Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

srebrna VB kombi
Przez chemikx3, 2014.03.06
  • 837 wyświetleń
  • Kolor starsilber II
  • Cena 0.00
  • Rok produkcji 1998
  • Stan licznika 245000
  • Jednostka miary KilometrĂłw
  • Opis Vectra B Kombi,
    kolor L147 STARSILBER II,
    rok produkcji 1998, wyprodukowana w Luton w UK, zakupiona w paĹşdzierniku 2011 z przebiegiam 196500km.
    silnik X18XE bez podtlenku LPG,
    manualna skrzynia bigĂłw,



    WyposaĹźenie:
    - elektryczne szyby przednie,
    - elektryczne i grzane lusterka,
    - poducha niestety tylko jedna dla kierowcy,
    - climatronic,
    - ABS,
    - welurowa tapicerka,
    - centralny zamek,
    - radio firmowe Delco CDR 500 sterowane z kierownicy, głośniki oryginalne Opel,

    Dokonane juĹź naprawy:
    - wymiana skrzyni F18 na Dejawa,
    - wymiana zbiornika paliwa,
    - wymiana amortyazatrów przód i tył,
    - wymiana łączników i gum stabilizatora przedniego i tylnego,
    - wymiana kolektora wydechowego (nówka oryginał),
    - wymiana czyjnika położenia wału,
    - wymiana chłodnicy wody i klimatyzacji wraz z osuszaczem,
    - nawe felgi stalowe i opony zimowe NOKIAN, na lato FULDA CARRAT PROGRESSO na oplowskich alusach.

    Dużo tego było na początek ale Viki kupiłem za pół ceny rynkowej z pełną świadomością że muszę to wszystko zrobić. Oczywiście wszystko nie padło na raz.

    Zmiany i modyfikacje:
    - zmiana skrzyni z F18 na F16 z Dejawa (konieczność zaraz po zakupie),
    - całkowite usunięcie pompy powietrza wtórnego,
    - montaż Oil Catch Tank (obecnie zdemontowany na zimę),
    - wkładka K&N zamiast filtra papierowego,
    - wywalenie rezonatora i doprowadzenie powietrza zza grill'a,
    - tłumik końcowy Irmscher'a kwadraciak (mój oryginalny całkiem się posypał),
    - lampy przednie SONAR Angel Eyes (tak, wiem opinie są różne ale odpukać świecą OK) + żarówki Philips Blue Vision,
    - grill od Vauxhall'a (kupiłem ze względu na chromowaną ramkę i jakoś tak jeździ do dziś),
    - zmiana TID'a na MID'a wraz z manetką z Omegi z regulacją pracy wycieraczek (podziękowania dla crazy ahmed'a za pomoc) wraz ze zmianą podświetlenia na białe LED'y,
    - zmiana koloru plastików panelu środkowego - oryginalnie było drewienko, obecnie jak widać,
    - ramki zegarĂłw w kolorze aluminium,
    - częściowo zmienione przyciski na poliftowe,
    - nowe mieszki lewarka zmiany biegów i ręcznego, oczywiście skóra,
    - podświetlane tylne rączki,
    - lampka podsufitki od Omegi 4-polowa,

    W planach:
    - kolektor dolotowy od Omegi,
    - kolektor wydechowy 4-2-1 kwasĂłwka - juĹź zakupiony leĹźy i czeka na montaĹź,
    - założenie lekkiego koła zamachowego od NE i zestawu sprzęgła od XE zgodnie ze wskazówkami na forum - i tak ciekną mi uszczelniacze na wale więc muszę zrzucić skrzynię,
    - założenie rozpórki przednich kielichów - w końcu buda ma już 15 latek,
    - zmiana podświetlenia zegarów, włcznika świateł, panelu climatronic'a na białe LED'y - na dniach bo czekam na przesyłkę z PL,
    - montaż tempomatu - kolega ogarnia temat kupna i wysyłki fantów,
    - zmiana przedniego i tylnego zderzaka - nie wiem jeszcze jakie, i tak będę zmieniał dopiero na urlopie w lecie,
    - progi od polifta lub coś pod wzór zderzaków - montaż jak wyżej,
    - większa fela - myślę o 16'' ale poczekam jeszcze sezon aż zajadę całkiem obecne gumy,

    link do mojej viki: http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/184955-srebrna-vika-chemika/

IP.Board Collections by DevFuse
×