Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Dzięki tematowi kolejna 2.8t jeździ jak trzeba. Fabrycznie jest wsadzony Pierbug. Uwaga w 2.0 jest inny na mniejszą średnicę przewodów(wg. mechanika). Nr OEM: 12787706 Pierburg: 7.28311.04.0 U mnie było tak: Przy ok 1500-1600obr lekkie poszarpywanie, ale nie zawsze Przy ok 3 tys obrotów i dynamicznym dodaniu gazu auto przyspieszało jakby miało z 30km więcej, ale przy 4 tys obrotów łapało przymulenie. Na trasie przy 4-4,5 tys obrotów auto się zaczynało dławić. Teraz wszystko wróciło do normy.
  3. Witam dalsza walka z klimą,po podaniu napięcia na krótka z przekażnika sprzęgła napięcie dochodzi do cewki,lecz cewka się nie załącza,brak rezystancji pewnie spalona bądż spalony bezpiecznik termiczny.Teraz staram się podać tam napięcie przez normalne załączenie układu w kabinie,chcę wykluczyć awarie sterowania,mam pytanie -czy ktoś wie jakie napięcie musi być na sygnale z czujnika ciśnienia aby załączyć przekaźnik cewki automatycznie?Czujnik 3 pinowy zasilany 5V ,czy ten sygnał to jedyny warunek załączenia sprzegłą? Pozdrawiam i czekam na odpowiedź
  4. Jeśli tak faktycznie jest, to fajna sprawa.
  5. Today
  6. Witam Podpinam się pod temat Dziś wymieniłem pasek osprzętu oraz napinacz sądząc że właśnie to powoduje pisk (jedyna słuszna decyzja jak piszczy). okazało się po wymianie że słychać go okolicy pompy vacum / chłodnicy spalin. Oosobiście zgłupiałem bo pisk był podobny do tego jaki wydaje pasek klinowy w starszych silnikach jak ma słaby naciąg. U mnie ten pisk jest słyszalny z 2 strony (od pompy). słychać go przy dodawaniu gazu (od 1,5-2,5 tyś o/min) a przy wyższych obrotach zanika. Dodatkowo po przejechaniu jakiegoś dystansu pisk też zanika. Zauważyłem też że po ustaniu pisku auto dostaje lekko więcej mocy. Czy ktoś z kolegów doświadczył takich anomalii ? pozdrawiam Marek
  7. Witam. Posiadasz jeszcze kratkę zaślepkę z chromem (halogen) do Signuma polifcie od strony kierowcy ?

  8. A mnie dzisiaj vectra zaskoczyła ale pozytywnie .Komputer pokazywał spaloną żarówkę stopu,podjechałem tyłem pod witrynę sklepu i widzę że jednak stop jest. W domu dzieciakowi kazałem nacisnąć na pedał no i się pali ale po dokładniejszym przyjrzeniu zauważyłem że to nie stop a przeciwmgielne. Po wymianie żarówki przeciwmgielny przestał się palić a zaczął normalnie stop. Widocznie dla bezpieczeństwa jeśli braknie któregoś stopu to komputer awaryjnie uruchamia żarówkę poniżej czyli przeciwmgielny
  9. Kyb to szajs. Miałem to samo. Zmiana na lesjofors i po problemie
  10. W poprzednim aucie tak miałem ja EGR był brudny , po wyczyszczeniu był spokój na jakiś czas.
  11. Dla pewności bezpiecznik od LPG koło aku wyciągnąć.
  12. To pierwsza rzecz, którą się sprawdza jak jest stukanie Że 2 lata Ci to zajęło, to podziwiam
  13. Jechałeś na LPG czy jeszcze nie przełączyło na gaz? najlepiej będzie tak jak pisze przedmówca. Na razie odłącz LPG (przyciskiem na kontrolce poziomu LPG) i polataj zobacz co się będzie działo. Błędy jakieś się pokazały?
  14. Najprościej sprawdzisz jak przełączysz ma samo BP i wtedy zobacz jak się zachowa. Jeśli będzie ok tzn ze coś z Lpg może być.
