Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Ale to nie sieciówka tylko Janusz Performance Garage
  3. Byle jaki warsztat, np norauto, czy jakakolwiek sieciowa nie weźmie za wymianę oleju i filtra więcej jak 50zl. Oczywiście silnikowego. Filtr powietrza, kabinowy sam sobie wymienisz, bez brudzenia. Filtr paliwa mozna olac, chyba że są jakieś objawy. Sent from my SM-G970F using Tapatalk
  4. Popieram słowa kolegi @cichy117 Miałem podobny problem w Viki z22se rano szarpał jak złapał temperatury problem znikał. Winna była przepływka. Termo element podawał bzdury do silnika tylko w konkretnym przedziale temperatury zasysanej z zewnątrz. Wymiana przeolywki uleczyła auto. A pod młotek poszły obie sondy, zapachany kat itp nawet cewka za 1500zl bolało ale nic nie pomogło. Tak że to że przepływka nie wali błędami nie znaczy że jest ok. Drogi powód przepustnica, jest żadsza ale występuje. Propozycja dla Ciebie kolego @KuCharro . odpal rano silnik i powahluj pedałem przyspieszenia tak max do 2.5 3tys rpm i zerknij czy jak odpuścisz wyrówna się i będzie pracował normalnie. Zaznaczam że będzie to chwila bo jeśli jest trafiona to zacznie drgać, jeśli nie jest trafiona to obstawiam że od razu problem wróci. Trudny temat lecz do rozwiązania. PS. Przepływka tylko nowa i tylko ori. Zamienniki to strata kasy.
  5. Może jest totalnym laikiem,dlatego staram się zrozumieć.
  6. chłopie bańka półsyntetyka i filtry zmieścisz się w 100 i sam sobie wymienisz - od czegoś trzeba zacząć
  7. Dlatego podziwiam ludzi a jednoczesnie zastanawiam sie czy to lenistwo , zeby majac auto nie mozna zrobic podstawowych rzeczy samemu tylko placic chore kwoty za takie rzeczy ,
  8. Olej i 4 filtry, to raczej bliżej 200. Ale i tak nieźle się cenią.
  9. Nawet z gratami to i tak od hu.... , ile te graty 100zl ?
  10. 500zl to ja placilem za rozrzad w VC V6 z olejem filtrami i plynem chlodniczym mowie o robociznie . Ale olej w VB za 500?
  11. Jeśli sama robocizna, to taniej VB wymieniać
  12. Jak już pytasz, to sprecyzuj. Twoje graty czy mechaników.
  13. Jak narazie poki jeszcze nie moge podlaczyc pod komputer odpiołem 3 kable z rozrusznika i wszystko wrociło do normy tzn. wskazówka poziomu paliwa sie podnosi, nie ma zadnego zwarcia, gaśna kontroli abs trakcji wspomagania i gasnie check. Czy nowy elektromagnes moze robic zwarcie? Stary wymienilem niestety bo ułamałem bolec zabardzo dokręciłem kleme na rozruszniku.
  14. Witam, tak jak w temacie ile płacicie za wymianę oleju oraz filtrow, pytałem 3 mechaników jeden zaśpiewał nawet 550zł inni w granicy 350-400zł, są to zwykłe warsztaty u przysłowiowego janusza
  15. Cześć,dwa lata na Lemforderach tył i przód na razie wszystko OK.
  16. Today
  17. Zapisz wszystkie błędy i podaj. Być może Twój problem jest opisany.
  18. Tak zrobie zadzwonie do znajomego zeby podjechal z techem.
  19. Kamoka też słabo wypada, pod gumę dostała się woda co spowodowało korozję przegubu
  20. Dokładnie Wygląda jakby zwarcie coś zrobiło i nie wiem czy już szkód nie narobiło
  21. Podłącz pod komputer i sprawdź błędy, bo tak to wróżenie.
  22. nie za dużo was znowu na forum aż się zielono robi ustalcie sobie jakiś grafik kto kiedy czatuje na niewinnych forumowiczów Popłoch siejecie i się forum puste robi
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...