Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Dokładnie. Poza tym na tak mocne auta nie ma drogi. Tylko by się samochód męczył. Miałem 200 konne auto, to nie miałem gdzie tym jeździć. Jak ktoś dużo w trasy jeździ, to się sprawdzi. Ale w koło komina bez sensu.
  3. k@aarolek przyjedziesz o własnych siłach, czy znowu będziesz wożony ? 😁
  4. haha takie tam kucyki do biedry na zakupy pojeździć
  5. Mi miłość do Omegi Lotus nie przeszła 😁Ale, to kosztowne uczucie
  6. jak narazie u mnie to trening w powrocie do zdrowia bo coś przeziębienie chwyciło 😕 Ale myślę że do czwartku będzie ok
  7. Haha no fakt ale powzdychac zawsze można i chociaż oko nacieszyć 😆😆😆😆
  8. Panowie proponuję zejść na ziemię haha szkoda psychy katować takimi cukierkami 🤣
  9. U mnie też nie działał nawiew w opel vectra c 1.8 gts. Nawiew nie działał przy żadnym z 7 stopni regulacji pomimo tego że pokrętło regulacji działało. Sprawdziłem bezpieczniki,były ok. Przy włączeniu któregoś że stopni regulacji dmuchawa załączała się na chwilę i stawała. Wymontowałem schowek od strony pasażera A następnie wyjąlem dmuchawę. Okazało się że oś wirnika była zaśniedziała i nieco zardzewiała,tak samo styki...Oczyściłem wszystko drobnym papierem,spryskałem ośkę wirnika wd 40,zamontowałem wszystko na nowo i jak narazie działa.
  10. A dokręciłeś śruby jak składałeś? Raz tak miałem - nieszczelność, słabo dokręcona śruba się wykręciła i wypadła.
  11. Sprawdzilem.mam nacisk 1080/980 Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  12. To będzie super bo foty będą jak radio podpiete masz 😜
  13. Mało bo jakieś 272 KM. Lepszy był C36GET. 377 KM i ponad 500 niutów
  14. Po prostu wtyczkę. W domu po pracy wyjołem go i wyczyscilem "nie rozbierajac " poprostu przemulem benzyna ekstrakcyjna i wyczyscilem i po złożeniu pokazuje mi się ten błąd który nie chce się skasować i kontrolka auta z kluczykiem która święci a jeśli zgadnie to wywala mi checka błąd to
  15. Today
  16. dziś przyszła antenka 405 mm, zamiennik oryginału do VC gwint m5 za 20 złotych na allegro i powiem wam szczerze że jest kolosalna poprawa, dużo lepsza jakość dzwięku!!!! polecam!!!!
  17. zdjąłem i powiem szczerze że masakra męczyłem się 1 h na strone żeby niczego nie urwać, 10 letni syf błoto i liście nie pomagały zaczynałem od tyłu i podważałem dużą szerokością płaszczyzny rakli raz z lewej raz z prawej delikatnie aż wyskoczyło z zaczepów....... ogólnie dobrze że to sam zrobiłem bo jestem na 100% pewien że jak by to robili panowie podczas wymiany szyby to by na bank coś pourywali, w PT jadę na wymianę czołowej już bez tych listew, cie kawe co upier***ą przy demontażu podszybia i osłony lusterka wstecznego....... wezmę fakturę żeby było można ich szarpać za straty.
  18. Omega A silnik C40SE https://www.carandclassic.co.uk/car/C1033756 Miałem w takim kolorze kombi przedlift, ale C30NE
  19. z tym że musi to być tworzywo odporne na UV inaczej robota psu na budę!
  20. Ja mam kolo od Saab a sprzęgło pod VC ale moim zdaniem co by nie założyć ma pasować bo wysprzeglik w każdym zestawie taki sam.
  21. Hahaha chyba trenowac [emoji14] Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
  22. Przy nowym zestawie nic nie trzeba cofać
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...