Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Problem z odpalaniem diesla gdy nie za��cz� si� �wiece şarowe - Kilka porad


Gość

O pliku

Wiele osób pisze w tym temacie o utrudnionym zapalaniu auta w temperaturze dodatniej wtedy, kiedy nie zaĹÄczÄ siÄ Ĺwiece Ĺźarowe.

RozwiÄzanie jest proste i kaĹźdy moĹźe to zrobiÄ za caĹe 5 zĹ laugh.gif

Potrzebujemy:

pre_1350590319__1.jpg

[w pozycji normalnej - styki sa zwarte, po nacisnieciu styki sa rozwierane]

Przewód dwuĹźyĹowy 0,75 mm, 2,5 mb - 2,00 zĹ

Cyna, izolacja, termokurczka - niech bÄdzie 0,50 zĹ

1. OdĹÄczamy akumulator

2. OdkrÄcamy 3 Ĺruby i zdejmujemy osĹonÄ

pre_1350589635__2.jpg

3. Zdejmujemy kostkÄ z ĹźóĹtego czujnika dwupinowego

4. Rozcinamy przewód niebieski i dolutowujemy do obu koĹcówek przewód dwuĹźyĹowy

5. Wszystko izolujemy dokĹadnie

6. ZakĹadamy czujnik

7. PrzykrÄcamy obudowÄ

pre_1350589763__3.jpg

8. UkĹadamy przewód tak jak chcemy. Ja poĹoĹźyĹem tak smile.gif

pre_1350589800__4.jpg

9. Zdejmujemy gumowÄ uszczelkÄ

10. Podnosimy osĹonÄ i wkĹadamy przewód

pre_1350589840__5.jpg

11. OdkrÄcamy gumowÄ osĹonÄ ECU i wkĹadamy przewód do Ĺrodka

12. WkĹadamy przewód, przykrÄcamy Ĺruby

13. ZakĹadamy uszczelkÄ

pre_1350589869__6.jpg

14. OdkrÄcamy schowek pasaĹźera w kabinie, 4 Ĺruby. 2 w Ĺrodku schowka i 2 na zewnÄtrz

15. Wysuwamy schowek

16. WyciÄgamy przewód dwuĹźyĹowy i prowadzimy go dalej w gĹÄb kabiny

pre_1350589910__7.jpg

Guzik moĹźna zamontowaÄ w dowolnym wygodnym dla siebie miejscu.

Ja zamontowaĹem w póĹeczce pod regulacjÄ nawiewów.

17. Wyjmujemy póĹeczkÄ i robimy z tyĹu dziurÄ, gdzie docelowo przykrÄcimy przycisk

18. Przewlekamy przewód i do przycisku dolutowujemy nasz przewód dwuĹźyĹowy

pre_1350589946__8.jpg

19. Mocujemy przycisk

20. WkĹadamy póĹeczkÄ i schowek

pre_1350589990__9.jpg

21. PodĹÄczamy akumulator i testujemy smile.gif

Uruchamianie auta:

1. Wciskamy guzik i przekrÄcamy zapĹon, Ĺwiece Ĺźarowe siÄ uruchamiajÄ

2. Puszczamy guzik i odpalamy auto smile.gif

Zachowanie checka:

1. ZaĹwieca siÄ po wĹÄczeniu zapĹonu i gaĹnie (standard)

2. Za chwilÄ zaĹwieca siÄ ponownie informujÄc o bĹÄdzie (wykryĹ przerwany obwód w czujniku temperatury na ECU)

3. GaĹnie po puszczeniu przycisku od Ĺwiec

Filmik jak to dziaĹa:

Pozdrawiam

RUDI tongue.gif




×