Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Jedz ogladaj.Jak silnik i skrzynia zdrowe to warto kupic.
  3. W tym tygodniu moglo by go nie byc Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
  4. Lepiej do hapko pisac Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
  5. https://www.aliexpress.com/item/32833593337.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dzHvwKE
  6. Zawsze nie mogłaś doczekać się piątku
  7. Witaj. Zapytaj Kolegi Rafalg, bo robi SWAP-y, więc pewnie będzie wiedział coś na ten temat.
  8. i co ? założyłeś od 2.8T ?? jest lepiej z tym dolotem ??
  9. Wypluj te slowa daj nacieszyc sie urlopem Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
  10. Today
  11. Witam, pech chciał że będąc we Władku na wakacjach gościu na rondzie przywalił mi w tył. Ucierpiała tylna klapa, tylny zderzak, i co najgorsze pas tylny. Klapa i zderzak to małe piwo, tylko ten pas robi problem. Jak nie wyprostuje Pasa, to nie założę równo zderzaka. Teraz pytanie do tych co przerabiali temat, pas tylny jest bardzo miękki, myślicie że da radę go naciągnąć bez konieczności oddawania jej na wózek?
  12. Założę nowy temat, Jako, ze robiłem ostatnio lampy przedliftowe czyli rozklejanie, malowanie środków, polerowanie, to niejako przy okazji zrobiłem filmik z tego procederu Lampy chociaż przedliftowe, były sklejone fabrycznie na ten klej silikonowo-podobny (nieraz się takie trafiają) taki jak w poliftach, więc walka z rozklejeniem jak w poliftowych.
  13. Ostatnio robiłem przedliftowe lampy, malowanie środków, rozklejanie, polerowanie, okazało się, że nie są sklejone na klej butylowy. Więc walka była jak z poliftowymi, nagrałem przy okazji filmik - może się przyda
  14. Witam szanowny oddział WiM. Tak na szybko szukam porady. Mam na oku VC z silnikiem 2.0T o mocy 197 KM i najprawdopodobniej skrzynią 5 F17CR (przełożenie końcowe przekładni głównej:3.74 auto z fabryki wyjechało z silnikiem 1.8 i zrobiony był swap na 2.0T) i zastanawiam się czy to będzie w miarę sensownie wdpółdziałać ? Czy przy wyższych prędkościach nie będzie brakło tego 6 biegu ?
  15. Sprawdź jaką masz różnicę ciśnień na filtrze. W moim przypadku najpierw padł czujnik z którym dość długo jeździłem po okolicy w konsekwencji czego zapchał się DPF który nie mógł się wypalić. Skończyło się na wymianie czujnika różnicy ciśnień i czyszczeniu chemicznym zdemontowanego filtra.
  16. Z powodu sporego zainteresowania będą nowe możliwości takie jak sterowanie wyswietlacza CID przedlifitowego manetka od GIDa oraz możliwość sterowania przyciskami przedlift radiem polift przy swapie z przedlifitowego radia na poliftowe czyli np. cdr 2005 , ncdc2013 na CD 70 itp.
  17. Napiszę ci tak[emoji38] Sprzedający przy sprzedaży na części więcej weźmie niż cena którą wystawił. Więc odpowiem sobie sam. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  18. 150 zł + kw Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  19. przepraszam a ten bezpiecznik 17 to ten pod klapką z boku deski rozdzielczej od strony kierowcy?? jak się drzwi otworzy czy gdzie??
  20. sprawa rozwiązana silniczek obiegu był zablokowany,zęby na zębatce zjechane.wyciąłem za obudowie blokadę i przekręciłem zębatkę o 180 stopni i jest git.
  21. nic to kolego nie pomaga już to robiłem z 20 razy i nic żadnej reakcji jakby nie reagowało na przycisk wyjęcia płyty.koledze elektronikowi zawoziłem to wyjął płytę po rozebraniu radia i sprawdził przycisk i niby sprawny jest ale jak włożyłem płyte to kamień w wode i tyle.muszę chyba do jakiegoś szpeca wysłać do naprawy,widziałem że jakiś kolo z mielca ogłasza się z aktualizacjami i naprawia.może on coś poradzi bo nie ma nic bardziej denerwującego dla mnie w aucie jak coś jest i nie działa.muszę mieć wszystko na tip top.mam omegę z 94 roku i wszystko działa jak w nowym aucie włącznie z hamulcami bo mam założone z 211 konnej i są lepsze niż w vectrze żonki.pewnie dlatego że w vectrze powoli będzie trzeba wymienić klocki z tarczami i co za tym idzie płyn.
  22. https://www.olx.pl/oferta/opel-vectra-opc-1-9cdti-150km-fabrycznie-bez-dpf-CID5-IDB78BQ.html Co sądzicie?
  23. Zbierz logi podczas jazdy, wrzuć do excela i daj na forum. Podczas nagrywania zrób symulacje sytuacji w których występuje kopcenie. Dymienie na czarno powoduje za duża dawka paliwa / za mała ilość powietrza. Ja mam podobnie z tym kopceniem, trochę to nie za ładnie wygląda. Filtr nowy, przepływomierz sprawny, egr sprawny i wyczyszczony, a auto kopci. Jutro wyjmę wtryski i dam do sprawdzenia.
  24. Mam pytanie co moze być zje***e że raz po raz na zimnym silniku wywali mi ten błąd p1900(52)i niestety tryb awaryjny jak miałem dziś po przejechaniu kilku kilometrów zgasiłem odpaliłem i błędów brak...DPF wypala się średnio co 850km.w oo comie wszedłem w bloki pomiarowe i wyszło B1S1 136°C a B2S2 153°C
  25. Wyciagnij bezpiecznik nr 1 na chwile z bcm (z boku deski rozdzielczej od strony drzwi kierowcy)
  26. W astrze byla taka opcja, trzeba było szybko przekręcić włącznik swiatel, jest filmik na YT.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...