Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zbiornik Paliwa - Wymiana

Zaloguj się, aby obserwować  

O pliku

Witam. Dzisiaj wymienilem bak paliwa w swojej viki. Poniewaz stary mi przeciekal. Jak sie okazalo byl tak zerdzewialy ze przepuszczal przez plotno blachy :/. Zakupilem uzywany ale w bdb stanie.

1.Wjezdzamy na kanal jesli mamy,

2.Odkrecany 2 sruby mocujace tlumnik koncowy z tlumnikiem srodkowym (z takimi sprezynami)

pre_1351027004__1.jpg

3.Wystarczy ze sciagniemy gumy na srodkowym tlumiku (dwie) oraz te(dwie) na tlumiku srodkowym blizej katalizatora.

pre_1351027052__2.jpg

4. Opuszczamy na dol wydech( nie bojcie sie nie ulamie sie) Teraz mamy dostep do zbiornika

5. Wchodzimy do srodka auta podnosimy tylna kanape, srubokretem podwazamy plastikowy czarny dekiel. Ukazuje sie nam dekiel od baku pod ktorym jest pompa paliwa plywak etc.

6. Sciagamy dwa przewody paliwowe na tym deklu oraz wtyczke od pompki.

7.Ok teraz mozemy odkrecic bak. Najlepiej jest odkrecic po 1 srubie z kazdego pasa trzymajacego (a jest ich 2). Odkrecamy, a raczej na razie popuszczamy te 2 sruby od strony przodu auta.

pre_1351027099__3.jpg

8. Teraz w miedzy czasie odkrecamy obejmy na wezach ktore ida od wlewu paliwa. W tym miejscu jest wygodny dostep. Jeden gruby waz i drugi cienszy.

pre_1351027142__4.jpg

9. Wracamy do punktu 7. Odkrecamy te 2 sruby calkiwicie i odchylamy obejmy na dol( nie ulamia sie).

10. Odchylamy jak najbardziej bak w dol, w tym momencie trzymaja nas jeszcze weze. Musimy delikatnie sciagnac cieniutki wezyk ktory jest przy baku (odpowietrznik) I wyciagnac weze( ten kawalek do laczenia) razem z bakiem). Ma nam zostac przy baku 2 kawalki weza ( gruby i cienszy).

11. Jestesmy w domu , mamy bak na wierzchu\

W tym momencie przekladalem ze swojego starego baku do nowego pompke paliwa

12. Otwieramy dekiel baku za pomoca srubokreta plaskiego i mlotka uderzajac w dekiel pod katem. Otwieramy dekiel. Jest tam oring ktory jest bardzo istotne zeby go potem dobrze zalozyc na swoje miejsce.

13. Ukazuje sie nam pompka paliwa. Mozemy odlaczyc 2 weze od dekla. I wtyczkie tez dwie. Pompke wyjmujemy podwazajac 3 zatrzaski ktore tam sa na jej wierzchu. Przekladamy ja do nowego baku

14. Pamietajmy aby wczesniej wyplukac dobrze nowy bak. Montujemy to wszystko w odwrotnej kolejnosci. Pamietajmy o dobrym uzlozeniu oringu pod deklem.

Zrobilem tylko pare zdjec pogladowych. Wymiana na prawde jest latwa. Mam nadzieje ze sie to komus kiedys sprzyda. Pozdrawiam




×