Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie     

  1. Ostatnia godzina
  2. Dzisiaj
  3. Wczoraj
  4. 1.9 120 KM szarpie

    Po co przecież to teraz wiedza tajemna
  5. 1.9 120 KM szarpie

    Może opisz dla potomnych czym różni się Twój obecny zmieniony soft od oryginału?
  6. Całkowita pojemność to 7,9l (z webasto - 8,4) - Ile zleci... nie wiem.
  7. 1.9 120 KM szarpie

    Zmiana softu pomogła, problem znikł zobaczymy jak będzie dalej. Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
  8. silnik 3.0 V6 cdti

    U mnie wymiana zaworków nic nie zmieniła jeżeli chodzi o takie samo stukanie jak ma kolega paczkowo
  9. A20DTR - czy są jakieś wady?

    Mam dwa i nie narzekam. Aczkolwiek nie wiem w jaki sposób osiągnąć spalanie 9 l w mieście. Aczkolwiek jeden to automat i oba 4x4
  10. Panowie dawno tu nie zaglądałem dzięki Waszym poradom polutowałem ostatnio styki pokręteł klimatronika jako że zadziałało to bawiąc się ustawieniami pierwszy raz na wyświetlaczu pokazały się ustawienia kierunku nawiewów czy jest możliwość by te ustawienia były ciągle wyświetlane ? czy może da się zrobić by były razem z prędkością wentylatora ? jest tam dość miejsca kiedy uzyskuje się wyświetlanie kierunków ? zawsze przechodzę wszystkie opcje a tylko czasem uda się uzyskać by nawiewy się pokazały za to zawsze po zmianie prędkości się stracą a pozostaje prędkość pozdrawiam Damian
  11. Witam Dziś taka oto niespodzianka. Na wstępie napisze - alternator nowy i akumulator też. Sterownik padł? Dmuchawa padła? Dmuchawa rusza ale po chwili się wyłącza.
  12. Witam panowie, ile płynu chłodniczego wejdzie do silnika 3.2? mam 5l gotowego płynu GM i nie wiem czy wystarczy
  13. Z30 DT - błąd P1110 i inne

    jak zdejmą kolektory ssące, to zostanie już niewiele pracy by był dostęp do zaworów na pompie i koszt będzie wymiany symboliczny więc warto zrobić za jednym razem. Pytanie tylko czy nie lepiej wyciągnąć pompę i wysłać do sprawdzenia, założyłem wątek w tej sprawie ale odzew zerowy https://forum.vectraklub.pl/topic/215009-test-sprawdzenie-pompy-wtryskowej-30cdti/ Bo może się okazać, że pompa i tym samym zawory są w idealnym stanie, za to wtryski mogą być do niczego, a to niestety pięta achillesowa tych silników. Co do uszczelek, gdyby ktoś chciał komplet na silnik to kosztuje w granicach 220euro z wysyłką do nas https://www.ebay.de/itm/Ajusa-Zylinderkopfdichtsatz-Zylinderkopfdichtung-964428/152789974418?hash=item2392fdfd92:g:h30AAOSwytJaDaRF
  14. silnik 3.0 V6 cdti

    paczkowo. Moim zdaniem stuka zawieszony wtryskiwacz lub jest za wysokie ciśnienie paliwa przez zdupczony zaworek scv czerwony i wtedy silnik też będzie chodził twardo.
  15. Reduktor lpg

    Hmmm samochód kupili rodzice nowy i zaraz po kupnie zamontowali przełącznik który odcina pompe paliwa ale to jest na zasadzie że albo jest włączone albo nie. Jaki to może mieć wpływ ?
  16. pompka paliwa

    teraz sam nie jastem pewien bo pompka paliwa pracuje normalnie ale pali sie check tylko co najlprze to tylko pali sie check a nie pali sie autko z kluczykiem i victoria jezdzi normalnie nie szarpie nie ma spadków na mocy odpala od strzału itd
  17. Reduktor lpg

    Nie masz przypadkiem jakiegoś wynalazku wyłączającego pompkę paliwa gdy silnik pracuje na lpg?
  18. Światła dzienne LED...

