Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. WiM żyjecie 😊 cisza jakaś straszna 😯Pozdro koledzy i koleżanki 😊
  3. Nie róbmy tu OT. Jak coś, to na forum WiM
  4. Witam niedawno kupiłem vc i zauważyłem że brakuje kilku wężyków podciśnienia co powinny iść do egra ogólnie jest tam miszung czy macie może jakiś schemat jak to powinno być podłączone prawidłowo
  5. Parafrazując tekst z filmu: "srebrna, a skromna"
  6. E tam najsłabsza. Ale za to NAJŁADNIEJSZA 😊 Nie to co moja biedna babcia IRMA 😉
  7. To tylko ja najsłabszą jeżdżę ?
  8. Dobrym pochłaniaczem wilgoci jest żwirek silikony dla kota. W Biedrze można kupić za parę groszy. Jak ktoś ma m.in. problem z parującymi szybami, to skarpetka, w niej ten żwirek, robimy supeł i zostawiamy na noc. Można zrobić takich parę zestawów Ewentualnie żwirek bentonitowy, ale silikonowy jest chyba lepszy.
  9. U mnie kiedyś pociekło z klimy, że z przodu po stronie pasażera był mały basenik. Zdjąłem tylko plastiki przy progu i podniosłem wykładzinę ile się dało. Szmatami wytarłem do sucha z podłogi a wykładzinę zostawiłem do wyschnięcia. Jeden dzień gorącego lata wystarczył, żeby wszystko wyschło. Tobie też polecam takie rozwiązanie + ewentualnie jakaś suszarka, gazety i pochłaniacze wilgoci, bo choć sam nie ściągałem całej wykładziny to domyślam się, że jest to bardzo czasochłonne. Wymontowanie foteli, wszystkich plastików wokół wykładziny, tunel środkowy i jeszcze pewnie część deski rozdzielczej.
  10. Jak już się rozgrzeje to wysprzęglanie jest nie wyczuwalne prawie. A ten zgrzyt strasznie mnie drażni, słychać go ewidentnie z przodu. Ostatnio wymieniłem klocki to z jednej strony strasznie szybko się starły, zregenerowalem więc zaciski dałem nowe tarcze i klocki. Zgrzyt pozostał 😕 co może być problemem?? Czytałem tutaj że może przewód hamulcowy już zajechany i nie cofa płynu dobrze.
  11. Today
  12. Witam, mam takie pytanie.. Swego czasu padła mi pompa vacuum- cały układ podciśnienia - n75, zaworek były pełne oleju.. Wymieniacz,bo mechanikiem go nie nazwę, pompę wymienił ALE przewody zostały zaolejone. Zauważyłem to po jakimś czasie.. Możliwe że pompa na nowo łyknęła oleju.. O ile przewody elegancko przepłukałem, n75 też wyczyściłem to moje obawy są o gruche i pompe.. Czy mogę do gruchy wlać strzykawką np benzyny ekstrakcyjnej żeby wypłukać resztki oleju czy lepiej tego nie robić ? No i co z pompą ? Tam raczej nic nie wleję dla przepłukania... Jakieś rady ? I najważniejsze... Z19DTH VC
  13. Czy gałka z VC bedzie pasowac do VB?
  14. hm Generalnie jest tak, że po zatrzymaniu się automat wysprzęgla bieg aby oszczędzać paliwo/sprzęgło i faktycznie jest to wyczówalnie i oczywiście widoczne też po obrotach/spalaniu chwilowym a co do zgrzytu.. to ciężko mi to stwierdzić - u mnie tego nie ma
  15. U mnie zrobiło się odwrotnie. Gaz full, wszystkie kontrolki świecą. Gazu ubywa, to po kolei kontrolki gasną, ale jak jest mało, to rezerwa się nie zapala tylko 1 zielona. Jest opcja ustawiania w programie kiedy rezerwa, a kiedy full. Przy następnym full tankowaniu muszę ustawić.
  16. Ok to wyjeżdżę gaz do końca nie do rezerwy tylko ile się da i zrobię kalibrację. A wtryskiwacze to nie wiem jakie mam barracudy czy 130 czy 115 jutro odkręcę pokrywę i sprawdzę to dam znać
  17. Te KYB i Sachsy ( wg nr ori ) mają inną ilość zwojów i średnicę zewn więc inaczej będą siedziały
  18. Kupiłem takie pod ten silnik i nadwozie, więc chyba powinno być git? i czemu ma być za nisko, wątpie żeby było niżej niż przed wymianą https://allegro.pl/oferta/sprezyny-przod-opel-vectra-c-1-8-sport-kyb-rh3526-7639815480
  19. Z drugiej strony weź też pod uwagę grubość i ilość zwojów, a nie tylko wysokość.
  20. Rozumiem, ale tak wychodzi po VIN, więc trudno doradzić. Może z czasem siądzie. Żeby przy 306 po jakimś czasie nie stało się za nisko
  21. Miałeś wyjeździć gaz do końca, a nie do rezerwy. Do automatycznej kalibracji wskaźnika masz opcję auto. Musisz przeczytać w instrukcji jak jej użyć bo nie robiłem tego w stagu. Jeśli dalej wskaźnik będzie źle pokazywał to zostaje ręczna korekta. Masz za wysoki mnożnik- za małe dysze albo ciśnienie. Masz barracudy 130? Jak strojona instalacja?
  22. No 363 coś kurde koza sam jeździj zamówiłem 306 😜 bo te sachse co miałem fajnie nisko na pewno to nie było 360 😜 fotka przed i po 😜
  23. Po VIN wychodzi tak, że powinieneś mieć: Przód: https://www.czesciauto24.pl/sachs/1233844 Tył: https://www.czesciauto24.pl/sachs/1231667
  24. Przód wymieniłem i po wymianie wstawił od serii i koza straszna, a były sache o 2 zwoje krótsze i nie pękł jedna dlatego zmieniałem 😜 ale druga cała mimo wszystko była krótsza o dwa zwoje
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...