  15. Odgrzwam kotleta być może pomogę komuś. Przez 2 Lata borykalem się z stukaniem z tyłu. W końcu wymieniłem wszystko z tyłu i co ? Dalej dźwięki na drobnych nierównosciach.Szukanie dalej po zainwestowaniu kasy. Powodem stukania były klocki hamulcowe.Źle założone i z jednej strony były luźne. Klocki wymieniłem co w tej historii jest dobre to to że poprzedni właściciel stare klocki musiał mieć tak samo źle założone. Teraz nastąpiła cisza:)
  16. Witam wszystkich. Mam taki problem ze swoją Vectrą 3.2(z32se). Ostatnio kilkakrotnie samochód zgasł podczas powolnego dojechania do świateł i nie wiem jaka może być tego przyczyna. Problem się pojawił od czasu jak mechanik naprawiał pompę wspomagania tzn wymiana ale wątpię, żeby coś było z tym związane. Samochód po kilku próbach/chwilki przerwy normalnie odpala i jedzie dalej jakby nic się nie stało. Dodam też, że samochód posiada instalację gazową czy to może być też przyczyną?
  17. Dzięki wielkie, mam nadzieję, że to wystarczy na sprawdzenie przewodów. Pozdro
  18. Ja uporałem się z problemem szkoda że tylko tak późno. A więc główną przyczyną ściągania w prawo były słynne sprężyny kayba flex. Zalozone sachs i wszystko ok. Nawet zbieżność przestała uciekać i kierownice można było idelanie ustawić.
  19. Powitać kolejnego Rekruta 👍
  20. Proszę Z22YH_swiatla_kombi.pdf
  21. Witam panowie, jakiś czas temu kupiłem Vectrę C w kombiku, pojazd posiada lampy Bi-xenonowe. Niestety przy zakupie nie zauważyłem, że prawa lampa mi się nie poziomuje - świeci się cały czas w jednej pozycji niezależnie od kąta nachylenia pojazdu i od skrętu kół. Wczoraj rozebrałem lampę i okazało się, że silniki z poziomowania i skrętu soczewki są poodpinane - ktoś już przy tym grzebał, nie poradził sobie z problemem i zrobił to chałupniczo - pewnie pod sprzedaż... Podłączyłem silniczki, aby sprawdzić czemu zostały odpięte i wtedy okazało się co się dzieje. Soczewka z prawego reflektora żyje swoim własnym życiem, skręca sobie w lewo, prawo, góra, dół....najczęściej skręca maksymalnie w prawo i do góry i tak już pozostaje. Dziwne jest to, że ta soczewka ruszała się nawet gdy przełącznik świateł był w pozycji 0 - co mnie trochę zdziwiło, o myślałem, że poziomowanie działa dopiero gdy się światła załączy. Przekładałem przetwornice pomiędzy lampami, ale to nic nie dało - domyślam się, że przetwornice odpowiadają wyłącznie za przetworzenie napięcia z 12V na 20kV i nic poza tym, chyba nie biorą one roli w poziomowaniu reflektorów - jeżeli się mylę to mnie poprawcie. Nie wiem teraz co może być tego przyczyną, czy jest problem ze sterownikiem świateł AFL, czy gdzieś jakiś kabelek się zerwał, czy jeszcze coś innego. Dlatego bardzo bym prosił o przesłanie schematów elektrycznych z lamp przednich do Bi-xenonów dla Vectry C, 2005 rok, kombi, silnik 2,2 Direct 155 KM. Im bardziej szczegółowe schematy dostanę tym lepiej. Najlepiej od skrzynki bezpieczników bądź od przełącznika świateł, po połączenia pomiędzy lampami, najlepiej jeszcze opis pinów we wtyczce wchodzących do lampy i kolorów przewodów - chciał bym pomierzyć przewody tylko muszę wiedzieć gdzie one z lampy idą (podejrzewam że idą na lewą lampę bo tam jest sterownik, ale 100% pewności nie mam). Sorry za tak długi post, ale wolałem opisać wszystko szczegółowo PS. zapomniałem jeszcze dodać, że po podpięciu pod kompa wywala mi dwa błędy: B3440 - <Nieznany kod błędu> (04) - Nie występuje U1113 - Brak komunikacji z modułem prawego światła sterowanego (00) - Nie występuje Pozdrawiam Grzegorz
  22. Opcomem możesz podejrzeć jaki błąd tam jest zamrożony, zakładka read freze 😉 czy jakoś tak...
  23. Opcomem to załatwię?
  24. Raczej nie podejdzie, bo inne nr GM chociaż częstotliwość ta sama. Ale głowy nie dam.
  25. Masz zamrozoną ramkę i stąd błąd przy odpaleniu, ja tak miałem, błędu nie było a na zegarkach wyświetliło. Przy odczycie zamrożonej ramki wyskoczy Ci co jest...
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...