Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Wymiana filtra paliwa

Sign in to follow this  

About This File

O wkładzie filtra już nie raz pisałem, katalog filtrona ma błąd i podaje wkład w cenie około 40zł gdy na prawdę filtr kosztuje około 100zł. W katalogu odpowiedni filtr dla wersji 150KM znajduje się przy silniku 100KM czyli Z19DTL.

Co do wymiany to odpiąć dwa przewody z szybkozłączek, wyciągnąć filtr z obudową do góry, odkręcić górna pokrywę (cho***nie ciężka sprawa ja używałem klucza do filtrów oleju), oczyścić wnętrze obudowy, wymienić wkład, skręcić z powrotem, zmontować, przekręcić kluczyk w stacyjce, słuchać jak pracuje pompa, jeśli stanie a nadal nie zaciągnie paliwa powtórzyć operację aż skończy się bulgotanie, odpalić silnik i po robocie

Zapomniałem jeszcze o dwóch wtyczkach, które trzeba wypiąć z obudowy filtra

Ogólnie wymiana filtra w CDTI to bajka. Cała magia commonRaila polega na tym, że nie trzeba nic

odpowietrzać ani cudować bo idea zasilania jest wzięta wprost z silników benzynowych więc

pompa paliwowa robi wszystko sama.




×
×
  • Create New...