Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Schemat połączenia centralnego zamka sterowanego za pomocą pilota [Vectra A]

Zaloguj się, aby obserwować  

O pliku

Naturalnie centralka od centralnego zamka jest po prawej strony w nogach pasażera, w słupku. 


Ja Ci polecam jednak wpiąć się w lewym progu, bo tam też są przewody od zamykania/otwierania zamka. Jest też +12V, masa no i przewody od kierunkowskazów a na tym Ci zależy.Już pisałem Ci, że kilka razy w oplach montowałem takie centralki.


 Napiszę krótko, Ciebie powinny w zasadzie interesować:1. +12V - przewód koloru czerwonego 2. MASA - przewód koloru brązowego bądź najbliższy punkt styku z budą auta 3. OTWÓRZ - przewód koloru brązowego z białym paskiem 4. ZAMKNIJ - przewód koloru brązowego z czerwonym paskiem 5. Kierunek lewy - przewód koloru czarnego z białym paskiem 6. Kierunek prawy - przewód koloru czarnego z zielonym paskiem

 




×