Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Przełącznik szyb - Naprawiać czy wymieniać?

Zaloguj się, aby obserwować  

O pliku

No i jestem po czyszczeniu przełącznika. Praca na jakieś 20min. Zrobiłem kilka fotek i małą poradę może komuś się przyda.

Problem jak na filmiku.

Potrzebny jest płaski wkrętak albo blaszka cokolwiek płaskiego do podważenia (ja użyłem scyzoryka), mały wkrętak krzyżakowy, spirytus, pałeczki do czyszczenia uszu.

Na początek wyciągamy przełącznik podważamy od góry i z dołu (tam są takie małe metalowe zatrzaski) siedzi lekko, nie ma z tym problemu.

pre_1417113150__1.jpg

pre_1417113158__2.jpg

Odpinamy kostkę. Wciskamy zabezpieczenie zaznaczone na czerwono i odpinamy zapinkę zgodnie ze strzałką zieloną.

pre_1417113167__3.jpg

Odkręcamy dwa wkręty i rozpinamy 6 zatrzasków po 3 z dwóch stron.

pre_1417113191__4.jpg

pre_1417113219__5.jpg

Po odłączeniu tylnej ścianki ukazuje nam się płytka. W zasadzie jest już luźna trzyma się tylko na przełączniku blokowania tylnych szyb. Podważamy miejscach jak na zdjęciu, zrobi pstryk i mamy płytkę z gumką w ręku.

pre_1417113232__6.jpg

I zaznaczone miejsca gdzie trzyma się płytka

pre_1417113250__7.jpg

Ściągamy gumeczkę z płytki i mamy coś jak w pilocie TV, tylko tutaj na szczęście przewodnikiem na gumkach nie jest wycierający się grafit, a metalowe blaszki (mosiądz?)

pre_1417113268__8.jpg

pre_1417113294__9.jpg

Zostało tylko wyczyszczenie interesujących nas miejsc.

pre_1417113305__10.jpg

pre_1417113325__11.jpg

Składamy wszystko w odwrotnej kolejności i cieszymy się płynnie działającym przełącznikiem.

Na koniec możemy jeszcze się podpiąć Tech lub Op-com i wykasować błąd przerwania obwodu włącznika drzwi, bo pewnie taki lub podobny się pojawi gdy go odepniemy. Ja nic nie robiłem bo nie ma to znaczenia.




×