Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Witam, Zauwazylem male pekniecie na wezyku ze zdjecia. Czy orientuje sie ktos co to za wezyk? Ciezko cos znalesc w necie. Z gory dzieki za odpowiedz.
  3. Fajna, fajna, ładnie się prezentuje. Szkoda, że już od początku jakieś kombinacje czyli cena bez opłat, rok produkcji wpisany 2008, a niżej, ze jednak 2007.
  4. Witam niedawno zakupilem subufer marki Pioneer ts-wx300a z wbudowanym wzmacniaczem i kablami dolaczonymi do zestawu ktore moim zdaniem sa za cienkie , dlaczego ? od vol 23 w radiu wraz z uderzeniem basu miga niebieska dioda na wzmacniaczu tak jakby brakowalo pradu . Gain ustawiony na godzine 13 regulacja basu za polowa . Moje pytanie brzmi czy jak dokupie kable o przekroju 20mm2 i polacze je z tymi cienkimi sytuacja ulegnie poprawie ? dolanczam zdj kabli i kostki
  5. Koledzy tego pełno jest. Znana jest marka i model, to szukamy. https://superparts.pl/cewka-zaplonowa-delphi-gn10198-12b1-9119567-opel-saab/90555
  6. Bierz tą z allegro za 270 jak chcesz Delphi a nie szukasz po sklepach z cenami z kosmosu.
  7. Zadzwoniłem do 3 hurtowni części i w każdej powiedzieli taka cenę +/- 40zł tutaj jest niby promocja https://www.autodoc.pl/czesci-zapasowe/cewka_zaplonowa-10250/opel/vectra/vectra-c/16459-1-8-16v?supplier[0]=89
  8. Today
  9. Wiadomość wygenerowana automatycznie Ten temat został zamknięty przez moderatora. Jeśli nie zgadzasz się z tą opinią poinformuj o tym Administratora Forum. Pozdrawiam, Administracja Vectra Klub Polska
  10. Chciałem zrobić to od razu, a tak to trzeba było do sklepu jechać ale już nieważne, poradziłem sobie, temat do zamknięcia
  11. Ja zakładałem Delphi do 1.8 i jestem zadowolony. Swoją drogą to gdzie masz takie ceny? https://allegro.pl/oferta/delphi-cewka-zaplonowa-opel-astra-g-astra-h-1-8-7314296807
  12. Cześć, zakupiłem no OP COM i szukam wiadomości instruktażowych, znalazłem Twój poradnik i jak dla mnie jest ok. Czy mógłbyś udostępnić nieaktywne funkcje ? 

  13. To zamiast sobie pobrać poradnik 3.0 z ostatniego linka z postu, który nie wiedząc czemu zacytowałeś przy okazji robiąc OT. Proszę zapoznaj się ze strukturą forum i nie pisz gdzie popadnie. Masz pytania, a nie wiesz gdzie napisać, to jest chatbox. Na razie słownie pouczam
  14. No tak można to i było tak zinterpretować chodzi mi o aktualizację poradnika do op com
  15. Kolego @matys1967 tu wszyscy jesteśmy Kolegami i nie ma wyróżnień. Na marginesie, to bardzo oryginalne pytanie
  16. Cześć ja tu całkiem świeżutki jestem, kilka dni temu kupiłem op com z adako i szukam informacji o jego obsłudze. Twój program jest rzeczowy mogę zostać Twpim kolegą???
  17. Ciekawe jak wygląda sprawa z migotaniem ledów.
  18. Delphi ktoś z forum zakładał i działało. O NGK nie słyszałem. Ja mam u siebie taką https://www.opel-sklep.com/pl/p/Cewka-listwa-zaplonowa-1.8-16V-X18XE1-Z18XE-Z18XEL-1208008-VALEO/326
  19. owszem są tak samo "legalne", ale jest to jakaś alternatywa do HIDów, zwłaszcza, że przy powyższych ledach nie trzeba rzeźbić w zaślepkach i mieszczą się w miejsce standardowej żarówki, przez co bez problemu wraca się do legalnych halogenowych H7.
  20. Ledy są tak samo "legalne" jak HID-y
  21. zawsze możesz spróbować czegoś takiego: https://intercars.pl/produkty/1885353-zarowka-led-h7-narva-kpl-2szt-1224v-20w-px26d mniej kombinacji niż przy HIDach, a efekt podobny.
  22. Witam. Szukałem dwa dni wody na podszybiu "woda przelewała się na zakrętach przy szybie" od pasażera do kierowcy. Woda zaczęła się przelewać po dwukrotnym wjechaniu prawym kołem w dużą kałużę przy prędkości około 80 km/h. Dywaniki oczywiście mokre, woda cieknąca po dźwigni otwierania maski. Kanały odpływowe drożne, od klimy też, szyba wstawiana i sprawdzona - zero wycieków. Znalazłem na internecie zdjęcie przedniej ćwiartki vectry c aby zobaczyć jak jest skonstruowana. Woda dostawała się poprzez fabryczne spawy punktowe (na zdjęciu opis) po wjechaniu w duże kałuże - wadliwie zamontowane plastikowe nadkola - plastik nie był "wywinięty" na metalowe ranty nadkoli i woda pod dużą siła dostawała się za nadkole a następnie kanałami technologicznymi do podszybia. Nawierciłem trzy otwory - konieczność ściągnięcia silnika wycieraczek oraz obudowy filtra kabinowego. Wylało się w sumie około 2 l wody. Otwory zabezpieczone przed korozją:)
  23. Czy był ktoś ogladac tą Vectre??https://www.otomoto.pl/oferta/opel-vectra-2-0turbo-175km-opc-line-skora-xenon-super-stan-ID6D6Bjb.html
  24. Moje DAYCO DPV1046 jeszcze ładnie lata ale w przyszłości (pewnie z ciekawości) założę to koło DPV1139. Internety podają, że jest ono ponad kilogram lżejsze od DPV1046...
  25. Super. Dodatkowym atutem tego koła jest cena....z przesyłką 125zł
  26. DPV1139 ma założone aktualnie nic nie trzeba przerabiać tylko trzeba pamiętać że krótki śruby maja być użyte do przykręcenia.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...