Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Zapodaj jeszcze zdjecie kostki montazowej od radia... Wydzielona na piny w komorze A.
  3. Dokładnie z CSM musiało być, sam uzywam tak teraz
  4. Też o tym myślałem ale nie miałem czym tego obciąć a i czas naglił,trzeba kupić Dremel-a jest idealny w takie miejsca.
  5. Today
  6. Nic nie kasuje. Jedynie cały czas mam błąd p0036 który dotyczy drugiej sondy. Nie mam kata lecz ten błąd pojawił się dopiero po stluczce która miałem w styczniu. Wcześniej ta oszukana sonda działala dobrze.
  7. ułatwiłem sobie życie z tą śrubką i obciąłem troche wystający blok...ktoś już tak robił wcześniej więc nie zastanawiałem się za długo Teraz dostęp jest dobry
  8. Siema WiM wstawać szkoda dnia jeszcze tylko sobota na krótko w robocie i tydzień wolnego
  9. Kurczę, pójdę to dziś sprawdzić. Na pewno miałem halogeny jako dzienne. Jest minimalna szansa, że to jednak z CSM było, ale wydaje mi się, że go dużo później kupiłem.
  10. Przypadkiem nie kasujesz błędów przed sprawdzaniem tej korekty?
  11. Ok Panowie sytuacja wygląda tak: Po przeczyszczeniu tej przepustnicy AUTO ANI RAZ póki co nie zgasło więc chyba mamy to! Pozostało jedynie to wpadanie w tryb awaryjny po przekroczeniu 120-160km/h (auto wtedy nie ma mocy wystarczy zgasić i odpalić i moc wraca) i wywalanie błędów plus co jakiś czas lampki check engine Po 6 dniowej jeździe teścia (przed daniem auta teściowi wykasowałem błędy opcomem mamy takie błędy: Auto na zapłonie nie odpalone (błędy nie kasowane 6 dni): Błędy skasowałem i odpaliłem silnik: Auto odpalone (po skasowaniu błędów 3min wcześniej): Proszę o pomoc jeden temat już rozwiązany. PS czy na forum jest jakiś dział gdzie można zapytać o polecany warsztat/mechanika w swojej okolicy w Polsce? PS2 po czym poznać, że klapy wirowe zostały już usunięte (bo w sumie nie wiem czy w mojej vectrze zostało to zrobione czy nie)
  12. Yesterday
  13. I jak rozwiazales problem?Urwana szpilka czy cos wiecej?Na rozgrzanym silniku tez tak Ci gwiydala_Mam identycznie jak na tym filmiku,ale tylko na zimnym.Gdy tylko zlapie cos temperatury gwizd znika i normalnie slychac turbine.ostatnio zauwazylem nausznie:) ,ze jakby silnik mial bardziej basowy dzwiek i z przodu przy dodawaniu gazu jakby slychac powietrze uciekajace.Jednak zadnych spalin nie widac..i nie czuc...
  14. Masz powyżej email do mnie to napisz. Jutro poszukam schematów to Ci podeślę.
  15. Za tysiąca więcej mam 2.0t GTS tyle że bez gazu
  16. @Jarek20 dzięki za odpowiedź, tylko ciekawe jest to, że poprzedni właściciel radia i CIDa powiedział żebym tak podłączył, bo on tak miał podłączone i mu działało. Masz może schemat? Orientujesz się czy to dużo zabawy i czy to trudne? Pytam ponieważ elektryka mi nie leży jakoś ... 😕
  17. W wersji podstawowej tego nie było, w torque pro już jest. A na zimnym to szybko wskakuje na 12 i tak się chwilę trzyma,wtedy dlawi się i prawie zdycha. Po 30sec normuje i wygląda jak na screenie. Jutro rano mogę zrobić z tego zrzut, po odpaleniu na zimnym.
  18. Ta z linka wygląda słabo, widać że zawias wymieniony na zwykły bo stoi jak koza, brak dokładki zderzaka z przodu, brak zdjęć wnętrza. Wiadomo że za ta kasę nie ma co wymagać ale ja bym odpuscił.
  19. Drugi raz nie chciało by mi się tam zaglądać by je wymienić,szczególnie dolna śrubeczka przy czerwonym zaworku jest Mistrz.Dobry markowy imbus 5 to podstawa.
  20. Bawić się, tańczyć, grillować i nie logować
  21. Tydzień temu sprzęgło mi się zaczęło ślizgać i po wymianie te szarpniecie ustalo.
  22. może uszkodziłeś wtyczkę skoro stało się to po czyszczeniu, albo zalałeś czujnik cieczą i zwarcie masz na wtyczce.
  23. Witam Panowie. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem z wężyka zaworu przepustnicy (https://opel.7zap.com/pl/car/z03/f/0/5-2/#44 pozycja 44). Zaczęło się od tego ze wężyk pękł (byl już stary, wystarczyło ściąć i się kruszył) wymieniłem wężyk na nowy a ten nadal wycieka lecz przy nasadce (dodatkowo syczy) . Próby zatamowania tego sa chwilowe. Dodatkowo po przejechaniu jakiegoś dystansu wcina mi cały plyn chłodniczy (jest na samym dnie), po odkręceniu korka plyn wraca do prawidlowego poziomu. Chcialem zapytać czy ten wyciek jest tego powodem, czy zapowietrzenie? Czy też mam obawiac się najgorszego? Opel signum 1.8 140KM Silnik : 18XER Przeprowadziłem odpowietrzanie według jednej z porad forumowiczów. Odkrecilem korek, dalem wiatraki na maxa i sprawa wyglada następująco: płyn do chlodnicy zszedł znowu na minimum po czym zaczął rosnąć do połowy zbiornika (jak na załączonym zdjęciu), nagle znowu opadł i ponownie wzrósł z tym ze ponad połowę zbiornika, usłyszałem dziwne stukanie, nie wiem konkretnie skąd bo spanikowalem i zgasilem silnik, z tym ze plyn znowu został zassany. Panowie co się dzieje!! Pomocy!
  24. Fabryczne mocowanie z tego co wiem do czujnika otwarcia maski
  25. Witam. Mam pytanie dotyczące obrotów biegu jałowego. W jaki sposób można je podnieść? Z góry dziękuję.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...