Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. zawsze możesz spróbować czegoś takiego: https://intercars.pl/produkty/1885353-zarowka-led-h7-narva-kpl-2szt-1224v-20w-px26d mniej kombinacji niż przy HIDach, a efekt podobny.
  3. Witam. Szukałem dwa dni wody na podszybiu "woda przelewała się na zakrętach przy szybie" od pasażera do kierowcy. Woda zaczęła się przelewać po dwukrotnym wjechaniu prawym kołem w dużą kałużę przy prędkości około 80 km/h. Dywaniki oczywiście mokre, woda cieknąca po dźwigni otwierania maski. Kanały odpływowe drożne, od klimy też, szyba wstawiana i sprawdzona - zero wycieków. Znalazłem na internecie zdjęcie przedniej ćwiartki vectry c aby zobaczyć jak jest skonstruowana. Woda dostawała się poprzez fabryczne spawy punktowe (na zdjęciu opis) po wjechaniu w duże kałuże - wadliwie zamontowane plastikowe nadkola - plastik nie był "wywinięty" na metalowe ranty nadkoli i woda pod dużą siła dostawała się za nadkole a następnie kanałami technologicznymi do podszybia. Nawierciłem trzy otwory - konieczność ściągnięcia silnika wycieraczek oraz obudowy filtra kabinowego. Wylało się w sumie około 2 l wody. Otwory zabezpieczone przed korozją:)
  4. Today
  5. Czy był ktoś ogladac tą Vectre??https://www.otomoto.pl/oferta/opel-vectra-2-0turbo-175km-opc-line-skora-xenon-super-stan-ID6D6Bjb.html
  6. Moje DAYCO DPV1046 jeszcze ładnie lata ale w przyszłości (pewnie z ciekawości) założę to koło DPV1139. Internety podają, że jest ono ponad kilogram lżejsze od DPV1046...
  7. Super. Dodatkowym atutem tego koła jest cena....z przesyłką 125zł
  8. DPV1139 ma założone aktualnie nic nie trzeba przerabiać tylko trzeba pamiętać że krótki śruby maja być użyte do przykręcenia.
  9. Cześć, Przepraszam że odkopuje temat ale mam takie same pytanie i nie chcę zakładać dokładnie drugiego takiego tematu. Samochód to Vectra C 2003r 1.8 16V bez gazu. Muszę wymienić cewkę ale nie wiem która będzie lepsza, mam jedną z dwóch cewek do wyboru Delphi 454zł i NGK za 440zł i nie wiem którą wybrać. Prosiłbym o wypowiedzenie się która będzie lepsza Pozdrawiam,
  10. Ok, daj znać po strojeniu, jak sobie chłopacy poradzili ze sterownikiem.
  11. Witam Po przeczytaniu wątku i wcześniejszej wymianie tych kół po 2,5 roku użytkowania i około 50-60tys przejechanych kilometrów na każdym postanowiłem kupić DAYCO DPV1139. Wcześniej montowałem CORTECO i wytrzymało 60tys km a pożniej DAYCO DPV1046 i też wytrzymalo okolo 60tys km. Mierzyłem obydwa modele i to DPV1139 pasuje bez żadnych przeróbek. O jakim podcinaniu obudowy rozrządu piszecie? mam auto z 2005 roku przedlift Z19DTH. Przymierzałem wczoraj i wygląda wszystko ok, powinno wejść bez żadnej ingerencji w przerabianie czegokolwiek.
  12. Genezis turbo mi zrobilo. Super ludzie. a strojenie w Dabczu kolo Leszna wlkp. mam drugi silnik rozebrany i moze go zakuje w przyszlosci tylko powoli kasa. Ostatnio LPG wywalilem z tym silnikiem do zakucia... i poszlo sporo...bo dla mnie taki samochod powinien byc ori
  13. @Czajkovic napisz jakie masz przeróbki w silniku? Ja też będę zakładać 525cc, bo wolę mieć zapas na kiedyś. Gdzie robisz Turbo i do kogo jedziesz na strojenie?
  14. Kawałek dętki czy innej gumy i kijek zestrugany ze stożka. Proste i skuteczne. Nakładasz kawałek dętki na otwór, i dociskasz kijkiem wetkniętym w oczko przewodu. Podkładki są miedziane, ale prawdopodobnie pocynowane. Chodzi pewnie o to, żeby miedź nie stykała się bezpośrednio z aluminium po dokręceniu. Ja dostałem w zestawie ze zregenerowanymi zaciskami komplet zwkłych podkładek miedzianych M12 i trzymają dobrze, ważne tylko, żeby dociągnąć śrubę odpowiednim momentem, na początku ręcznie dociągnąłem za słabo i leciało. Nie dawajcie dwóch podkładek na siebie, to bez sensu, bo tworzy się kolejną szczelinę przez którą może powstać wyciek. Kolejność na śrubie drążonej ma być: podkładka/oczko węża/podkładka/zacisk.
  15. Polecam lekturę forum, lub tego tematu. Z20net jest opisany na wszelkie sposoby.
  16. Yesterday
  17. No ewidentnie ktoś tam grzebał przed Tobą. Bo ja jak rozbierałem miałem taką samą jak zamontowałem. Ale zakupiłem je przed wymianą.
  18. To i tak raczej oryginału nie mam tej metalowej bo mam cieńszą jakąś włożoną, rano się okaże czy coś z tego będzie, ale nauczkę na przyszłość już mam żeby się zaopatrzyć wcześniej w podkładki.
  19. O takie coś powinno być https://www.opel-e-sklep.pl/uszczelnienie-pierscieniowe-12x17mm-p-3546.html
  20. Metalowe powinny być? Widocznie z tą od strony łba śruby coś się stało i ktoś założył dwie miedziane, wedle mnie mogą być dwie miedziane, byle to było szczelne, co bym nie grzebał to zawsze coś dojdzie na koniec hehe.
  21. No właśnie miałem pisać, że coś mi świta, że te z serwisu były właśnie świecące, a nie miedziane, coś jak przy korku spustu oleju. W większości są miedziane, a u nas gumowo/metalowe. I takie powinny być dwie o ile dobrze pamiętam jedna z jednej, a druga z drugiej strony przewodu.
  22. Wątpię że coś z nich będzie, od strony łba śruby już były dwie podłożone, jedna to całkowicie płaska już, druga trochę grubsza ale już po odkręceniu nie chcą trzymać, między zaciskiem a oczkiem przewodu jest jedną ale stalowa? Na pewno nie miedziana i tamtędy nie leciało po złożeniu, zobaczę rano, pójdę popytam o tą 12x17 jak nie będzie coś zbliżone dobiorę i będzie trzeba kombinować, mam nadzieję że jutro to ogarnę
  23. Na pewno są dostępne w ASO bo sam takowe kupowałem jak zmieniałem zacisk. Pewnie można zamienić innymi miedzianymi o podobnych wymiarach. Jak nie masz jak dostać od ręki możesz spróbować podgrzać je i wrzucić do wody. Taki patent czasami pozwala na użycie niektórych miedzianych uszczelek. Zależy w jakim stanie są Twoje.
  24. Tak, już odpaliłem w aucie i wszystko gra. Czekam na kluczyk i będę programował. Dzięki.
  25. Sprzęgło jest do zmiany przy tej mocy nie ogarnie seria. Pokaż jakis wykres
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...