Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Fotostory-naprawa uszkodzonego pokrętła sterowania climatronikiem


O pliku

Bolączka dość powszechna, chyba większość osób miała bądź ma z tym problem.

Pierwsze co musimy zrobić, to zdemontować panel w tym celu należy go podważyć płaskim śrubokrętem w miejscach zaznaczonych strzałkami.

pre_1381093599__dsc_9043.jpg

Z tyłu będziemy mieli dwie wtyczki, aby je wypiąć należy podważyć z boku zapinkę i wyciągnąć blokadę  maksymalnie ile się da, wtyczki powinny się wysunąć z panelu. Następnie zabieramy pacjenta do domu.

pre_1381093943___dsc0049.jpg

Pierwszą czynnością jaką musimy wykonać jest zdjęcie pokręteł, należy je delikatnie ciągnąć do siebie, nie mają żadnych blokad więc nie powinno być z tym żadnego problemu.

pre_1381094012___dsc0050.jpg

Następnie musimy zdjąć tylną osłonę, trzyma się na 5 zapinkach, należy je delikatnie podważać i zdjąć osłonę.

pre_1381094195___dsc0051.jpg

A o to efekt

pre_1381094226___dsc0052.jpg

Teraz musimy oddzielić płytkę od przedniego panelu w tym celu musimy podważyć kolejne zapadki, ciągnąć delikatnie płytkę do góry. Jest to element dość delikatny więc nie polecał bym wyszarpywania na siłę, delikatnie na spokojnie wszystko powinno zejść. Miejsca zapadek zaznaczyłem na zdjęciu poniżej.

pre_1381094520___dsc0056.jpg

Po oddzieleniu płytki otrzymujemy taki oto efekt

pre_1381094563___dsc0058.jpg

Teraz ściągamy talerze z pokręteł, właściwie to możemy tylko jeden ten środkowy ale ja przy okazji postanowiłem poprawiłem wszyskie luty więc rozebrałem całość. Wystarczy go delikatnie pociągnąć, jest tylko wsuwany.

pre_1381094725___dsc0059.jpg

Teraz przechodzimy do sedna, odpalamy lutownicę i nanosimy dodatkową małą ilość cyny na dwa punkty zaznaczone poniżej. To one odpowiadają za brak przepływu prądu na styczniku.

pre_1381094897___dsc0060.jpg

Następnie składamy wszystko w odwrotnej kolejności, montujemy w aucie i cieszymy się ze sprawnego pokrętła.

Porada została opracowana w oparciu o informacje znalezione na forum.




×