Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie     

  1. Ostatnia godzina
  2. Petrus

    Koło foniczne

    Witam, mam pytania dotyczące koła fonicznego w Oplu Vectra B z rocznika 2000 Gdzie się znajduje? Jak wygląda? Czy można je jakoś wymienić?
  3. Giro_GSi

    Stuki w przednim zawieszeniu

    Sprawdź jeszcze wszystkie śruby na sankach, bo może któraś się popusciła Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
  4. Damian - lajkonikiem jestem w tym temacie - właśnie autko wróciło od mechaników i ich zdaniem turbo jest ok ...ale to warsztat który robi wszystko i jakoś im nie ufam - to też nie moja strona Polski wiem że do intercoolera nie zaglądali bo ich zdaniem nie ma po co, a z dobrego źródła wiem że to tam powinien się znaleźć olej jeśli ucieka przez turbinę autko nie brało oleju a teraz nagle 0,5 l na 1000 km ...
  5. A co za problem samemu sprawdzić luzy turbiny?
  6. Witam wszystkich pacjentem jest Vectra C 2.0 T po programie mająca troszkę ponad 200 kucyków zaczął jej znikać olej w jakiejś chorej ilości wstępna diagnoza może wskazywać na turbinę - chciałbym ją sprawdzić (srawdzić czy jest olej w intercoolerze - bo tak podobno będzie się objawiało pobieranie przez nią oleju) i ewentualnie wymienić na ładną zregenerowaną kto w okolicach Piły mógłby się tym zająć profesionalnie w rozsądnej cenie ?
  7. Dzisiaj
  8. puchaczz

    Montaż wyłącznika ESP

    Jak w tisie znaleźć taki pinout bo fajna sprawa a nie mogę znaleźć
  9. DamianSig

    Stuki w przednim zawieszeniu

    Poduszki stabilizatora na obciążonym aucie ciezko wykryć. Musiał bys wjechać na podnośnik
  10. W tym silniku nie ma krokowca. Zaczął bym od sprawdzenia poprawności regulacji lpg. Najlepiej odczytać korekty paliwowe elm'em. Ostatecznie pojeździć kilka dni na benzynie i jeśli się poprawi jechać na regulację instalacji (na benzynie), tylko do gazownika a nie kowala. Następne w kolejności to sprawdzenie luzu zaworowego. P0170 to ewidentny objaw źle wyregulowanej instalacji
  11. Witam Od pewnego czasu mam problem z dziwnymi stukami z przodu samochodu. Nie są to jakieś bardzo głośne stuki ale bardzo częste i irytujące nawet na delikatnie nierównej drodze. Wydaje mi się że to może gdzieś po środku samochodu na przedniej osi ale pewności nie mam. Byłem już na stacji diagnostycznej, sprawdzał oglądał, bujaliśmy autem na boki i nic nie stwierdził by było nie tak. Byłem też u mechanika ponoć przejrzał z grubsza zawieszenie i też nie znalazł jakichś nieprawidłowości. W międzyczasie wymieniłem łączniki stabilizatorów bo myślałem że może to to ale bez skutku. Co to może być ktoś wie na co zwrócić najpierw uwagę?
  12. Jastrzab93

    Wymiana zamka automatycznego na zwykły

    wiem że odgrzany kotlet ale wciaz nie moge znalezc odpowiedzi, czy do wymiany całego mechanizmu z automatu na manual potrzeba czegoś więcej jak siłowników i zamka ? czy klamka czymś się różni ? czy wiązka bagażnika cała do wymiany czy da się to jakoś obejść ? i jak wygląda sprawa z teleskopami czy od manualnej klapy będą pasowały czy są jakieś różnice w rozstawie?
  13. Napewno jest już taki temat poszukaj a nie zakładasz nowy
  14. Prawdopodobnie padł ci czujnik temperatury silnika
  15. Witam, Chciałbym zrobić przekładke z klimatyzacji manualnej na klimatronik. Posiadam drugie auto z climatronikiem na dawce. Potrzebował bym schemat instalacji elektrycznej i jakieś zdjęcia zawsze by ułatwiły pracę a najbardziej mi chodzi o schemat kostki ktora wchodzi do konsoli climatronika.
  16. Zgadza się, czujnik ma być tak "przekręcony" że gdy jest full płynu to pływak stoi pionowo do góry, w momencie gdy płynu ubywa ma opadać do poziomu.
  17. AdamF

    Poduchy silnika 2.2 DTI 125km

    Auto obecnie stoi u mechanika z wyciągniętym silnikiem i przechodzi remont, także jak silnik ze skrzynią wyjechał to przy okazji poduchy i łapę wymienię. Ale też pomyślę nad tulejami w sankach
  18. RadekGdansk

    Wymiana oleju w skrzyni biegów [AF40]

