie też miałem taki problem. Na jednym wtrysku wina leżała po stronie wtyczki na drugim kabel był złamany. Rozpruj wiązkę i przejrzyj kable. Wysłane z mojego HTC U12+ przy użyciu Tapatalka
  7. Today
  8. Sprężarka klimy była zmieniana na "nową" używaną, obstawiam sprzęgiełko klimy
  9. I jak tam? Udało się rozwiązać problem? Ja miałem sporo problemów, bo występowały dokładnie te same objawy i postanowiłem kupić tani zamiennik termostatu. Po wymianie problem nie ustał. Objawy dalej były te same więc kupiłem nieco lepszy, dokładnie taki https://www.iparts.pl/czesc/termostat-ukladu-chlodzenia-magneti-marelli-352317000910,0-95-352317000910-1546432.html i tym razem się udało. Ogólnie jestem ciekaw czy miałeś ten sam problem i doradzam żeby nie kupować najtańszych części do samochodu :)
  10. nie masz XJ2, czyli masz zwykłe zawieszenie, mozliwe że przed wymianą miałeś sportowe obniżone tak jak piszesz 306mm w przypadku tego motoru i tak możesz spokojnie takie wrzucić np.KYB RH3526 (305mm) + RX6765 (286mm)
  11. Masz standardowe zawieszenie. 306 mm to do GTS. Poczytaj w temacie
  12. Podpowiedz jak to zrobiłeś Wysłane z mojego SM-T310 przy użyciu Tapatalka
  13. Yesterday
  14. A czy ta rurka różni się w wersji europejskiej i angielskiej? Czy rurka z anglika będzie pasować?
  15. Rozszyfruje mi ktoś po vinie jakie powinny być sprężyny przód i tył? vin : W0L0ZCF3541144492 było fajnie w miarę nisko a po wymianie przodu jest straszna koza, jest opcja ze siedziały u mnie 306mm? a są np założone 345 lub 365? i czy mogę założyć 306mm ? i jakie dać na tył? żeby to w miarę grało kombi 1.8 122 2004
  16. Rozszyfruje mi ktoś po vinie jakie powinny być sprężyny przód i tył? vin : W0L0ZCF3541144492 było fajnie w miarę nisko a po wymianie przodu jest straszna koza, jest opcja ze siedziały u mnie 306mm? i czy mogę je założyć? i jakie dać na tył? kombi 1.8 122 2004
  17. A gdzie moge szukac tego 1litra oleju ktorego mi ubylo?😜
  18. No nie do końca. Zawsze coś tam wskazuje. I najpierw bym zamienił wtryski miejscami. Ale ja większość robię sam . Ostatnio jednak z braku czasu oddałem wtryski na sprawdzenie nie bawiąc się w testy.
  19. Oki ale przypomnij mi się w piątek wieczorem.
  20. tak zrobie dam znać. Wychodzi na to że korekty, proba przelewowa o kant ..:)
  21. Sprawdzenie wtrysków to ok50pln za sztukę.
  22. nie sadze zeby bylo to przyczyna,ale zlece.
  23. Kolego cisnienie czego dokładnie,? podjade do warsztatu i poprosże zeby zrobili pozniej umowie sie na wyjecie i juz
  24. Wyjąć wszystkie i sprawdzić. Próba przelewowa i korekty to nie wszystko. Jakbyśmy mieli ciśnienie to jeszcze coś może by wywróżył .
  25. ok teraz wiem sorry zakreciłe sie 1-3-4-2 kolejnosc zaplonu i pracy wtrysków
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...