Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Opel Vectra C Caravan Irmscher Line
Przez bajtek, 2010.03.16
  • 6 587 wyświetleń
  • Kolor granatowy
  • Cena 0.00
  • Rok produkcji 2004
  • Stan licznika 255000
  • Jednostka miary Kilometers
  • Opis Witam kolegĂłw.
    Postanowiłem przedstawić Wam moją ViCi oraz opisać modyfikacje jakie popełniłem na tym autku. ;)

    1. Parametry techniczne
    Nadwozie: Station Wagon Irmscher Line 2004.
    Wiek pojazdu: 6 lat (produkcja marzec 2004)
    Przebieg: ~250.000 [km]
    Rok produkcji / rok modelowy: 2004 / 2004½
    Model silnika: Z18XE ECOTEC®
    Pojemność silnika: 1800 [cm3]
    Moc maksymalna: 119.2 [KM] przy 5.612 [obr/min]
    Max moment obrotowy: 169.7 [Nm] przy 3.628 [obr/min]
    ZuĹźycie paliwa: ~10 l/100km
    Rodzaj paliwa: LPG
    Przełożenie przekładni głównej: 3,940
    Współczynnik oporu powietrza: CX = 0,28
    Powierzchnia czołowa: A = 2,18 m2


    2. WyposaĹźenie standardowe
    Zacznę od opisania, w jakim stanie auto wyjechało na nasze, polskie drogi i dostało się w moje ręce. Wersja wyposażenia to Essentia doposażona dodatkowo w:
    - klimatyzacja sterowana elektronicznie + wyświetlacz graficzny GID;
    - przednie fotele z polepszonym trzymaniem bocznym;
    - pakiet pełnej regulacji fotela kierowcy;
    - zakrywany cupholder z przodu;
    - podłokietnik tylnej kanapy ze schowkiem + cupholder;
    - moduł telefonu komórkowego Nokia;
    - automatyczna kontrola prędkości (tempomat);
    - podgrzewane i regulowane elektrycznie lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia (składane ręcznie);
    - przednie światła przeciwmgielne;
    - autoalarm zgodny z CIM;
    - punkty mocujące dla siatki zabezpieczającej;
    - pakiet FlexOrganizer;
    - obręcze kół 15 x 6,5, stalowe; opony 195 / 65 R 15 – 91T DUNLOP SP Winter Sport M3 + pełnowymiarowe kołpaki;
    - krata homologacyjna dla pojazdu ciężarowego.

    3. Popełnione modyfikacje
    Wnętrze auta:
    - aktywacja Techem 2 komputera pokładowego;
    - wymiana tunela środkowego na wersję z podłokietnikiem, nadmuchem klimatyzacji na tylną kanapę i gniazdem mocy 12V;
    - wymiana standardowej kierownicy ma skórzaną wyposażoną w sterowanie radiem;
    - nowa szyba czołowa z pasem przeciwsłonecznym w kolorze nadwozia dostosowana do czujnika deszczu;
    - instalacja w nowej szybie czujnika deszczu i lusterka elektrochromatycznego + aktywacja całości Techem 2;
    - nowy schowek na okulary w podsufitce;
    - wysuwane rolety przeciwsłoneczne w tylnych drzwiach;
    - radio CB President Harry II ASC zabudowane w desce rozdzielczej + antena ML145;
    - schowek na płyty CD, notatki i długopis mocowany do osłony przeciwsłonecznej - akcesorium opla.

    Z zewnątrz:
    - brewki Irmscher na reflektorach;
    - chromowane nakładki na progi;
    - chromowane nakładki na klamki Irmscher;
    - tylna lotka Irmscher;
    - napis „Irmscher” na tylnej klapie;
    - chromowane listwy pod okna oraz tylne okna „bagaĹźowe” od wersji Cosmo;
    - felgi aluminiowe 17” GTS + opony GoodYear Excellence 225/45 R17;
    - osłona spodu silnika.
    - reflektory ksenonowe ze spryskiwaczami ciśnieniowymi;
    - parktronik;
    - przedni grill Irmschera;
    - poszycie przedniego zderzaka GTS z okrągłymi halogenami;
    - chromowane rzęsy od Signum na halogeny;
    - dolna dokładka zderzaka przedniego Irmscher;
    - dolna dokładka zderzaka tylnego Irmscher;
    - układ wydechowy: tłumik końcowy Irmscher, chromowane końcówki wydechu Irmscher;
    - elektrycznie składane lusterka zewnętrzne;

    - w garażu czekają na montaż chromowane relingi dachowe od wersji Cosmo;

    4. Osiągnięcia
    - Puchar General Motors Poland za II miejsce w konkursie na najładniejszą Vectrę C IX Ogólnopolskiego Zlotu VKP
    - Puchar General Motors Poland za III miejsce w konkursie na najładniejszą Vectrę C X Ogólnopolskiego Zlotu VKP
    - Puchar General Motors Poland za IV miejsce w konkursie na najładniejszą Vectrę C XI Ogólnopolskiego Zlotu VKP

    5. Moje spostrzeĹźenia z uĹźytkowania autka
    Auto sprawuje się znakomicie. Od kwietnia 2004 roku, kiedy to opuściło salon Opel Auto-Żoliborz przejechało 250.000 km. W przeważającej większości były to trasy, dzięki czemu auto spala bardzo mało paliwa - przy spokojnej jeździe nawet do ~6 [lPb95/100km] lub ~8.5 [lLPG/100km] w trasie! :) Dokładne spalanie na: http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/379
    Do tej pory z poważnych napraw to tylko wymiana pierścieni i uszczelki pod głowicą oraz chłodnicy i wentylatora.
    Największy plus: małe spalanie i rewelacyjnie duża ładowność - 1850l!!! Minusy: brak mocy na trasie.

IP.Board Collections by DevFuse
×