    Witam. Po prawie półtoramiesięcznych bojach z AF-40 postanowiłem się podzielić swoim doświadczeniem, bo tak szczerze, to bardzo żałuję, że nikt wczesniej nic takiego nie napisał, bo zarówno mi, jak i wielu posiadaczom tej skrzyni by się przydało. Otóż po pierwsze muszę napisać, że jestem z pomorza, gdzie nie ma wielu fachowców od skrzyń automatycznych. W rejonie Trójmiasta są tylko trzy. Poczytałem na tym forum opinie o ASO i ich fachowości, stwierdziłem więc, że trzeba poszukać wśród tych prywatnych firm. Wszyscy tutaj w kółko odradzają korzystanie z serwisu Opla. No to skusiłem się, na usługę wymiany oleju w firmie Hukałowicz, co gromko opisałem zarówno w opiniach Google, jak i na dobrymechanik.pl -po prostu dramat. Facet zmienił mi olej w 20 minut, wlewając go za mało, nie podłączając komputera w ogóle i oddając mi samochód szarpiący jak Reksio szynkę. Oczywiście nie mogłem zostać w warsztacie na czas wymiany, pan Hukałowicz powiedział do mnie tylko "kluczyki"... wziął auto i kazał wrócić za 20 minut. Brak słowa "poproszę" w jego wokabularzu już powinien dać mi do myślenia... no ale w końcu usługa taka droga, to musi być fachman. Kur... pacman- a nie fachman! Po telefonie z reklamacją pan Hukałowicz stwierdził, że oczywiście, że podłączał komputer, tylko nie przez złącze, a "bezpośrednio" (cokolwiek to ma znaczyć- niestety nie był łaskaw tego wyjaśnić) i że wcale nie dolał za mało oleju- tylko dolał mi jakiegoś swojego.... już za to stwierdzenie powinien zwrócić pieniądze - bo to przecież o pomste do nieba woła. Auto po tej wymianie zaczęło się zachowywać jak szalone. Hukałowicz zaczął próbować naciągnąć mnie na naprawę, bo to oczywiście skrzynia do roboty jest... Wkurzyłem się więc i pojechałem po prostu do serwisu. I co? I zapłaciłem mniej niż u tych bandziorów-amatorów, wymienili olej z adaptacją, co widziałem przez szybę z fotelika z kawusią. Co prawda całość zajęła im 2 godziny, ale chociaż mogłem w spokoju książkę wreszcie poczytać I tak na serio to poziom kultury jak i fachowości mnie przekonał, że ci ludzie wiedzą co robią. Skrzynia chodzi jak nowa, nic nie szarpie, biegi zmienia poniżej 1800prm, i w ogóle czuje się, jakby to zupełnie inne auto było. To jest taki moment, kiedy się trzeba przyznać do błędu- i właśnie się przyznaję, niepotrzebnie dałem się ponieść ilości negatywnych opinii o ASO Opla. MOże w innych miastach zachowują się inaczej, nie wiem. Może w innych miastach są fachowcy od skrzyń dużo wyższej klasy- tego też nie wiem. Ale w Trójmieście usługi prywatne okazały się być porażająco beznadziejne, a ASO wyjątkowo dobre. Mój wózek ma już 12 lat, i 4 stówy na blacie- a skrzynka chodzi jak nówka. I to tylko po wymianie oleju i komputerowej adaptacji. Coś tam z komputerem modzili- nie wiem co, ale po rabaciku zapłaciłem niecałe 500zł i śmigam. Tyle chciałem napisać, ku uciesze a nauce. Pozdrawiam.
  19. DamianSig

    SPREZYNY

    Wstaw fotki jak wyszło
  20. KATORGA

    SPREZYNY

    Zamówiłem z KILEN'a sprężyny na tył, montaż w środę, zobaczymy co z tego wyjdzie...
  21. Podpinam się do tematu . U mnie na wolnych obrotach trochę faluje obrotomierz . Jeszcze wyskoczył mi błąd sondy . link do filmu . https://www.youtube.com/watch?v=U37TUZb4LhA
  22. DamianSig

    Wymiana Koła Dwumasowego

    Z tego co wiem pasuje wzmocniony zestaw od 1.9 biturbo z saaba do Ciebie. Ja mam jednomas z saaba o oznaczeniu 1.8t plus tarcza z kaptiwy z kevlarem a docisk z 2.3 turbo. Klei petarda 👍 ale mam z20net
  23. Witam Mam problem a mianowicie podczas normalnej jazdy w pewnym momencie spadła temperatura z ok 95' do 0 i wyłączyla sie klimatyzacja. Zatrzymałem sie na poboczu i zauważyłem ze wentylator cały czas chodzi. Próbowałem włączyć i wyłączyć klimatyzacje ale nie słychać nawet sprężarki ani nie widać obciążenia na silniku. Auto odstalo ok 1h i po przekreceniu zapłonu od razu załączaja sie wentylatory a w testmode cały czas pokazuje temperaturę 73'. Macie jakiś pomysł co to moze być? Pozdrawiam
  24. michalm83

    Wymiana Koła Dwumasowego

    Zboczenie zawodowe. Nowsze samochody "krzyczą" wciśnij sprzęgło. przełącz skrzynie biegów w pozycje neutralną, zmęczyłeś sie czas odpocząć itd. Trzeba poczytać ten temat i dobrać wersje od saba.
  25. No i właśnie masz odwrotnie założony. Jak płynu jest mało to pływak ma opaść. Popraw i będzie dobrze
  26. DamianSig

    Wymiana Koła Dwumasowego

    Wiec gasisz zgodnie ze sztuka ale tak można sprawdzić DM👍 Miałem grzechotanie u siebie teraz na jednomasie cisza ale nadal gaszę na wciśniętym bo tak lepiej dla skrzyni. Dla diesla nie polecam sztywnego koła bo się nie sprawdza
  27. Temat rzeka i nie ma co tu robić OT.
  1. Załaduj więcej aktywności
×