Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. 1. Po pierwsze sprawdzenie różnicy ciśnień to podstawa, wystarczy odczyt na postoju na biegu jałowym i następnie zwiększając obroty do np. ok. 2000 obr./min. Podaj wartości. To da odpowiedź czy filtr dalej jest zapchany/znowu się zapycha. 2. O błędach nic nie napisałeś, tzn. że żadnych nie było? 3. EGR nie domknięty oczywiście mógł zapychać intensywnie dpf. Czy go czyścili? Nie wiadomo. Tak czy siak do sprawdzenia, w szczególności szczelność zaworu na przylgniach, tak jak opisałem wyżej. 4. Filtr chciał się wypalać, więc należało doprowadzić wypalanie do końca. Dopiero po udanym wypalaniu należało w op-com wybrać opcję wymiany filtra, z zastrzeżeniem punktu 5. 5. Pytanie jak był czyszczony dpf? Napisałeś, że chemicznie, ale co to znaczy? Bo mogła to być próba czyszczenia bez demontażu, tzn. podając środek chemiczny przez otwór czujnika temperatury a następnie wypalanie serwisowe poprzez komputer. Tylko takie czyszczenie nie zregeneruje filtra, tylko może pomóc doraźnie żeby udało się wypalić filtr w czasie normalnej jazdy. Po takim doraźnym czyszczeniu wymiana filtra op-com to błąd. Bo filtr faktycznie nie będzie ani nowy ani zregenerowny a nasycenie filtra w ECU spadnie do zera co odłoży w czasie samoczynne zainicjowanie wypalania filtra. Najbardziej skuteczna obecnie metoda to chyba czyszczenie hydrodynamiczne. Tylko potrzebne jest do tego specjalistyczne urządzenie. Koszt od około 400 zł wzwyż. Pytaj mechanika jak czyścił albo kanał i sprawdzenie czy są ślady demontażu. 6. Z wypalaniem serwisowym bym się wstrzymał jeszcze. Swoją drogą serwisowe wypalenie do 12% - podobno serwisowo do takiego nasycenia zejść się nie da, ale może... 7. Skąd wiadomo, że czujnik był uszkodzony? Czy odczytali temp. z obu będących w układzie czujników temp. i wyszło im, że ten w dpf był uszkodzony i to on podając niewłaściwą temp. uniemożliwiał rozpoczęcie wypalania dpf i nastąpiło jego zapchanie.
  3. Wiem tylko tyle, że samochód był podłączany do Op coma i jeszcze jakiegoś urządzenia pod obd, u dwóch osób, więcej nie pamiętam. Właściciel, mój ojciec zajmował się tym w chyba 2012 roku, dopiero teraz wróciłem do tej sprawy. Pamiętam jeszcze, że ten gość z interfejsem prosił o kod do logowania, więc na pewno coś więcej niż uec, bo sam uec chyba nie wymaga logowania
  4. Witajcie! Jestem nowy na forum, ale niedługo się rozkręce. Mam następujący problem i pytania, temat wałkowany na forum wiele razy, ale nie znalazłem szczegółów o które mi chodzi. Historia wygląda tak, w Vectrze C 2007 zostały domontowane halogeny przełącznik i wszystkie dodatkowe potrzebne rzeczy, jednak nie udała się aktywacja ich w komputerze. Da się je zapalić "testowo" jednak przełącznikiem nie. Temat znany. Wykrywa odłączenie, czy przepalenie żarówki, normalnie nie ma błędów na desce rozdzielczej nic sie nie pali. Wszystkie próby były wykonywane kilka lat temu nie przeze mnie. I teraz czytając forum doszedłem do informacji, że Op Com nie jest w stanie aktywować świateł przeciwmgielnych w wielu wypadkach, a po dezaktywacji już wcale. Jedna osoba napisała, że nowsze wersje op coma są w stanie to zrobić. To prawda, że nowsze wersje są w stanie ponownie "zalogować" te światła? Co prawda nigdy nikt ich nie wylogowywał, ale mogły być wylogowane fabrycznie. Da się to zrobić Op Comem z AliExpress? Którą wersją? 1,99 da radę? Pozdrawiam serdecznie!
