Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Witam posiadam vectre c z silnikiem z19dth auto mi przykapca więc zrobiłem test przelewowy w domowych warunkach. Oto zdj proszę znawców o zdanie czy do regeneracji wtryskiwacze czy jest wszystko ok. (Czas pracy silnika na wolnych obrotach okolo minuty)
  3. Nawet podczas jazdy nie dmucha zimnym tylko letnie. Nie mam kompa żeby sprawdzić co jest. Mimo odłączenia aku na 30min, kluczyk się pali, dobrze, że tylko kluczyk a nie check 😁 Jutro będę u kolegi to będę wiedział wszystko.
  4. Jak nie ma ECO tzn, że włączona AC. Kolego jeszcze raz. Wyłącz AC w menu. Uruchom silnik, wtedy włącz AC i słuchaj czy się sprężarka załącza, czy obroty chwilę zafalują, czy spalanie na kompie jest wyższe. Typowe objawy. Temp na LOW i czy po ok 5 min nie ma zimnego ?
  5. Gdzie jest napis ECO bo u mnie nic na wyświetlaczu nie ma takiego. W opcjach jak wchodzę, mam cały czas włączona AC. Nie dmucha zimnym, nie startuje też żaden wentylator. Są dwa, więc jeden chyba powinien. Gdzieś jest problem.
  6. Po uruchomieniu silnika i włączenia klimy w menu nic się nie dzieje ? Nie znika napis ECO i jak ustawisz pokrętłami LO nie dmucha zimne ?
  7. Tak jest, i kluczyk się pali. Jutro jadę do mechanika. Zobaczy co w trawie piszczy.
  8. Today
  9. Ok, rozumiem, Czyli jeżeli mam w opcjach włączona AC, a nie dmucha zimnym to powód jest w samym sprzegle sprężarki lub gdzieś po drodze. Podświetlanie mogło się spalić, sam przycisk uruchamia to co powinien.
  10. To działa, tylko nie wiem dlaczego tak przywiązujesz uwagę do tego przycisku ? On nie włącza klimatyzacji tylko środkowe pokrętło, które musisz kliknąć i wejść w menu. Masz wszystko w instrukcji. Jest od ogrzewania i klimatyzacji. Zamiast marnować czas na forum zajrzyj do instrukcji obsługi.
  11. Piszą koledzy że to samo... Także ile za niego i skąd jestes
  12. Jak tak to ile za niego i skąd jesteś...? Pozdrawiam
  13. Ustawiam 22 stopnie, przyciskami AUTO schodzi na low i prędkość 7. Klimatyzacja nie dmucha zimnym. Brak bezpiecznika f25, powoduje odłączenie klimatyzacji?
  14. Chyba tak, zobacz po zdjęciach na alledrogo, albo olx
  15. Przycisk AUTO nie włączysz przy ustawieniu temp LO. Jeśli nie działa, to wygląda na panel. Spróbuj go naprawić jak jak Kolega @kupier podał Ci w innym temacie
  16. To jest ten sam co do 3.0
  17. Spoko, odpialem aku, chyba reset pomoże? Klimatyzacja jest włączona w opcjach, tzn AC. Mimo zabiegu z podmiana bezpieczników, tzn włożeniu 7.5A w F25 nie wystrowala. Nie słychać uruchamiania się sprężarki pod maską. Po kliknięciu AUTO, nie podświetla się przycisk. Będę musiał oddać auto jednak do sprawdzania, bo czynnik jest, dmuchawa startuje, sprężarka niestety nie...
  18. Witam. Ja używam od dobrych 10 lat zestaw narzędzi w walizce z Lidla. Zestaw narzędzi to PowerFix Profi. Do tej pory mnie nie zawiodły, a używane od małego majsterkowania w domu po naprawy przy samochodach. Może nie ma wszystkich oczkowych, ale są nasadki i inne rzeczy. Grzechotki nie raz za młotek także służyły. Skakałem też po nich podczas odkręcania różnych śrub m.in. od kół czy piasty. Także polecam taki zestaw. Oczywiście każdy ma swoje zdanie i doświadczenie.
  19. Bo wyciągnąłeś z przyrządów i wskaźników Wyłączyłeś panel, żeby klimę włączyć Uzupełnij bezpieczniki jakie powinny być i wtedy sprawdź.
  20. Nie startuje sprężarka, do tego nie ma bezpiecznika f25. Wygląda na to, że ktoś go wyjął. Włożyłem z f26 i nadal nic. Za to po włożeniu f26 na swoje miejsce, pali się kluczyk.... 😕
  21. Jak masz kanał to sprawdź od spodu wzrokowo (od strony grodzi pod kolektorem dolotowym) czy nie jest pęknięta lub zwalaj dolot,chyba że masz kamerkę inspekcyjną. Jeszcze może zawór trójdrożny?ale wtedy by tak się nie lało.
  22. Osobiście miałem cdr 2005 potem wlozylem ncdc 2015 nie przerabiajac instalacji.. A na koncu android i wszystko smiga
  23. Zadnego adaptera radio nie wymagalo. Bezpośrednio wpielem sie w kostke iso. Tak występował taki przewód ale go Wogole nigdzie nie podlaczalem. Pod swc (pin2) podlaczasz przewod z oznaczeniem key1. A na pin 5 (sterowanie anteną) zapodalem napiecie 12v. Napięcie wziąłem z wzmacniacza antenowego ktory mial podpiete 12v. Komora A zasilania w przedlifcie byla taka sama dla radia cdr 2005 czy ncdc2015.
  24. Tak wszystko sprawne i prawidłowe wskazania, usterka prawdopodobnie znaleziona w wiazce na początku sierpnia będziemy się za to brać gdy kolega z urlopu wróci
  25. Jak Kolega @Rysu wspomniał, sprawdź magistralę. U mnie w VB też poszła. Chyba dość często padają
  26. Masz klimatronik ? Klikasz środkowe pokrętło i włączasz klimatyzację. Przycisk auto obok pokrętła jest od automatycznego sterowania nawiewami, a nie od włączania klimy.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...