Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Poduszki wymienione olej w skrzyni też wymieniłem i nic to nie pomogło .
  3. Wiem że w sumie banalne podejście ale często problem z ESP wiąże się z czymś co możemy sprawdzić w domu. Np czasem poluzowany akumulator już powoduje błąd ESP. Sprawdź sobie stronkę https://blogmobility.pl/awaria-systemu-esp-w-samochodzie/
  4. Moim zdaniem coś jest nie tak z odczytem. Nie ma opcji żeby korekta długoterminowa tak skakała
  5. Macie rację panowie. Posprawdzałem wszystkie warianty i nie ma halogenów. Jednak z nimi jeździłem więc musiał to być moduł. Przepraszam za zamieszanie.
  6. Witam jestem nowy na forum i szukam pomocy mój przypadek wygląda następująco. Jestem właścicielem Opla Signum benzyna 1.8 140 koni po lifcie rok 2007 przejechane 180000 i potwierdzone nie mam instalacji gazowej Posiadam to auto już 2 lata przyszła wymiana sprzęgła więc mechanik doradził mi że przy wymianie sprzęgła warto wymienić uszczelniacz wału korbowego ponieważ jest do niego utrudniony dostęp gdyby coś działo się w przyszłości. Od tego zaczęły się problemy po przejechaniu około 3000 km na liczniku zapaliła się kontrolka auto z kluczykiem błąd który zgłaszał komputer to czujnik wału korbowego. Po zdemontowaniu czujnika okazało się że ociera się on o pierścień uszczelniacza co skutkowało tym że go wycierało. Nie był to oryginalny uszczelniacz więc mechanik zdemontował skrzynię jeszcze raz i założył oryginalny uszczelniacz i oryginalny czujnik położenia wału. Po przejechaniu kolejnych 2500 km uszczelniacz się rozszczelnił spod auta zaczął kapać olej na liczniku zapaliła się kontrolka auta z kluczykiem i ten sam błąd czujnik położenia wału korbowego. Na chwilę obecną auto jest już miesiąc u mechanika i stwierdza że częstą przypadłością tych silników jest przesuwający się wał korbowy co skutkuje wypychaniem uszczelniacza z miejsca w którym powinien się znajdować. Dodam że przed wymianą sprzęgła wszystko było w porządku sprzęgło wymieniłem na dokładnie takie jakie było zdemontowane Luk i sachs. W pierwszym i drugim przypadku uszczelniacz topił się na wale był kruchy i wyglądał jakby pracował w olbrzymiej temperaturze.Tu pojawia się moje pytanie czy ktoś miał taki przypadek i oczywiście jak to się skończyło czy coś takiego jest w ogóle możliwe? Nie znam się na tym i bardzo proszę o pomoc z góry dziękuję i pozdrawiam.
  7. przepustnicę sie wyprogramowuje, a nie drutuje p0638. Może być problem z czujnikiem wału w pompie wtryskowej p340. Jednak jeśli przepustnica sławi silnik to mogą być błędy oba na raz
  8. Today
  9. Cretux masz rację dziś kombinowałem i udało się Tak więc ikonki pojawiają się w miejscu prędkości wentylatora w sytuacji kiedy jest wyłączona auto cyrkulacja i włączony klawisz auto na panelu. :). Jeśli do tego jest wyłączona klima to pojawi się Eco
  10. Czyli coś jest nie halo? Co mogę z tym zrobić? Strojenie afr u kogoś zrobić?
  11. Odkopię trochę temat. Moja skrzynia dokonała żywota - numer skrzyni to: A33722F17C374. Kupiłem tą skrzynię bo zależało mi na deklu a cena była całe 200 zł. https://allegro.pl/oferta/skrzynia-biegow-f17-c374-opel-astra-2-ii-g-1-8-16v-8212881303 Numer tej skrzyni to: AO9293F17C374. Póki co przekręciłem tylko do swojej dekiel (auto potrzebne cały czas) bo pękł i olej został na drodze ale są luzy i było mnóstwo opiłków a satelity wyglądają kiepsko i są poszczerbione. Czy da się ją założyć bez problemu jedynie wymieniając wybierak ze starej skrzyni ?? Po odkręceniu mechanizm różnicowy wygląda o niebo lepiej niż u mnie.
  12. Hej WiM Mówiłem, że pogoda będzie załatwiona Miłej zabawy. Mam nadzieję, że EB tak się bawi w Rydzewie
  13. Wzajemne pozdrowienia z Gór Stołowych dla ,,Tacowski"  :)

     

  14. Zacznij od wymiany przewodów, bo te to szrot. Np https://allegro.pl/oferta/opel-przewody-ham-komplet-vectra-c-od-2002-18113-7-8002955213
  15. To wszystko co potrzebuje żeby dobrać właściwą? F17cr występowały chyba w kilku wariantach czy się mylę? https://www.skrzynie.com.pl/skrzynie-biegow-opel-typ-f17.html z tego artykułu wnioskuje
  16. W CID nie jest podobnie jak w GID, że przy auto cyrkulacji nie ma ikonek kierunku nawiewu ?
  17. Witam wszystkich i proszę o pomoc...otóż jest taki problem z silnikiem odpali na strzał i po przejechaniu kilku kilometrów silnik dławi sie i gaśnie ,problem z uruchomieniem lub nie odpala wcale. Nstępnego dnia rano wszystko od początku. Auto Opel Vectra C 2.0DTI 2004r. Silnik wysokoprezny (Y20DTH - PSG 16) .Komputer wyrzucił dwa błędy : P0638 - Nastawnik przepustnicy - Staly P0340 - Nieprawidłowy sygnał z czujnik walka rozrządu - nieciągły Od czego zacząć i gdzie ewentualnie znajdują sie w/w elementy ?
  18. Czyli bezpieczniej kupić zestaw (radio + wyświetlacz). Co do zmiany ustawiania indeksu, SAC i ECC trzeba to zmieniać w każdym radiu, które wsadzę do mojego auta? I rozumiem, że mogę śmiało montować zarówno operę jak i CD70/DVD90 - nie muszę dorabiać żadnych kabli, bo taka informacja też mi na forum mignęła, że niektórzy musieli. Podsumowując - moim zadaniem przy zmianie radia będzie operacja z indeksami, ewentualną zmianą ramki i to wszystko? I czy nie mając u siebie AUX-a też trzeba go aktywować w komputerze? W Peugeocie musiałem dokonać aktywacji zmieniarki. Przepraszam za taką ilość pytań ale po lekturze tych wszystkich tematów o zmianie wszystko się już miesza
  19. Ale ze amorek wyszedł to poduszka pękła lub zngmila np w Zafirach jest to norma bo woda stoi w poduszce a splywa ona z podszybia w owej zafirze
  20. Pomyśl logicznie, co ma płyn wspólnego do okresowo wyłączającego się wspomagania ?
  21. Witam, muszę naprawić wyciek z przewodu hamulcowego, nie wiem jak się do tego zabrać i co kupić żeby naprawić. Proszę o pomoc, załączam zdjęcia
  22. Instalacja jest ta sama, ale czymś te wentylatory muszą być zasilane, dasz +12V i zaczną chłodzić. Przyciski fotela nie są podświetlane.
  23. Dziwne bo korekta długoterminowa powinna wyglądać tak: https://images.app.goo.gl/sXkcwFk5gWZekHy66
  24. Wtryski też można sprawdzić w ten sposób. Możesz też po zakończeniu jazdy odkręcić wąż idący do wtrysków tak żeby zleciał cały gaz. Jeśli po tym problem ustąpi to wina wtrysków, ale najpierw sprawdź reduktor
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...