Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Fotostory-naprawa uszkodzonego pokrętła sterowania climatronikiem


About This File

Bolączka dość powszechna, chyba większość osób miała bądź ma z tym problem.

Pierwsze co musimy zrobić, to zdemontować panel w tym celu należy go podważyć płaskim śrubokrętem w miejscach zaznaczonych strzałkami.

pre_1381093599__dsc_9043.jpg

Z tyłu będziemy mieli dwie wtyczki, aby je wypiąć należy podważyć z boku zapinkę i wyciągnąć blokadę  maksymalnie ile się da, wtyczki powinny się wysunąć z panelu. Następnie zabieramy pacjenta do domu.

pre_1381093943___dsc0049.jpg

Pierwszą czynnością jaką musimy wykonać jest zdjęcie pokręteł, należy je delikatnie ciągnąć do siebie, nie mają żadnych blokad więc nie powinno być z tym żadnego problemu.

pre_1381094012___dsc0050.jpg

Następnie musimy zdjąć tylną osłonę, trzyma się na 5 zapinkach, należy je delikatnie podważać i zdjąć osłonę.

pre_1381094195___dsc0051.jpg

A o to efekt

pre_1381094226___dsc0052.jpg

Teraz musimy oddzielić płytkę od przedniego panelu w tym celu musimy podważyć kolejne zapadki, ciągnąć delikatnie płytkę do góry. Jest to element dość delikatny więc nie polecał bym wyszarpywania na siłę, delikatnie na spokojnie wszystko powinno zejść. Miejsca zapadek zaznaczyłem na zdjęciu poniżej.

pre_1381094520___dsc0056.jpg

Po oddzieleniu płytki otrzymujemy taki oto efekt

pre_1381094563___dsc0058.jpg

Teraz ściągamy talerze z pokręteł, właściwie to możemy tylko jeden ten środkowy ale ja przy okazji postanowiłem poprawiłem wszyskie luty więc rozebrałem całość. Wystarczy go delikatnie pociągnąć, jest tylko wsuwany.

pre_1381094725___dsc0059.jpg

Teraz przechodzimy do sedna, odpalamy lutownicę i nanosimy dodatkową małą ilość cyny na dwa punkty zaznaczone poniżej. To one odpowiadają za brak przepływu prądu na styczniku.

pre_1381094897___dsc0060.jpg

Następnie składamy wszystko w odwrotnej kolejności, montujemy w aucie i cieszymy się ze sprawnego pokrętła.

Porada została opracowana w oparciu o informacje znalezione na forum.




×
×
  • Create New...