Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Ten cały temat jest na ten temat... poczytaj, wszystko jest napisane. Jest też napisane jak zrobić żeby żadne kontrolki sie nie świeciły...
  3. Chodzi o to, czy samochód przejdzie przegląd okresowy, czy nie zatrzymaja dowodu rejestracyjnego gdzieś w trasie?
  4. A jak wygląda sprawa że spalinami po pozbyciu się klap? Może być problem przy jakiejś kontroli? Miał już ktoś może jakieś doświadczenia w tym temacie?
  5. Wyczyść przepływomierz. Miałem tak kilka razy, wyczyszczenie przepływomierza pomogło. Tylko ostrożnie, nie mocną chemią. Wtyczkę lub wtyczki psiknij kontaktem przy okazji.
  6. kur.............................wa z pogodą
  7. Powiem szczerze, że średnio bo z 1 strony pogrzebałbym w 3.2, ale problem z czasem...
  8. Today
  9. Również podbijam temat - potrzebuję numeru albo jakiejkolwiek pomocy w identyfikacji przewodu do pompy TRW - chodzi mi nie o ten przewód zasilający, który jest w gumowej końcówce, tylko tą wiązkę sterującą z czarną plastikową końcówką. Szukam tego w internecie w różnych formach i za cholerę nie mogę znaleźć
  10. Ja tak miałem z oryginalnym radiem. Wymieniłem na inne i działa dalej tak jak mówisz, ale wyłącznie podczas słuchania przez bluetooth z telefonu. (bluetooth oryginalny, wbudowany w radio). Sporadycznie tak słucham więc mi to nie przeszkadza. Podmień radio i zobacz co będzie.
  11. a do regeneracji nie możesz oddać napewno taniej niż kuno używanej plus programowanie
  12. całkiem możliwe ja miałem obiawy takie że jak chciałem wyprzedzać potrzebowałem więcej mocy to wtedy szarpał i miał muła a co do wcześniejszego postu z egr to go zaślep
  13. Melanzowac [emoji14] Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
  14. Polecam eibachy. Bez żadnych kombinacji. Kupujesz komplet, fajnie stoi, fajnie się prowadzi. Jest trochę niżej niż te 20mm, ale jest ok.
  15. tylko oryginal przy z20net
  16. Dzień dobry WiM nie spać, zwiedzać
  17. Jako że wczoraj od bardzo dawna miałem okazję jechać za Signum (za frajerą żona), zauważyłem że tył stoi jak na szczudłach. Co polecacie za sprężyny obniżające na całość TP. Takie w okolice - 20. Signum z LPG Z20net.
  18. Dokręcone raczej dobrze, ale sprawdzę.
  19. Trzeba zdjąć tylko dekielek ten pod rurkami parownika, tam jest chyba 8 srubek, dodałbym bym jeszcze ze jak zdemontujesz zawór rozprezny w grodzi to trzeba wyjąć te gumę uszczelniająca gdyż rurki parownika są jeszcze przymocowane takim plastikiem w kształcie odwróconej litery u, dopiero wypiecie tego plastiku umożliwia wyjęcie parownika.
  20. Yesterday
  21. błędy pokazało tylko związane z czujnikiem położenia wału korbowego. Ale czy to możliwe że przez to auto nie ma mocy? Że muli się?
  22. Krótka piłka - nowe radio po podłączeniu normalnie działa, ale po włączeniu jakiegoś utworu przerywa co jakiś czas na dosłownie ułamek sekundy. (jakby ktoś losowo pociął utwór) a) nie wina radia, bo zostało sprawdzone na krótko na zewnątrz pojazdu. b) nie wina głośników, bo również zostały sprawdzone. (zasilanie z innego akumulatora) Sprawdzone miernikiem, napięcie dobre. Podsumowując radio działa, głośniki również. Wynika z tego, że wina kabli, ale nie mam pojęcia jak się za to zabrać. Jakieś propozycje? Myślałem nad podpięciem bezpośrednio pod akumulator, ale tu też przydałby się ktoś, kto już się za to zabierał i potrafiłby coś doradzić.
  23. Zmieniałem cewki z vc z18xe do Vb x18xe1 i działały. Kupiłem używke sagema bodajże i działa ponad 2 lata. Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka
  24. Witam u mnie to samo . Ktoś doszedł od czego to. Ja stawiam na uszczelniacze , kąt wtrysku lub EGR
  25. Ale tak na światłach to może nie fajnie mieć te 200 kucyków? 😆 i patrzeć jak vag zostaje w lusterku ? pamiętaj ze to V i zupełnie inaczej się to zbiera niż vag 2litry z turbo
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...