Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Proponuję zacząć od tego: https://www.forum.alfaholicy.org/forum_ogolne_o_alfa_romeo/106977-abc_ukladu_wydechowego_zrob_sam_obliczenia_cala_prawda.html
  3. Czy do tego zabiegu zdejmowałeś zapinkę ? , spuszczałeś olej ?
  4. Witam mam pytanie czy podejdzie wydech z 3.0 cdti do 1.9 cdti? Chodzi mi o odcinek od dpf do konca.
  5. Witam. Czy rejestracja na forum jest bezpłatna?

  6. Właśnie mam podobny problem z parownikiem. Wszyscy twierdzą że trzeba targac cała deche (konsole). Ten post daje nadzieję że może da się tego uniknąć. Szkoda że nie powstał manual tej wymiany. Tak to jest jak się jest wzrokowcem.
  7. Zobacz sobie vauxcomem czy możesz ustawić lampki w modułach.
  8. Trzeba zrobić przejście pin męski quadlock na pin damski mini iso.
  9. Nie bardzo rozumiem po co komuś płaciłeś za montaż jeśli musisz sam ogarniać. Na tych screenach nic nowego nie widać. Daj screena z pracującego silnika na gazie tak aby było widać czasy wtrysku pb i lpg
  10. Podłączałeś kompa, zczytywałeś błędy? Miałem taki problem dopiero niedawno udało mi się go rozwiązać. Podłączając interfejs nie było żadnych błędów, a ciśnienie doładowania zdecydowanie za niskie. Wszystkie objawy tak jak u ciebie, i porobiłem wszystko to co ty. Problem tkwił w przepustnicy. Cala elektronika była zalana olejem. Po wypłukaniu benzyną ekstrakcyjna wszystkie objawy ustały. Na początek zdejmij rurę od ic do kolektora i sprawdź jak zachowuje się klapa przepustnicy. Na wlaczonym silniku powinna być cały czas otwarta, a w momencie gaszenia silnika powinna zamknąć sie na sekunde i ponownie otworzyć. Jesli tak nie jest rozbieraj i czyść, tylko najpierw aku odepnij. Warto też sprawdzic czy niema zimnych lutow na złaczu płytki Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
  11. Rozbiesz wtyczkę od czujnika i delikatnie scisnij piny.
  12. Witam, mam problem z silnikiem 1.9cdti . Auto znajomego przyjechał bez mocy i czarnym dymem. Okazało się ze pękła klapka. Kolektor zdemontowany klapki wywalone i zaspawane. Po odpaleniu to samo a zdjęta turbina duże luzy założona po regeneracji. To sam bez poprawy rozrząd sprawdzony egr inny .Jest niskie ciśnienie w kolektorze maksymalnie tylko 124kpa. Sprawdziłem kompresje i jest od 25 do 26 bar. Wydaje mi sie słabe... Proszę o pomoc
  13. jeżeli zlikwidowałeś luz na jabłku a luzy dalej są pozostaje sprawdzić wybieraka i każdego elementu prowadzącego do skrzyni a co do gałki to wygląda na klejone jak by było rozbieralne byłby wieloklin
  14. czy ktoś może mi pomóc mam takie błędy 1) b 3794-04 wysokie napięcie sygnału tempomatu 2) b 3797-04 otwarty obwód drzwi kierowcy co one oznaczają
  15. U mnie też wyskakiwał błąd P0136 i czasem P0036. Błąd 2 sondy. Po wymianie 2 sondy check się nie pokazuje. Ale nie miałem takich objawów jak Ty, czyli gaśnięcie czy falowanie obrotów.
  16. Witam wyskoczył mi błąd B3901 - Otrzymano nieprawidłowy identyfikator środowiska wie ktoś od czego on jest?
  17. Tak się rozglądam za sprzęgłem skoro nie ma od saaba to czy taki zestaw będzie ok? https://allegro.pl/oferta/kolo-dwumasowe-sprze-komplet-opel-vectra-c-1-9cdti-7315094583?utm_source=facebook&utm_medium=app_share&utm_campaign=AndroidShowitemShare
  18. Z Eurowizji prosto do Giżycka 😎 Na żywo jeszcze lepsze niż z płyty 🙂 I weekend uważam za rozpoczęty 🙂
  19. Tak zrobiłem wykręciłem dysze i ogarnąłem przy okazji przewody jeszcze tylko kupię jutro opaski i założę i myślę że będzie git. A oto wyniki bez dysz nie wiem zrobić auto kalibracje mapy czy wystroić tą no czy podnieść ciśnienie robocze?
  20. Witam. Poruszam temat mojej Vectry C 1.9 cdti 150 automat bo nigdzie nie mogę znaleźć podobnego przypadku. Wytłumaczę to na przykładzie: Jadę w trasie na zapiętym tempomacie( lub bez) np.140 km/h i nagle pyk... tempomat się wyłącza, samochód jakby miał o połowę koni mniej (słabo reaguje na pedał gazu) i tempomat nie chce się załączyć z powrotem. Po przejechaniu 3-5km po tym incydencie, samochód zaczyna zwalniać, nie mogę utrzymać stałej prędkości co zmusza mnie do zjazdu na pobocze. Gdy stoję w miejscu na biegu neutralnym podczas wciskania gazu do dechy obrotomierz zatrzymuje się na 2000 i nie chce iść dalej. Gasze samochód odpalam z powrotem i opisane objawy mijają, jakby nigdy nic mogę jechać dalej. Wcześniej zdarzało się że tempomat się rozłączał, ale mogłem go bez problemu zapiąć z powrotem. Później tak jak w przykładzie odcięcie mocy na trasie a teraz to jak jej się zachce... potrafi odciąć np. podczas ruszania ze świateł. Na kokpicie żadna kontrolka się nie świeci, po podpięciu pod komputer nie ma żadnego błędu. Porobiłem takie rzeczy jak: -regeneracja turbo -wymiana EGR -uszczelnienie dolotu i podciśnień - wymiana olejów silnik i skrzynia Pod maską podobno wszystko jest OK a problem nadal występuje i zaczyna mnie strasznie irytować 😜 Nie zauważyłem żadnej regularności występowania tego objawu, nieraz straci moc raz na 1000km a nieraz 3 razy na 100km. Spotkał się ktoś z czymś podobnym? Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam
  21. Może być i 30 czerwca. Pogoda powinna być odpowiednią. Jeśli chodzi o jeziora mam 6 pod nosem 😉 do wyboru i koloru także z tym nie ma problemu . A i sport na wodzie się znajdzie . Jest wyciąg narciarski jak ktoś ma ochotę polatać na nartach na wodzie . No chyba ze wolicie za motorówka tez da się ogarnąć. Narty ewentualnie kolo. W planach jest zakup banana jeszcze 😆 można też spacerowo po jeziorze popływać statkiem jak ktoś lubi się lenic 😂 kajaki rowery co kto woli wszystko w promieniu ok 0,5km . No grill i Kielbacha to nie problem😉.Komary gratis 😅 także gdyby co dajcie znać. Proponował bym sobie cały dzień ewentualnie zarezerwować. Choć i tak raczej będzie za malo .
  22. Na wejściu oryginalnej kostki (niebieskiej) w ISO zamień kable żółty z czerownym na miejsca (piny) bo zrozumiałem że bawiłes się tylko w przepinanie w samej przejsciowce ISO a kabel zasilający z auta stałe 12V musi podawać w ISO na żółty a podaje na czerwony.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...