Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Witam wyskoczył mi błąd B3901 - Otrzymano nieprawidłowy identyfikator środowiska wie ktoś od czego on jest?
  3. Tak się rozglądam za sprzęgłem skoro nie ma od saaba to czy taki zestaw będzie ok? https://allegro.pl/oferta/kolo-dwumasowe-sprze-komplet-opel-vectra-c-1-9cdti-7315094583?utm_source=facebook&utm_medium=app_share&utm_campaign=AndroidShowitemShare
  4. Z Eurowizji prosto do Giżycka 😎 Na żywo jeszcze lepsze niż z płyty 🙂 I weekend uważam za rozpoczęty 🙂
  5. Tak zrobiłem wykręciłem dysze i ogarnąłem przy okazji przewody jeszcze tylko kupię jutro opaski i założę i myślę że będzie git. A oto wyniki bez dysz nie wiem zrobić auto kalibracje mapy czy wystroić tą no czy podnieść ciśnienie robocze?
  6. Witam. Poruszam temat mojej Vectry C 1.9 cdti 150 automat bo nigdzie nie mogę znaleźć podobnego przypadku. Wytłumaczę to na przykładzie: Jadę w trasie na zapiętym tempomacie( lub bez) np.140 km/h i nagle pyk... tempomat się wyłącza, samochód jakby miał o połowę koni mniej (słabo reaguje na pedał gazu) i tempomat nie chce się załączyć z powrotem. Po przejechaniu 3-5km po tym incydencie, samochód zaczyna zwalniać, nie mogę utrzymać stałej prędkości co zmusza mnie do zjazdu na pobocze. Gdy stoję w miejscu na biegu neutralnym podczas wciskania gazu do dechy obrotomierz zatrzymuje się na 2000 i nie chce iść dalej. Gasze samochód odpalam z powrotem i opisane objawy mijają, jakby nigdy nic mogę jechać dalej. Wcześniej zdarzało się że tempomat się rozłączał, ale mogłem go bez problemu zapiąć z powrotem. Później tak jak w przykładzie odcięcie mocy na trasie a teraz to jak jej się zachce... potrafi odciąć np. podczas ruszania ze świateł. Na kokpicie żadna kontrolka się nie świeci, po podpięciu pod komputer nie ma żadnego błędu. Porobiłem takie rzeczy jak: -regeneracja turbo -wymiana EGR -uszczelnienie dolotu i podciśnień - wymiana olejów silnik i skrzynia Pod maską podobno wszystko jest OK a problem nadal występuje i zaczyna mnie strasznie irytować 😜 Nie zauważyłem żadnej regularności występowania tego objawu, nieraz straci moc raz na 1000km a nieraz 3 razy na 100km. Spotkał się ktoś z czymś podobnym? Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam
  7. Today
  8. Może być i 30 czerwca. Pogoda powinna być odpowiednią. Jeśli chodzi o jeziora mam 6 pod nosem 😉 do wyboru i koloru także z tym nie ma problemu . A i sport na wodzie się znajdzie . Jest wyciąg narciarski jak ktoś ma ochotę polatać na nartach na wodzie . No chyba ze wolicie za motorówka tez da się ogarnąć. Narty ewentualnie kolo. W planach jest zakup banana jeszcze 😆 można też spacerowo po jeziorze popływać statkiem jak ktoś lubi się lenic 😂 kajaki rowery co kto woli wszystko w promieniu ok 0,5km . No grill i Kielbacha to nie problem😉.Komary gratis 😅 także gdyby co dajcie znać. Proponował bym sobie cały dzień ewentualnie zarezerwować. Choć i tak raczej będzie za malo .
  9. Na wejściu oryginalnej kostki (niebieskiej) w ISO zamień kable żółty z czerownym na miejsca (piny) bo zrozumiałem że bawiłes się tylko w przepinanie w samej przejsciowce ISO a kabel zasilający z auta stałe 12V musi podawać w ISO na żółty a podaje na czerwony.
  10. P0136 wskazuje na drugą sondę albo ECU. Ale...
  11. Witam mam problem polegający na tym że po zatrzymaniu auta obroty zaczynają skakać i czasem aż gaśnie . Do póki nie zatrzymam się do 0 wszystko jest ok , nawet jeżeli mam auto na "luzie" ale się toczy , dopiero po zatrzymaniu pojawia się ww problem . Kod błędu 0136 zarówno wypikany jak i na komputerze, silnik z 18xe pb , sonda została wymieniona na nową Boscha ale problem nie ustąpił , co ciekawe na załączonej klimatyzacji obroty nawet po zatrzymaniu nie skaczą .Co do błędów świeci się tylko check engine po prawej stronie na "monitorku" nic nie wyskakuje Jeżeli ktoś posiada schemat elektryczny silnika lub miał ww problem i udało mu się go rozwiązać to byłbym wdzięczny za pomoc .
