Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie     

  1. Ostatnia godzina
  2. Dzisiaj
  3. Czujniki cofania tył - lokalizacja + (plusa)

    Czy możesz wskazać który to kabel od wstecznego ? Z góry dziękuję Pozdrawiam
  4. Wczoraj
  5. Zakup Opel Vectra C

    Najbardziej ciekawi mnie stan samochodu. Przebieg co prawda niski. Kolo 13 tam bede to zobaczymy.
  6. A sprawdziłeś stan przegubów i osi? Mam to samo i sam doszedłem do tego gdy "mechanik" wymienił (spieprzył) mi przegub przy czym uszkodził czujnik ABS. Źle założył opaskę i cały smar z niego rozbryzgal się po całym zawieszeniu i feldze. Dzięki temu wiem jakie są objawy wadliwego przegubu lub osi.
  7. WYMIANA PIERŚCIENI 2.2 16V 147 KM

    No u mnie też nie wiem jak z rozrzadem ale 3 mechaników stwierdziło że jest cisza chociaż jeden powiedział że miał przypadek że po 90000 była cisza a strzelił więc sam już nie wiem
  8. O dżizas, czyli mam rozumieć, że te szarpnięcia po zatrzymaniu są winą sterownika skrzyni? Obawiam się, że nie przejadę takiego dystansu z takimi usterkami. Zielona Góra to 325km ode mnie, żeby wybrać się na taką trasę musiałbym mieć pewność, że nie włączy mi się kontrolka, która spowolni auto do stanu mułowatego. Żeby to jeszcze był jakiś spec w Trójmieście, to może i bym odłożył taką kwotę na naprawdę sterownika...
  9. Zakup Opel Vectra C

    watpie w realnosc tego przebiegu, ale to tylko moje zdanie
  10. Zakup Opel Vectra C

    przeciez przedlifty byly tez w wersji nie-gts
  11. Każdą cześć mogę dokupić i wymienić: Ale to prawda, koszt samej płytki z elektroniką w ASO (na rysunku pod nr 3) wynosi około 3.500 zł. https://forum.vectraklub.pl/topic/201012-vc-30-v6-cdti-czarna-limuzyna-z-beżową-skórą/?do=findComment&comment=3328022
  12. Uszkodzony przegub wewnętrzny

    Na 100% będzie to związane z przegubami. Tylko, że u mnie to są takie trzaski, że strach jechać... Lewą stronę zrobiłem i ustało ale teraz prawa strona do wymiany. Najlepiej wymienić komplet pół oś z przegubami.
  13. Potrzebny czysty wsad do CID

    Dzieki, już sobie poradziłem jeszcze zostało przywrócić do życia cd70.
  14. Zatykający się EGR

    Co do brania oleju to jak na ten silnik 1l na 1000km to normalny wynik i mam podobnie, co do zaślepienia EGR to podobno w tym nie da się z tego co mi gadał jeden z mechaników Czyli remont silnika?
  15. W czym leży problem ?

    Chodziło mi o to, że najczęściej za tą skrzynką można znaleźć centralkę niefabrycznego alarmu, o jego obecności świadczą też czujki ruchu, czy syrenka pod maską. Jak tego nie ma, to i nie ma alarmu, proste. MID na pewno to ciekawsze rozwiązanie, jak będziesz zdecydowany, to został mi nawet z wtyczką i manetką po mojej przygodzie z VB.
  16. Kontrolka Samochodu z kluczykiem po odpaleniu najprawdopodobniej spowodowana jest przepalona świecą żarową, natomiast podczas jazdy jeśli się zaświeci musiałbyś udać się na komputer odczytać blad. Co do skrzyni biegów to niestety najprawdopodobniej będziesz miał spore wydatki. Polecam Ci Pana Kamila z Zielonej Gory, speca od automatów. Ja przy takich samych objawach jak Ty, próbowałem wymienić olej lecz to nic dało więc ostatecznie umówiłem się na wizytę w Zielonej Gorze, uszkodzony miałem sterownik, koszt około 1200-1600 zl
  17. Chodziło mi o radio, jakie było w oryginale, ale nieważne. Najlepiej to na podmianę wrzucić jakieś poliftowe radio, cd30, cd70 itp. i wszystko będziesz wiedział.
  18. Logowanie radia / Logowanie wyświetlacza

    Piter Masz wywaloną pamięć eeprom w radiu. Najprawdopodobniej zapisały się w niej jakieś krzaki podczas wpinania bezpieczników. Niestety trzeba radio logować tech2 wpisując całą konfigurację.
  19. witam Panowie, pomóżcie bo nie znalazłem odpowiedzi na mój ból a dokładnie moje ncdc 2015, przeczytałem co mogłem i lipa, u mnie podobnie jak u kolegi parę postów wyżej wyskakuje RADIO SAFE , piknięcie, i za chwilę to samo itd,do tego przestały działać przyciski na kierownicy, ale radio mam cały czas w aucie bez przekładek po prostu wyciągałem bezpieczniki i od tej pory tak jest, podłączając do op coma przyciski w programie działają ale radio nie reaguje, pomóżcie dobrzy ludzie co mogę zrobić aby to naprawić, op coma posiadam 160115a .Pozdrawiam
  20. Zakup Opel Vectra C

    przed liftem liftback był zawsze gtsem po lifcie już były dwie opcje ale nadal stosowali emblemat gts tylko nie zawsze bo już nie kazda była gtsem
  21. Zakup Opel Vectra C

    Na coś panowie jutro zwrócić szczególną uwagę ? Jeżeli wszystko będzie ok myślicie że cena 20 tyś jest w porządku czy negocjować niższą ? Wyszło też że rok produkcji to 2006 i chyba jakaś szkoda jedna była bo po wpisaniu vinu pokazuję że coś było, ino by musiał zapłacić żeby poznać historię pojazdu.
  22. Logowanie radia / Logowanie wyświetlacza

    2008 r., radio nie wiem jakie, ale z DVD i monitory w zagłówkach były, wyświetlacz GID, rolki w kierownicy są.
  23. Uszkodzony przewód paliwowy.

    Witam wszystkich jest to mój pierwszy post więc z góry przepraszam jak źle coś napisałem lub źle zamieściłem zdjęcie, teraz problem na załączonym zdjęciu czerwona strzałka z tego przewodu ucieka mi paliwo możecie mi powiedziec co to na element i czy ten oryginalny wąż, jakiś dziwny jest mogę zastąpic zwykłym gumowym przewodem + cybant czy to jakis specjalistyczny dzięki za pomoc.
  24. Nie są to jakieś standardowe objawy, tak na odległość też jestem zdania, że to walnięte radio. Jaki to rocznik furki, jakie radio niby siedziało w oryginale? Jaki wyświetlacz, rolki w kierownicy są?
  25. Z19DTH - serwis + brak mocy, błąd DPF

    Panowie, przepraszam że tak późno. Jęsli chodzi o DPF to błąd pokazywało P1901 - po wymianie nieszczelnej rurki między katalizatorem a filtrem wszelkie problemy ustaly. Po wykasowaniu błędu nic nowego się nie pokazało.
  26. SPREZYNY

    Dzięki za doradzenie sprężyny założone syn zadowolony pozdrawiam .
  27. Zakup Opel Vectra C

    Faktycznie wydechu nie widać. I lotki brak. Dzięki za dodatkową wiedzę
  28. WYMIANA PIERŚCIENI 2.2 16V 147 KM

    Warto jeszcze rozrząd zrobić jeżeli od nowości nie był wymieniany i hałasuje
  1. Załaduj więcej aktywności
×