  5. Today
  6. Tak, względem masy samochodu tj. Silnik/blok, czy to ma wpływ ? Jeśli moje pytania są banalne, sory , nie znam się ani na mechanice ani na elektryce, u mnie to bardziej w-f i L4[emoji2371] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. Wiesz co?? Spróbuję jeszcze z kondkami, rezystorów nie lutowałem zgodnie z i strugają Jarka w pierwszym poście. Ale obawiam się że problem będzie z "g... m" bluetooth to jest takie coś co tańczy śpiewa i wszystko ma
  8. Tak jak na foto się wgryzłem. Łatwo można odpiąć bluetooth konektorkami albo nawet całość w przyszłości wywalić i kabel tylko podizolowąć Niby mało prądu ciągnie, ale czasami auto stoi kilka dni a Łople to wrażliwce na punkcie aku, więc dmucham na zimne Wolę po zapłonie się sparować jak mam ochotę (i czas) na Aux
  9. Cd30 raczej ma inną płytkę (a na 100% rozkład pinów) W CD 30 aux jest pod bezpiecznikiem (złacze B ) a w CD 70 jest pod główną kostką (złącze A). Musiałbyś pytać kogoś w wątku CD 30.. Tomascor: Wziąłem z zapalniczki, ale nie lutowałem elementów R5 i R7 oraz R1 i R2 - posłuchałem Angoli w tej kwestii Pisali, że to ścieżki przedwzmacniacza, a sam bluetooth ma moduł dość silny (podłączałem słuchawki z urwanym mini Jackiem i ładnie grały). Dziwnych efektów akustycznych brak - gra jak z CD.
  10. Niestety chyba trafiłem słabe tarcze :/. Od jakiegoś czasu miałem problem z blokującą się wskazówką prędkościomierza, nie bardzo wiedziałem o co chodzi i dziś wyszło szydło z worka(zrobilo się ciepło w aucie). Tarcze się pofalowały na tyle że auto już stało a licznik jeszcze wskazywał 40km/h. Tarcze od Moman.pl napisałem do nich czekam na odp. PS. Czy komuś zdążyło się żeby była taka sytuacja od nich??
  11. A radio jest po stacyjce.. Czyli po wyjeciu klucza gasnie wszystko.. Ale teraz przypomnialem sobie mam caly czas wpiety csm moze on?
  12. Jasne ze tak. Alarm jest spięty z bcm ktory ma czujke w drzwiach, w lampce i swiatlach. I to wyglada na dokladany alarm w oplu co dziala z fabtycznego klucza..
  13. marikkk

    Tempomat

    Podłączę się pod temat. Do tej pory tempomat działał prawidłowo. Teraz po włączeniu tempomatu na manetce, zapala się kontrolka, ale jednak tempomat nie jest aktywowany. Prędkość się zmniejsza. Wciśnięcie sprzęgła lub hamulca gasi kontrolkę. Brak błędów - sprawdzone opcomem. Jakieś pomysły co to może być? 🤔
  14. Coś było dokładane i wiesz jak gdzie co podłączone ?
  15. No dobra ale alarm juz jakis czas jest a objaw sie pojawil niedawno.. Kiedys i tydzien dwa mogl stac i bylo ok. Regulator napiecia mam bosha przy altku 120a.
  16. Coś mi chyba uszło uwagi na Kolegi OPC Chyba ten telefon za długo trzymałem w ciekłym azocie
  17. Swoją drogą tez mam taką OPC i telefon o nią nie jest gorący
  18. OPC to nie 1.8 dla zwykłego Kowalskiego
  19. Miałem tak jak w innym samochodzie założyłem regulator napięcia, jakiś lipny zamiennik. Ładowanie dobre, brak poboru prądu, a po 3 dniach nie odpalał. Po 4 już nawet kontrolek nie było.
  20. Mam tez podejrzenia na rozrusznik ze to on zabiera prad.. Bo czasami mam tak ze po odpaleniu cieplego auta obroty spadaja nisko.. Telepie autem i wraca do normy.. Zbyt duzy pobor pradu lub za maly prad rozruchowy..
  21. No mam dokladany alarm, radio android.. Ale mowie ze po calkowitym zamknieciu auta jest pobierany znikomy prad rzędu 0.010 to jest malutko..
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...