  12. Właśnie pojeździłem na pb i jest okej. Korekt nie miałem okazji jeszcze podpatrzeć.
  13. Jeśli jest ok to nic nie trzeba robić. Dobrze byłoby dla pewności pojeździć na pb, zobaczyć jakie są korekty paliwowe, potem pojeździć na gazie i porównać
  14. Ja bym spróbował bez dysz i miał nadzieję że to wystarczy. Inna sprawa że gazownik nie powinien ich zakładać. Masz gwarancję to idź się z nim kłócić żeby zrobił jak należy
  15. Napisz coś więcej, czyli było uszkodzone gniazdo i ktoś wymienił na uzywke z anglika?
  16. Masz tak samo jak ja. Złamane mocowanie gniazda
  17. Witam serdecznie Nie chciałem tworzyć dwóch tematów wiec postanowiłem zapytać się w jednym. Od razu mówię ze poradnik Miłego odnośnie regulacji już widziałem i nijak ma się do mojej skrzyni. Miałem luz na jabłku które okleiłem taśma teflonowa. Siedzi już jak należy. Pozostał luz na biegach. Kiedy mam jakikolwiek wrzucony to gałka o tak luźno chodzi o ponad centymetr w górę i w dół oraz muszę mocno docisnąć w lewo jeśli chce wrzucić wsteczny lub 1 czy 2 bieg. Nie mam pojęcia w jaki sposób to wyregulować. Dołączam zdjęcia. W jaki sposób zablokować od strony silnika i która śruba służy do regulacji? Skrzynia to F13CR. Pytanie nr 2. Wymieniałem gałkę z mieszkami. W jaki sposób gałka jest przytwierdzona do pręta? Na wcisk nie daje rady bo jest ta cholerna sprężyna i zaraz wylatuje. Czy były one klejone? Prosze o pomoc bo ciężko się już tak jeździ 🙂 pozdrawiam
  18. Przepływomierz wymieniony i choróbsko przeszło. Zero parskania po zimnym rozruchu, zero checka, istny szwajcarski zegarek Dzięki cichy117 za naprowadzenie na właściwy trop w innym temacie, na innym forum również. Powiedz mi jeszcze, proszę, że pomimo tego że jest okej na Pb i na LPG należy mu się zrobić korektę? Czy wystarczyło przejechać kilkadziesiąt kilometrów na benzynie?
  19. Witam proszę o pomoc bo już mam zamiar wymienić silnik. Mianowicie zaczęło się od wydmuchania górnego korka z chłodnicy podczas jazdy i wywalenia całej wody, myślałem że może był poluzowany nie mogłem znaleźć jak on wygląda i dziś odkręciłem ten dolny i zauważyłem że pasuje więc kupiłem 2 taki sam założyłem obydwa zalalem odpaliłem zaczekalem aż otworzy się obieg zgasiłem i dolalem. Ale gdy pojechałem na jazdę próbną predkosc 120km/h temperatura wzrosła do 97stopni za moment szybko spadła i wyskoczyła kontrolka o braku płynu stanolem odczekalem aż troszkę ostygnie i przy odkręcaniu słychać było syczenie, odkręciłem pomału uzupełniłem ale gdy zacząłem jechać usłyszałem pisk stanolem nie gasząc silnika otworzyłem maskę i piszczało z zbiorniczka z tej rurki przelewowej i od tamtej pory góra co30 km muszę dolewać z 1,5 l wody a przy jeździe ciągle tam piszczy jak by ciśnienie. Gdy samochód jest zimny rano doleje korek zakręcę odpalę i po 3 min korka w zbiorniku nie mogę odkręcić bo zaraz pcha wodę do góry
  20. Odkręciłem dzisiaj jeden wtryskiwacz i okazało się że założył dysze tylko nie wiem jakie one są i czy je rozwiercać jeżeli tak to jakim wiertłem ? czy założyć bez dysz?
  21. Siema, zna ktoś kogoś kto profesjonalnie usuwa klapy wirowe? Radom +150 km
  22. Wszystko sie zgadza lacznie z oponami, zestawem naprawczym i innymi szczegółami, naprawde ktoś by musiał sie wyjatkowo postarać, przekladka nie wchodzi w grę
  23. Myślę, że Kolega kris84 podał swój z DR czy z budy.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...