    Wpieli się centralką od gazu bo montowali Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
  19. Problem ze sprzęgłem i biegami

    Właśnie dziwne bo płyn nie ubywa więc już glupieje co się dzieje
  20. pompka paliwa

    Odczytaj błąd i spróbuj go skasować.Zobaczysz jakie były błędy.
  21. Problem ze sprzęgłem i biegami

    Wysprzęglik jest prawdopodobnie-powinno ci płynu hamulcowego ubywać.Sprawdzałeś?Cofając autem sprawdz czy nie zostawia plam.Jak tak to wysprzęglik.
  22. Witam Czy jako alternatywa tej przeróbki i dołożenia AUX do DVD90 można zastosować ten patent bluetooth i usb oraz jack etc. Na różnych stronach i youtubach podłączają to do różnych radyjek i różnych marek aut.
  23. Problem ze sprzęgłem i biegami

    Być może wysprzęglik mówi papa.
  24. Reduktor lpg

    Koledzy pomocy !! Otóż sprawa wygląda tak: wina nie leży po stronie LPG ( ?). Byłem u gazownika.Reduktor rozebrany, membrany ok, wtryski ok. Ustawienia dobre, mapy też. Błędów nie wywala. Padła decyzja o wymianie pompki paliwa. Otwarliśmy bak, wymieniliśmy pompkę, dodatkowo zauważyliśmy lekkie pęknięcie wężyka. Mechanik mówi, że możliwe że bierze tędy lewe powietrze. Po tym zabiegu odpalam i to samo. Jako że już było późno zebrąłem się do domu i miałem wpaść nastepnego dnia. W drodze do domu, przełączyłem na benzynę i stały objaw - ja mu w gaz o on zwalnia i szarpie. Dodatkowo wywala błąd kótry po powrocie na LPG gaśnie. Szybko podjechałem z powrotem do mechanika żeby odczytać błąd i wychodzi "za niskie napięcie przekaźnika pompy paliwa". Dziś z pełną nadzieją wpada do mnie mechanik, podłączamy przekaźnik i d***...dalej to samo. Koledzy wiem że to temat o reduktorze, ale co to do cholery może być ? Świece wymienione, filtr paliwa, sprawdzone ustawienia, wymieniona pompa paliwa, wymieniony przekaźnik. Wtryskiwacze benzyny wymienione jakieś 10 kkm temu na nówki. Membranka w listwie wtryskowej cała. Rozkładam ręce
  25. Z30 DT - błąd P1110 i inne

    Zamowilem juz w aso komplet uszczelek na kolektory. Koszt za wszystkie uszczelki to niecale 300 zl dodatkowo zakupilem uszczelki na rurki od egr lewa i prawa. Najdrozsza byla rurka prawa egr ( lewa od strony kierowcy ) 420 zl bo okazalo sie ze jest dziurawa i dmucha ( moze to jest przyczyna utrata mocy i momentu obrotowego) . Prawda taka ze jeszcze nic nie zostalo zrobione a poplynalem w aso za uszczelki i rurke 750 zl ...... gdzie robocizna jeszcze za demontaz kolektorow przeczyszczenie - sprawdzenie klap wirowych , wymiana uszczelek w egr i uszkodzonej rurki. Na zawory scv chyba juz mi kasy nie starczy bo srednio za wymiane biora od 800-1000zl plus moje zawory.
  26. pompka paliwa

    witam potrzebuje pomocy zacieła sie pompka paliwa w zbiorniku opel vectra 2.2 direct 155 km .czy check zapalił sie z teko powodu ? otworzyłem fotel z tyłu i popukalem w dekielek i zaczeła pracowac ale check pali sie nadal prosze o pomoc
  27. vectra-opadanie zegarów

    Zwarcie gdzieś ?
  1. Załaduj więcej aktywności
×